 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
VW Golf 3 1.8 90km nie odpala |
Autor |
Wiadomość |
adamovicius [Usunięty]
|
Wysłany: 28-10-2010, 07:50 VW Golf 3 1.8 90km nie odpala
|
|
|
Wiem,że to nie forum klocwagena,ale nie chce sie tam rejestrować.
Chodzi o Golfa mojego brata.Jest to 1.8 90km z 1996r. wtrysk Digifant+LPG.
Ostatnie kilka dni dziwnie odpalał,przez pierwsze 2 sekundy miał obroty około 200-300 i po tym czasie załapywał na 1000 i już chodził normalnie.Wczoraj postawilismy go przed sklepem,a po przyjsciu już nie chciał odpalić.Rozrusznik kręci i nic sie nie dzieje,jeszcze nic nie sprawdzaliśmy,ale wydaje sie ze dostaje paliwo bo smierdzi benzyna z tłumika,czasami w chwili przekrecenia kluczyka jest wybuch w wydechu.Nie odpala na benzynie i na gazie,nie ma róznicy.Prawdopodobnie nie bedzie iskry,ale to sie okaże.Nie wiem czy w tym aucie jest immo,alarm jest fabryczny.
Sam stawiam na aparat zapłonowy,w google też znalazłem,że może stacyjka.
Może nasi specjaliści znają sie na klocwagenach? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 28-10-2010, 10:37
|
|
|
Nie ma IMO, jeżeli ktos nie zamontował dodatkowego, to fabrycznie go nie było, radze sprawdzić, a najlepiej wymienić palec, kopułke, kable i świece (ofkors jeżeli nie były wcześniej wymieniane) sprawdź też mase na silniku (brak masy także będzie powodowal trudności z odpalaniem). |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
adamovicius [Usunięty]
|
Wysłany: 28-10-2010, 11:37
|
|
|
Kable i swiece były wymieniane niedawno,kopułka jest cała i wygląda dobrze,co dziwne palec nie chce w ogóle zejść nawet przy podwazaniu srubokrętem,ale też wygląda dobrze.
Iskry nie ma,narazie wyjeliśmy cewkę i aparat zapłonowy i bedziemy podmieniac,najpierw cewkę bo łatwiej dostać.Myśle,że to bedzie to. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 28-10-2010, 12:02
|
|
|
A palec od aparatu sie kreci Masa sprawdzona |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
adamovicius [Usunięty]
|
Wysłany: 28-10-2010, 14:05
|
|
|
Masa w porządku,palec sie kręci normalnie ,ale nie chce zejść,nie chce go ruszać bo już widziałem jak gosciowi sie połamał palec,a jego resztki i tak zostały,a winna jest rdza. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21953 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 28-10-2010, 15:04
|
|
|
adamovicius napisał/a: | narazie wyjeliśmy cewkę i aparat zapłonowy i bedziemy podmieniac,najpierw cewkę bo łatwiej dostać | Podejrzewam, ze może po tym odpalić. Jeśli nie to moduł padł. Standard w tych silnikach. Ewntualnie komputer wtrysku padł. |
|
|
|
 |
adamovicius [Usunięty]
|
Wysłany: 28-10-2010, 15:52
|
|
|
Moduł jest razem z cewką.
Co ciekawe w tym aucie to to,że jest w wersji USA,a raczej meksykańskiej bo wszystko jest "Hecho en Mexico" i czasami są problemy z częsciami,silnik też ma jakies inne oznaczenie niż większość.
[ Dodano: 28-10-2010, 19:15 ]
Udało się uruchomić Golfa, chociaz nie bez przeszkód.
Na początku nie chciał odpalić,ale coś próbował,musieliśmy przestawić zapłon i to mocno,nie wiem dokładnie ile bo ustawialiśmy na ucho,jak silnik bedzie dobrze chodził,ale jakies 5-10 stopni w stosunku do poprzedniego ustawienia,na którym dobrze chodził. |
|
|
|
 |
|
|