Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Podsumowanie napraw gwarancyjnych po 3 latach użytkowania
Autor Wiadomość
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 15-12-2010, 02:22   Podsumowanie napraw gwarancyjnych po 3 latach użytkowania

Jako że za 2 tygodnie kończy mi się gwarancja, poniżej przedstawiam małe :twisted: zestawienie napraw gwarancyjnych mojego miśka podczas 3 lat użytkowania. Czy to duzo? Oceńcie sami...... :wink:
- Wymiana hałasującej obudowy filtra powietrza
- Wymiana obu przełączników podgrzewania foteli ze względu na brak podświetlenia
- Wymiana przycisków PDC i ASC OFF z powodu jak wyzej
- Wymiana całego stelaża fotela kierowcy z powodu skrzypienia
- Wymiana wszystkich osłon przegubów, końcówki drążka kierowniczego, prawego przedniego wahacza, obu przednich amortyzatorów. Wszystko z powodu hałasującego zawieszenia przedniego przy pokonywaniu progów zwalniających.
- Wymiana klaksonu z powodu awarii
- Wymiana przepływomierza
- Wymiana uszczelniacza skrzyni rozdzielczej z powodu wycieku oleju
-Wymiana tarczy i docisku sprzęgła
-Wymiana poduszek silnika z powodu stuków
-Wymiana przetwornicy xenona
-Wymiana obu tylnych kloszy reflektorów z powodu parowania
-Wymiana przedniej szyby z powodu awarii wiązki podgrzewania wycieraczek
-Dwukrotne malowanie tylnego tłumika z powodu słabej powloki lakierniczej
-Wymiana oslon przewodow paliwowych (akcja serwisowa)
- Wymiana radia z powodu gubienia stacji radiowych

Chyba wszystko, ale trochę tego bylo..... :finga: Aż strach pomyśleć ile by wszystkie naprawy kosztowaly gdyby nie gwarancja :badgrin: Dla porównania w Corolli kobity z 2004r jedyna rzeczą jaka wymienili podczas trwania gwarancji była gałka zmiany biegów z powodu ubytków lakieru..... Niby oba to japońce, ale lekka różnica jakościowa na PLUS dla Toyoty :D

P.S Wpisujcie też jak to u was wygląda.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
Ostatnio zmieniony przez mitsu00 15-12-2010, 13:30, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 15-12-2010, 07:37   

U mnie też zbliża się do 3 lat (120 tysięcy, gwarancja skończyła się już jakiś czas temu...). Mniej pozycji, ale większy kaliber: :wink:
1. Wymiana głowicy (pęknięcia i ubytek płynu).
2. Wmiana turbosprężarki (gwizdanie)
3. Wymiana wzmacniacza (spięcie).

Powiem jednak szczerze, że z uwagi na brak czasu i uznanie Outlandera za tandetny wyrób, odpuściłem szereg detali, które Mitsu reklamował:
1. Skrzypienie zawieszenia.
2. Odpadająca farba na tylnym tłumiku.
3. Radio gubiące stacje.
4. Hałasującą obudowę filtra powietrza owinąłem PowerTape.

bonito
 
 
AW 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 16
Skąd: Poznań
Wysłany: 15-12-2010, 13:33   

Ja też chciałem się pochwalić... :cry:
Samochód ma dwa i pół roku (75 k km). W tym czasie naprawiane/wymieniane były następujące elementy:
1. zabezpieczany wąż turbiny,
2. wiązka kabli rozrusznika,
3. "włącznik" światła stop,
4. podstawka anteny radia,
5. oba przednie reflektory (zmatowiony plastik),
6. Malowany tłumik
7. Liczne skrzypienia plastików w kabinie (5 wizyt i problem nie rozwiązany)
8. Problemy z systemem bezkluczykowym (problem po paru dniach rozwiązał się sam, w serwisie stwierdzono, że wszystko jest OK)
9. Problemy z czujnikiem deszczu (na szybie nie ma wody, a wycieraczki działają jak szalone - oczywiście serwis też nie może zdiagnozować tego problemu)
10. Wymiana tylnych tarcz hamulcowych - same się pogieły. Oczywiście musiałem za tę wymianę zapłacić

Pozostały do zrobienia:
1. Zestaw bluetooth (czasami nie widzi telefonu)
2. dziwne drgania przy wyłączaniu silnika

Dotychczas przejechałem różnymi samochodami 0.5 mln kilometrów. Żadne nie miało tylu problemów. Kupiliśmy złom jakich mało!!!
 
 
andrzejGb 
Forumowicz

Auto: www
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 207
Skąd: aaaaaa
Wysłany: 15-12-2010, 15:27   

może wypadało podać przebieg pojazdu/ po za AV który podał/ tez ma znaczenia
albo panowie mieli wadliwe pojazdy albo MM robi buble.
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 15-12-2010, 15:56   

andrzejGb napisał/a:
może wypadało podać przebieg pojazdu/ po za AV który podał/ tez ma znaczenia
albo panowie mieli wadliwe pojazdy albo MM robi buble.

