Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Lancelot CB0 a.k.a Wannabe JDM
Autor Wiadomość
Mamusa 
Mitsumaniak
Car Audio Maniac

Auto: Lancer GLXi 1.6 16v '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 44
Skąd: Myślibórz
Wysłany: 07-06-2011, 18:34   Lancelot CB0 a.k.a Wannabe JDM

Na forum jestem już od jakiegoś czasu i jako że z Lancelotem nie mam zamiaru się rozstawać postanowiłem go zaprezentować.

Mitsubishi Lancer
Model: CB0
Wersja: GLXi
Silnik: 1.6 4G92 SOHC 113 HP
Rok produkcji: 1994 Kupiony: 13.12.2010
Przebieg licznikowy: 227 000

Wyposażenie:
- Elektryczne szyby x4
- Elektryczny szyber
- Wspomaganie kierownicy
- Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka
- Wspomaganie kierownicy
- i parę innych drobiazgów

Swojego Miśka kupiłem niecały tydzień po zdaniu prawka. Co ciekawe był to pierwszy samochód który w ogole oglądałem- właściciel pochodził z mojej małej miejscowości, więc autko gdzieś tam już wcześniej widywałem. Sprowadzony został do Polski w 2007 roku z Niemcowni przez poprzedniego właściciela. Mam pewność że auto jest bezwypadkowe, jedyny drobiazg jakiego doznał to puknięty przedni lewy błotnik i przedni zderzak (oba elementy były wymienione na nowe). Po dokładnych oględzinach auta, sprawdzeniu karoserii, podłogi i zawieszenia nie było się do czego przyczepić. Do tego auto było serwisowane w warsztacie znajomego, więc znam jego historię. Przy przebiegu 190kkm (2007) wymieniany kompletny rozrząd + pompa wody, w 2009 komplet amorków, komplet el. gumowych w zawieszeniu + tarcze i klocki.

Generalnie przed zakupem Lancer jakoś mnie nie przekonywał, ale decydującą rolę przy decyzji miał jego genialny stan wizualny i techniczny. Przejechałem nim narazie niecałe 4kkm, jedynym problemem jaki wystąpił była wrażliwość na wilgoć przy odpalaniu (pomogło czyszczenie styków pod kopułką). W kwietniu Lancelot dostał komplet stalowych 14'stek z ładnymi oponami- z przodu Dunlopy SP Sport, z tyłu kierunkowe Goodyeary.
Na dniach czeka mnie wymiana oleju i kompletu filtrów.

Pokochałem Lancelota za jego dynamikę i prowadzenie w zakrętach. Świetnie zestopniowana skrzynia i krótki skok drążka, niezłe hamulce i do tego niezły komfort podróżowania-a mówili że za taką kasę można kupić tylko szrota :D . Właściwie jedynym minusem Lancelota jest spalanie. Prawodopodobnie sonda do wymiany, bo spalanie 9-10L przy dość spokojnej jeździe to chyba za dużo.

Pierwsze fotki jakie robiłem, początek kwietnia:



Od początku wiedziałem że Lancer długo seryjny nie będzie, ale na razie ogranicza mnie budżet. Już niedługo idę do pracy, więc na wakacje parę modów zagości. Na pierwszy ogień poszło audio. Seryjne papierówki nie nadawały się nawet do słuchania radia Maryja, a sprzęt miałem kupiony już wcześniej (Home jak i Car audio to mój żywioł, więc nic dziwnego :D ).

Obecnie założony sprzęt to wersja "beta". Poprzedni właściciel wymyślił sobie "jajka" w drzwiach i pociął boczki. Muszę więc kupić nowe, dorobić dystans i wygłuszyć furtki-a to są koszty, więc narazie gra to co jest.


