Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9TD] Uszczelniacze zaworowe czy turbo?
Autor Wiadomość
wojtec
[Usunięty]

Wysłany: 22-09-2010, 18:21   [Cari 1.9TD] Uszczelniacze zaworowe czy turbo?

Witam! Tak jak w temacie. Jak to sprawdzić? Mam takie objawy, że silnik pali nie na wszystkie gary bez względu czy jest ciepły czy zimny i dymi na jasny siwo-niebieski kolor. Myślałem na początku, że to świece i je wymieniłem. Międzyczasie wymieniłem olej i się pogorszyło. Dodam jeszcze, że turbina zaczęła głośniej chodzić... Niestety nie wiem czy bierze olej. Na miarce na razie jest ok.
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 23-09-2010, 10:44   

kąt wtrysku
 
 
 
wojtec
[Usunięty]

Wysłany: 23-09-2010, 15:34   

Teraz się wyjaśniło i przepraszam z góry wszystkich za wprowadzenie w błąd. Otóż, kiedy wymieniałem świece jedna z nich ( drugi cylinder) była lekko rdzawa. Założyłem nowe, wymieniłem olej, i dolałem płynu do zbiorniczka wyrównawczego. A dzisiaj okazało się, że dym z rury to para i niespalona ropa i płunu ze zbiorniczka ubyło... Strzeliła uszczelka (lub pękł blok-jeszcze nie wiem) i płyn przy wyłączonym silniku dostaje się do cylindra- nie leciał do oleju bo pierścienie trzymały a po odpaleniu tworzyło się ciśnienie w układzie chłodzenia. Dlatego zaworek upustowy przepuszczał nadmiar (problem z innego posta). I tak jest do puki płyn nie zejdzie poniżej przecieku. I wtedy już nie dymi. Niestety czeka mnie spora praca a auto potrzebne...
Pozdrawiam wszystkich
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.