Mój przejechał dotychczas 96kkm, ale w/w rzeczy nie pojawiły się w ostatnim miesiącu, tylko jak pisałem wcześniej wystąpiły podczas całego okresu 3 lat, począwszy od przebiegu 5kkm.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
andrzejGb 
Forumowicz

Auto: www
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 207
Skąd: aaaaaa
Wysłany: 16-12-2010, 10:13   

no to duzo tych usterek , miałem poprzednio Vectre c przez 7 lat 93k km ale tyle usterek nie miałem i sadziłem ze MO bedzie mniej awaryjny -japończyk
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 16-12-2010, 11:15   

andrzejGb napisał/a:
no to duzo tych usterek


Powiedziałbym , że bardzo dużo. Mam również w domu od 10 lat Citroena Picasso którego już w tej chwili eksploatuje syn , samochód zbliża się do 300 tys km , ale nawet teraz nie policzyłbym tylu napraw. Pierwszą rzecz którą musiałem zrobić przy przebiegu ok 100 tyś km. to wymiana węża wspomagania układu kierowniczego bo lekko się pocił przy zakuciu. Do tego czasu tylko oleje, filtry, klocki.
I to francuski samochód , gdzie większe obrzydzenie wzbudza tylko rumuński :wink: ( lub dziś chiński i indyjski.)
Co w takim razie z Mitsubishi ?? Czy japoński długowieczne samochody to dziś juz mit?
O Toyocie też słysze niezbyt pochlebne opinie( nie wspominając o Nissanie ) , i jak się coś popsuje po gwarancji to w serwisie ASO kasa straaaaaszna.
 
 
venglin
[Usunięty]

Wysłany: 16-12-2010, 13:20   

U mnie jeszcze za wcześnie, żeby mówić o usterkach. Samochód użytkowany od 1,5 roku, wyprodukowany ok. 2,5 roku temu. Przebieg: 23 tys km.

Nie licząc zatkanego filtra paliwa, usterek brak.

Wcześniej jeździłem Hondą Accord - 4 lata i 80 tys. km. Kompletnie bezawaryjny samochód. Oprócz jeżdżenia na przeglądy, nigdy nie byłem w serwisie.
 
 
wowo 
Forumowicz


Auto: Outlander 2008 2.0 D Intense+
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 102
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-12-2010, 16:31   

mitsu00, nie wiem, czy to nie jest post do grupy - "chcę kupić Outlandera" :-)

A jeśli chodzi o mnie to, odpukać, nie narzekam. Nie jest to ideał ale bardzo go polubiłem bo daje poczucie, że dojedzie prawie wszędzie - i to szybko i w miarę komfortowo, a przy okazji przewiezie cały potrzebny "sprzęt"
_________________
W końcu dojrzałem - Outek to optymalny wybór :-)
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 19-12-2010, 09:56   

Ja ze swojego jestem też bardzo zadowolony / jeżdze ponad rok przebieg około 40kkm/ nie miałem żadnych problemów .
Jest oszczędny , duży w środku dla 5 osób idealny , duży bagażnik no i napęd 4x4 .
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
olabart 
Forumowicz


Auto: OUTLANDER I+2.0T+II 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 171
Skąd: Dębica
Wysłany: 19-12-2010, 10:07   

Też go lubię. Trochę bym zmienił, ale generalnie do tej pory jest ok.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=WfMvBXNcMLM
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 19-12-2010, 10:20   

olabart napisał/a:
Też go lubię. Trochę bym zmienił, ale generalnie do tej pory jest ok.


W tym wyposażeniu wersja Instyle , cenie , 4x4 , homologacja ciężarowa na 5 osób nie bardzo jest cos wybrać.
Doposażony w chińczyka + zagłówki DVD , orurowanie z LED Cobra , Xeon na długich , światła Led zamiast atrap w klapie -
Nic mi więcej nie potrzeba.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
wronke 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander 2.2D 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2009
Posty: 29
Skąd: CH
Wysłany: 19-12-2010, 14:01   

Mitsu - widze zu kupowalismy auto w tym samym momencie:)
70k przebieg i 3 lata mija za 3 tygodnie, OUT 2.2.D

1. w ciagu pierwszych 1000 km pojawil sie CHECK ENGINE - podobno katalizator sie rozgrzewal do 1000 C :)
2 - 4 ) jakies akcje serwisowe, zapraszali do ASO, cos zmieniali, czasami umyli auto :) chyba nic strasznego
5. padl sensor deszczu i swiatla.. - > wymienieli na nowy . gdzies kolo 40 k km
6. DUZY temat - padlo sprzeglo, ale finalnie wymienili na gwarancji, kolo 50 k km
7. raczej SERWIS niz Fabryka - kiedys miesiac po wymianie oleju zortientowalem sie ze olej cieknie ;) moim zdaniem serwis zapomnial poskrecac.. to i owo poprawione

8. poza tym auto na mrozie trzeszczy jak szafa - ale tylko przy -20C, temat nie zglaszany do serwisu


Moznaby powiedziec ze poza sprzeglem to wszystko gra (no moze jeszcze czujnik deszczu byl do d.)

Dla mnie to wynik sredni, ale nie slaby (porownujac do innych aut uzywanych w rodzinie: Peugeot :) i toyota.

wasze zdrowie
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 21-12-2010, 18:45   

Dorzucę jeszcze do wcześniejszej listy ponowną wymianę tylnych kloszy z powodu parowania. W lutym wymienili mi prawy wAUTO GT po 2 miesięcznej batalii. W ASO w Sztokholmie wystarczylo że powiedziałem że znowu parują i wymienili mi oba na poczekaniu :D To jest serwis.... W Warszawie nie dośc że kilkakrotnie musiałem jeździć i się dopraszać o wymianę w ramach gwarancji, to jeszcze decyzja z MMC trwała miesiąc. Tutaj zajrzałem do serwisu, powiedzialem co i jak, szef serwisu oblukał i na poczekaniu wymienił oba klosze :finga:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-12-2010, 18:58   

Za naprawy gwarancyjne nie mozna winić serwisów, tylko centralę w Polsce, która na te naprawy się nie zgadza
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.