Jednostka centralna : Clarion DRX 9175R- oldschool pełną gębą, 3xRCA, sterowanie zmieniarką i prockiem(kiedyś), ciepłe brzmienie no i stylistycznie pasuje do wnętrza :D




Głośniki przód : Tweetery Hertz HT25 + średniaki Tonsil GD 10/20/8 + nieszczęsne jajka w drzwiach jako woofery. Zwrotnice to połączenie org. Hertza HSK i mojej radosnej twórczości :) Gra to wbrew pozorom nieźle, ale to zasługa zacnego napędu. Całość idzie pod wymianę w wakacje więc pewnie będzie szła pod młotek :)
W planach 3-way z coaxialem Infinity Ref 4022i u góry i wooferem z HSK na dole. Jak widać na obrazku zwrotnice już gotowe, ale problematyczna zabudowa mnie wstrzymuje.


Subwoofer : Band-Pass produkcji Denona na polskim przetworniku - bardzo rzadkim Tonsilu GDN 18/120. Bardzo żałuję że nie mogę znaleźć 2 sztuki, bo bardzo zacny głośnik - choć hałasu nim nie narobimy :D


Wzmacniacz : Denon DCA 3400. Można śmiało powiedzieć że topowa konstrukcja tego producenta, 4-kanałowa A klasa o mocy 4x40W. Świetne brzmienie, wspaniała technika w środku (legendarne tranzystory Sankena) - a całość za śmieszną kasę :D


Kable:
-Zasilające OFC 25mm2, bezpiecznik 80A przy aku
-Głośnikowe 2,5mm2 ProCaba
-Sygnałowe KlotzLaGrange GY107 (4 ekrany, bardzo zacny kabel)+ wtyki Nakamichi



Parę fotek z montażu i walka z przeciąganiem kabli:


Uploaded with ImageShack.us

A tak sprzęt oczekiwał na montaż w Lancelocie:


A tak mniej więcej Lancelot prezentuje się na chwilę obecną :) :


Chętnie posłucham opini co by się przydało przy nim zrobić, a niedługo sam rzucę kilka propozycji i posłucham waszego zdania ;)
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 07-06-2011, 19:37   

Piekny !!!!

Co zrobic ??? Na poczatek fajne alusy i ori spojler na tył.
:D
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 07-06-2011, 20:01   

Wreszcie kolejny zadowolony właściciel CB0, modelu na forum jak na lekarstwo więc Twój temat będę śledził z uwagą :mrgreen: I faktycznie alu to podstawa dobrego wyglądu, lotka to już jak kto lubi. Ja jestem szczęśliwy, że u mnie gości ori skrzydło na klapie 8)
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
Mamusa 
Mitsumaniak
Car Audio Maniac

Auto: Lancer GLXi 1.6 16v '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 44
Skąd: Myślibórz
Wysłany: 07-06-2011, 20:09   

Wiadomo że dobre alu to podstawa, myślę że za 1k jakieś piętnastki fajne się uda wyrwać, ale to jednak koszt spory jak na budżet maturzysty :) O oryginalnej lotce myślałem, ale lakierowana jest taka... zwyczajna :D Może folia carbon albo stickerbomb? Taki ukłon w strone JDM'u by nie zaszkodził prezencji chyba :)
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 07-06-2011, 20:17   

Tylko jeden wyróżniający się element (stickerbomb) moim zdaniem wyglądał będzie słabo. Miałoby to prezencję jak byś np okleił tak lotkę, dokładki progów i zderzaka przedniego, na jednym elemencie będzie totalnie wyrwane z kontekstu. Tak mi się wydaje ;-)
Za tysiaka na pewno fajne alu wyrwiesz ;-)
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
Mamusa 
Mitsumaniak
Car Audio Maniac

Auto: Lancer GLXi 1.6 16v '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 44
Skąd: Myślibórz
Wysłany: 07-06-2011, 20:21   

idas napisał/a:
Tylko jeden wyróżniający się element (stickerbomb) moim zdaniem wyglądał będzie słabo. Miałoby to prezencję jak byś np okleił tak lotkę, dokładki progów i zderzaka przedniego, na jednym elemencie będzie totalnie wyrwane z kontekstu.


