 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.9TD] Uszczelniacze zaworowe czy turbo? |
Autor |
Wiadomość |
wojtec [Usunięty]
|
Wysłany: 22-09-2010, 18:21 [Cari 1.9TD] Uszczelniacze zaworowe czy turbo?
|
|
|
Witam! Tak jak w temacie. Jak to sprawdzić? Mam takie objawy, że silnik pali nie na wszystkie gary bez względu czy jest ciepły czy zimny i dymi na jasny siwo-niebieski kolor. Myślałem na początku, że to świece i je wymieniłem. Międzyczasie wymieniłem olej i się pogorszyło. Dodam jeszcze, że turbina zaczęła głośniej chodzić... Niestety nie wiem czy bierze olej. Na miarce na razie jest ok. |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 23-09-2010, 10:44
|
|
|
kąt wtrysku |
|
|
|
 |
wojtec [Usunięty]
|
Wysłany: 23-09-2010, 15:34
|
|
|
Teraz się wyjaśniło i przepraszam z góry wszystkich za wprowadzenie w błąd. Otóż, kiedy wymieniałem świece jedna z nich ( drugi cylinder) była lekko rdzawa. Założyłem nowe, wymieniłem olej, i dolałem płynu do zbiorniczka wyrównawczego. A dzisiaj okazało się, że dym z rury to para i niespalona ropa i płunu ze zbiorniczka ubyło... Strzeliła uszczelka (lub pękł blok-jeszcze nie wiem) i płyn przy wyłączonym silniku dostaje się do cylindra- nie leciał do oleju bo pierścienie trzymały a po odpaleniu tworzyło się ciśnienie w układzie chłodzenia. Dlatego zaworek upustowy przepuszczał nadmiar (problem z innego posta). I tak jest do puki płyn nie zejdzie poniżej przecieku. I wtedy już nie dymi. Niestety czeka mnie spora praca a auto potrzebne...
Pozdrawiam wszystkich |
|
|
|
 |
|
|