Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
problem z wymiana paskow
Autor Wiadomość
ziółek
[Usunięty]

  Wysłany: 18-10-2006, 14:25   problem z wymiana paskow

mam problem z zalozeniem paska balansowego :oops:
pomiedzy kolem zebatym (tym na wale) a obudowa jest za malo miejsca aby ten mogl sie przecisnac
instrukcja ze stronki Krzyzaka nic nie mowi o zdejmowaniu tego kola
czy jest mozliwe ze u mnie jest inna budowa
do zdjecia tego ustronstwa jest potrzebny przyzad w manualu opisany jako MD998778
gdzie to dostac?
czy moze jakis inny patencik :wink:
i jak to zrobic zeby nie przekrecjc walu

ps1:po zerwanym pasku glowica cala :P mialem fart tylko uszczelniacze mi wymienili

ps2:czy moze ktos wymienial sprzeglo w swoim Galu :?:
na co uwazac moze jakas instrukcja
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24314
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk

Wysłany: 18-10-2006, 14:33   

musisz ściągnąć małą zębatkę i ten kołnierz - niestety miejsca jest tyle, że nie przeciśniesz paska i jest to celowe
co do sprzęgła - 2x zmieniałem, bo za 1 razem założyłem Sachs i się posypał po 40 tkm, jedyna rzecz, to wycentruj tarczę w docisku (Bartek ma do tego przyrząd - specjalnie wytoczony wałeczek)
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 18-10-2006, 15:50   

Jestem świeżo po wymianie pasków i też sie męczyłem długi czas z tą śruba, wiec sobie zrobiłem klucz z blachy grubej na pół centymetra i z trzema otworami na śruby, klucz przykręciłem do mniejszego koła zębatego oparłem o sztywny i nieruchomy element w silniku i w końcu po użyciu dużej siły kluczem nasadowym odkręciłem ta śrube a dalej to juz jest sprawa prosta.
W temacie w którym pisałem o swoim problemie zamieszczę później zdjęcie tego klucza.
Powodzenia :)
_________________

 
 
ziółek
[Usunięty]

Wysłany: 19-10-2006, 20:30   

dzieki za szybka odpowiedz
ja poszedlem na latwizne :mrgreen: zholowalem gala do mechanika ten odkrecil srube pnelmatykiem reszte oczywiscie zrobie sam jak cala wymiane glowicy
to moja pierwsza tak powazna ''operacja'' wiec mysle ze moge byc zadowolony :D chociaz nie odbylo sie bez problemow:brak kluczy, pozapiekane sruby
wkrotce dalsze naprawy :P

Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.