Wiem wiem, myślałem o kombinacji przednia dokładka(coś z nią trzeba zrobić,ma pare zadrapań "krawężnikowych") + lusterka + spojler +ew. blenda między światłami tylnymi. No i parę plastików we wnętrzu. Jak się nie spodoba to zawsze można odkleić, ale myślę że fajnie to będzie wyglądać. Jakiś spec od VT może po forum grasuje? ;D
 
 
Mario 
moderator
...............


Auto: Eclipse 3g RS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3009
Skąd: Lublin
Wysłany: 07-06-2011, 21:14   

Mamusa a ja bym poczekał, nic nei wydawał na żadne okleiny. Odłożył pieniądze, teraz wakacje to zawsze możesz dorobić :D i nawet te felgi używki kupić
_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=88868
 
 
Kleju 
Forumowicz
Mivec Power


Auto: Mitsubishi Mirage Cyborg-R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 1171
Skąd: Opole
Wysłany: 07-06-2011, 21:32   

Mamusa napisał/a:
Może folia carbon albo stickerbomb? Taki ukłon w strone JDM'u


To w żadnym wypadku nie jest ukłon w strone JDM-u :P

Kup ładną felge 15" (za tysiaka to też raczej będzie ciężko kupić jakiś jdm-owy odpowiednik ;) rota i dragwheels to tajwańskie podróbki jakby co ;) ) spojler na klape i wtedy się dalej zastanowić co robić dalej :)
_________________
 
 
 
Mamusa 
Mitsumaniak
Car Audio Maniac

Auto: Lancer GLXi 1.6 16v '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 44
Skąd: Myślibórz
Wysłany: 07-06-2011, 22:11   

MaRIo_ napisał/a:
Mamusa a ja bym poczekał, nic nei wydawał na żadne okleiny. Odłożył pieniądze, teraz wakacje to zawsze możesz dorobić :D i nawet te felgi używki kupić


Gdybym nie miał zamiaru zarobić na wakacje to nie brałbym pod uwagę żadnych modyfikacji :) Kwestia tylko ile będzie do wydania :)

Kleju napisał/a:
To w żadnym wypadku nie jest ukłon w strone JDM-u

Kup ładną felge 15" (za tysiaka to też raczej będzie ciężko kupić jakiś jdm-owy odpowiednik rota i dragwheels to tajwańskie podróbki jakby co ) spojler na klape i wtedy się dalej zastanowić co robić dalej


A mi się wydaje właśnie że ostatnimi czasy stickerbomb stał się wśród JDM'owców (i nie tylko) bardzo modny. Folia carbon to już co innego, ale na prawdziwy carbon mnie nie stać :D

Zawsze mi się wydawało że Rota to jedna z pierwszych felg jaką JDM'owcy biorą pod uwagę :D A Dragwheels to właśnie w głównej mierze felgi wzorowane na Rocie. Tak czy siak myślę że fajną używkę w tej kasie znajde, najwyżej będzie mniej JDM'owo niż planowałem, ważne żeby dobrze wyglądało i nie gięło się na dziurach :)

Sama felga(jaka by nie była) + spojler szału tak czy siak nie zrobią, stąd cały myślę co jeszcze można zrobić żeby było jajem, ale nie kiczowato :) .
 
 
Kleju 
Forumowicz
Mivec Power


Auto: Mitsubishi Mirage Cyborg-R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 1171
Skąd: Opole
Wysłany: 07-06-2011, 23:29   

Mamusa napisał/a:
A mi się wydaje właśnie że ostatnimi czasy stickerbomb stał się wśród JDM'owców (i nie tylko) bardzo modny


Chyba u nas w kraju ;) Chociaż u nas wystarczy kupić felgi rota, nakleić sticekbomb, założyć fake takata i fotel bride za 500zł i już się "uznaje" auto w stylu JDM... Co jest wg mnie trochę żałosne, bo to obok jdm-u nie leżało :wink:

Drag i rota to podróby znanych cenionych producentów (advan, volk, enkei itd).

