 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[3.0 V6] Luz lozysk piast przednich |
Autor |
Wiadomość |
5eba
Forumowicz

Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lip 2008 Posty: 483 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 25-09-2010, 22:08 [3.0 V6] Luz lozysk piast przednich
|
|
|
Probowalem zdjac dekielek przykrecany na 6srub (mam SS ) ale nie chce zejsc - jakies zabezpieczenie tam trzyma?? Jak to zdjac?? |
_________________ Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N
Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID |
|
|
|
 |
kawekk
Forumowicz
Auto: Pajero II 2,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2009 Posty: 96 Skąd: Orzysz
|
Wysłany: 25-09-2010, 22:21
|
|
|
musisz najpierw zdjąć pokrywkę z napisem AUTO u mnie była wkręcana. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 25-09-2010, 22:26
|
|
|
kawekk napisał/a: | musisz najpierw zdjąć pokrywkę z napisem AUTO u mnie była wkręcana. | \w ss nie ma automatycznych sprzegiełek, wiec ni ma tego napisu. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
5eba
Forumowicz

Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lip 2008 Posty: 483 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 26-09-2010, 10:06
|
|
|
No zbyszekkm2 wiec jak to zdjac ?? |
_________________ Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N
Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID |
|
|
|
 |
PiotrC
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DID
Pomógł: 15 razy Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 266 Skąd: Śląsk, Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 26-09-2010, 14:35
|
|
|
Odkręcasz śruby, "klupniesz młotkiem" i gotowe Nie ma żadnego zabezpieczenia. Następnie odkręcasz śrubokrętem dwa wkręty blokujące pierścień . Dokręcasz pierścień kasując luz. Wkręcasz wkręty dopasowując otworki i przykręcasz dekielek. Nie musisz zdejmować koła, tylko podnieść samochód na podnośniku.
Pozdrawiam Piotr |
_________________
 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 26-09-2010, 15:59
|
|
|
5eba napisał/a: | No zbyszekkm2 wiec jak to zdjac ?? |
Dekirli po odkręceniu śrub powinny zejść bez niczego, odkręcasz t 6 śrub w dekielku, . Stuknij młotkiem,może się przykleiły?
Pod dekielkiem masz zabezpieczenie na półosi, jak je zdejmiesz to już gotowe. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
5eba
Forumowicz

Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lip 2008 Posty: 483 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 27-09-2010, 08:02
|
|
|
Wiec poprostu trzeba z sila i juz Nie chcialem stukac,by czegos nie uszkodzic.
Dzieki,wieczorem bede usowal luzy
[ Dodano: 28-09-2010, 19:42 ]
PiotrC napisał/a: | Odkręcasz śruby, "klupniesz młotkiem" i gotowe Nie ma żadnego zabezpieczenia. Następnie odkręcasz śrubokrętem dwa wkręty blokujące pierścień . Dokręcasz pierścień kasując luz. Wkręcasz wkręty dopasowując otworki i przykręcasz dekielek. Nie musisz zdejmować koła, tylko podnieść samochód na podnośniku.
Pozdrawiam Piotr |
No wlasnie jest Odkrecenie 6 srub nic nie da jesli predzej nie zdejmie sie dekielka, tego malego "grzybka". Pod nim jest pierscien zabezpieczajacy polos. Po jego wyjeciu caly dekiel (ten przykrecany na 6 srub) sam schodzi.
Reszta jak piszesz |
_________________ Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N
Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID |
|
|
|
 |
PiotrC
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DID
Pomógł: 15 razy Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 266 Skąd: Śląsk, Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 29-09-2010, 20:48
|
|
|
Sorry dość dawno przy tym grzebałem i szczegóły "wymskły" mi się z mojej sklerotycznej główki
Pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 29-09-2010, 21:22
|
|
|
5eba napisał/a: |
Dzieki,wieczorem bede usowal luzy
|
Nie możesz całego luzu usuwać, dokręć do oporu nakrętkę i 50-60 stopni cofnij. To jest łożysko stożkowe więc jak ci się nagrzeje podczas jazdy a luzu nie będzie to się będzie grzać. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
5eba
Forumowicz

Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lip 2008 Posty: 483 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 29-09-2010, 22:34
|
|
|
Dokrecilem z czuciem,ale zbyt lekkim a moze i dobrze ,bo luz zostal minimalny |
_________________ Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N
Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID |
|
|
|
 |
|
|