Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] 4G63 Galant, a Eclipse, różnice
Autor Wiadomość
fck 
Forumowicz


Auto: Galant Sport Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 342
Skąd: Płock
Wysłany: 18-03-2010, 21:38   [EA2A/W 2.0] 4G63 Galant, a Eclipse, różnice

tak się dzisiaj zastanawiałem, galanty i eclipsy mają te same silniki 2.0, to samo oznaczenie tyle, że silnik w klipsie ma 150 ps, a w galu 136 ps. Poza tym tak na pierwszy rzut oka pokrywa w klipsie jest inna, czym poza tym różni się silnik eclipse'a, że wpłynęło to na wyższą moc, chętnie posłucham mądrych z tego forum :)
_________________
Mój Sport Edition A71 Hamilton Silver http://forum.mitsumaniaki...t=49430&start=0
 
 
zuku3210 
Mitsumaniak


Auto: BMW E36 328i Coupe M-Pakiet
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 492
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 18-03-2010, 22:45   

eclipse jest na dwóch wałkach rozrządu czyli DOHC
_________________
"ej ty nie bądź menciu taki hop do przodu,
to nie jest gra jak w GTA czy SEGA Mega Drive,
do napisu "game over" wystarczy z nieba strzał,
tylko zostawisz po sobie DNA i wszystko ziom
pole, plan, kilka map za maryjną furtką..."
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23634
Skąd: KSSE
Wysłany: 18-03-2010, 22:49   

Sa inne głowice, Eclips ma głowice DOHC (Double Over Head Camshaft - podwójny wałek rozrządu w głowicy), napewno jest jeszcze wiele róznic o których ktos napewno wspomni ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Szymen 
Forumowicz

Auto: Ford Fiesta 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 34
Skąd: Łobzów
Wysłany: 19-03-2010, 11:49   

Czyli powiedzmy zmieniając głowice w takim galancie ma sie juz 150KM?
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 19-03-2010, 12:01   

Nie.
Za moc odpowiadają też: ecu, dolot, wydech, itd. A całość musi się zgrać z przełożeniami skrzyni (by jej nie zmielić).
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
fck 
Forumowicz


Auto: Galant Sport Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 342
Skąd: Płock
Wysłany: 20-03-2010, 08:24   

stworzyłem ten temat bo zdziwiło mnie, że jeszcze żaden mitsumaniaki nie wpadł na pomysł swapa. W sumie śledząc forum od pewnego czasu muszę stwierdzić, że mitsumaniacy nie są zbyt chętni do wkładania mocniejszych silników do swoich autek :)
_________________
Mój Sport Edition A71 Hamilton Silver http://forum.mitsumaniaki...t=49430&start=0
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 20-03-2010, 08:53   

Panowie, przecież w Galantach IV generacji były montowane te same 2.0 16v co i w Eclipsach, różniły się tylko osprzętem. Natomiast co było później, to już mnie nie interesowało, więc nie wiem ;)
_________________

 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-03-2010, 14:47   

Psikus napisał/a:
dlaczego nie opłaca? w przypadku którego dotyczy temat zakup głowicy z osprzętem kompem plus czas poświęcony na przeróbkę chyba wyjdzie taniej,


Nie wyjdzie.
Inne silniki. Nie da się połączyć głowicy z Eclipse 2.0 z 4G63 z Galanta EA
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 20-03-2010, 15:23   

W którym roku przestawiono rozrząd z prawej strony na lewą w 4g63?
Bo też o tym piszesz Hubert? Czy może o samym fakcie różnicy bloków w 8v i 16v?
_________________

 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 20-03-2010, 19:55   

Wook@sH napisał/a:
W którym roku przestawiono rozrząd z prawej strony na lewą w 4g63?
Bo też o tym piszesz Hubert? Czy może o samym fakcie różnicy bloków w 8v i 16v?


Raczej wspomnianą przez Huberta przeszkodą jest inny układ kanalików olejowych.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-03-2010, 15:30   

Wook@sH napisał/a:
W którym roku przestawiono rozrząd z prawej strony na lewą w 4g63?
Dokładnie o tym. W 1993. Nie da się założyć tej głowicy na ten silnik.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Psikus 
Mitsumaniak


Auto: Xsara Picasso
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 981
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 21-03-2010, 16:39   

Przy swapie jest zawsze jakiś tam nakład pracy. takl ten temat drążę bo za dużo ogólników, a mało konkretów. Jak to jest że w gronie użytkowników hond swap jest prawie że na porządku dziennym, a tutaj jakoś wszyscy się przed tym bronią jak mogą. Jakie są koszty przekładki na 2,5? co jest inne poza wózkiem, silnikiem, skrzynią, pewnie półosiami, kompem i wiązką? to jest standardowy zestaw przy praktycznie każdym swapie bez względu na markę czy model. Naprawdę swap na 2,5 jest tak drogi że lepiej sprzedać powiedzmy dopieszczone 2,5 i kupić 2,5 i dalej wkładać?? Mnie galant po zakupie i standardowj obsludze wyszedł +- 20000,o kosztach robertdg czy innych użytkowników nawet nie wspomnę, a teraz na allegro są ceny takie że nie wiem czy odzyskał bym chociaż to co za niego zapłaciłem czyli na dzien dobry minimum 5000 w plecy, zakup 2,5 plus podstawowa obsługa to znowu 20000 i razem robi to już różnicę 10000. to dalejmniej niż swap????
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-03-2010, 17:45   

Psikus napisał/a:
Jak to jest że w gronie użytkowników hond swap jest prawie że na porządku dziennym, a tutaj jakoś wszyscy się przed tym bronią jak mogą

Bo czym innym jest Honda Civic - odpowiednik Colta a czym innym Accord - odpowiednik Galanta.

Pokaż mi te mnóstwo swapów w Accordach. Bardzo ciekaw jestem.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Psikus 
Mitsumaniak


Auto: Xsara Picasso
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 981
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 22-03-2010, 16:22   

Mi tutaj nie chodzi o to, dlaczego nikt tego nie robi, tylko dlaczego uważacie to za nieopłacalne?
Ostatnio zmieniony przez Psikus 22-03-2010, 21:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-03-2010, 17:01   

Psikus napisał/a:
dlaczegto uważacie to za nieopłacalne?
Bo taniej jest kupić EA5A/W niż go samemu wyrzeźbić i później mieć ból głowy przy sprzedaży.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.