Oczywiście nic mi do tego kto jakie felgi kupuje, tylko później niech nie wypisuje że zrobił auto w tym stylu czy innym, a na pokładzie same podróbki :D

Cytat:
Sama felga(jaka by nie była) + spojler szału tak czy siak nie zrobią


Oj sama dobrze dobrana felga może dużo zdziałać :) Jeśli chcesz z jajem to pomaluj felgi na niestandardowy kolor ;) Zobacz sobie lancera Ja_good'a 8)
_________________
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 08-06-2011, 02:36   

Mamusa napisał/a:
myślę że za 1k jakieś piętnastki fajne

ja jak bylem studentem jeszcze kupiłem fele za 200zł pomalowałem sam białym sprejem... i wszyscy sie zachwycali łacznie ze mna. Wiec nie jest tak ze 1k jest potrzebny.

I jeszcze jedno nie rozumiem tego owczego pedu za JDMem.... zdaj sie na swoja pomysłowosc i styl, nie podazaj za moda tym bardziej na siłe (skoro Cie nie stać) :wink:

Co do lanca jestem ciekaw jak zgrałby sie kolor nadwozia na felgach, złoty sprawdzony z tym kolorem tez leży.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Ja_good 
Mitsumaniak
01986/KMM


Auto: Nissan Cube Z12
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 503
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-06-2011, 15:15   

Kleju napisał/a:
Chyba u nas w kraju Chociaż u nas wystarczy kupić felgi rota, nakleić sticekbomb, założyć fake takata i fotel bride za 500zł i już się "uznaje" auto w stylu JDM... Co jest wg mnie trochę żałosne, bo to obok jdm-u nie leżało

tez mnie to rozbraja..zamiast odlozyc hajs i kupic oem to wola podrobki kupowac z tajwanu i JDM pelna geba.a wystarczy poszukac i w tej samej kasie moze kupic uzywane ORI :lol: ja tak mialme z fotelami np :wink:
rosomak1983 napisał/a:
Mamusa napisał/a:
myślę że za 1k jakieś piętnastki fajne

ja jak bylem studentem jeszcze kupiłem fele za 200zł pomalowałem sam białym sprejem... i wszyscy sie zachwycali łacznie ze mna.
moje kola z piaskowaniem,malowaniem i oponami nowymi taniej wyszly 8) :lol:
tak jak rosomak pisze,wystarczy dobra wizja i za rozsadny hajs mozna duzo zrobic :)

generalnie fajne,bo CB ktorych naprwde malo sie widuje,a ze spojlerem sie wsrzymaj bo jak cos to odemnie wezmiesz sobie z GTi :wink:
_________________
 
 
Mamusa 
Mitsumaniak
Car Audio Maniac

Auto: Lancer GLXi 1.6 16v '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 44
Skąd: Myślibórz
Wysłany: 08-06-2011, 15:36   

Ja_good napisał/a:
generalnie fajne,bo CB ktorych naprwde malo sie widuje,a ze spojlerem sie wsrzymaj bo jak cos to odemnie wezmiesz sobie z GTi


To jest wizja dobra, zaklepuje jakby coś :)

Dzisiaj analizując ceny oryginalnych gadźetów itp. wstępnie wyleczyłem się z udawania JDM'a :) Chociaż parę akcentów jak np. ambery się pojawi. Teraz pozostaje tylko zbierać hajs i modzić :)

Tak apropo mam pytanie. Wkurza mnie już to wysokie spalanie, czy oprócz walnietej sondy coś innego może za to odpowiadać? Istnieje jakiś sposób żeby sprawdzić czy to na pewno sonda? Nie stać mnie żeby metodą prób i błędów szukać przyczyny...
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 08-06-2011, 18:51   

moze jeszcze byc przepływka komp i pełno różnych rzeczy.
Sonde da sie sprawdzic, wpisz w szukajce sprawdzanie sondy lambda.
http://forum.mitsumaniaki...hp?mode=results
pare tematów n a szybko.

Masz tutaj tez stonę mistrza Krzyżaka :prayer: :prayer: :prayer:
http://mitsubishifan.pl/mitsubishifan/
moze bedzie a jak nie to i tak Ci sie przyda. :D
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
j-rules 
Mitsumaniak
devil inside


Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1422
Skąd: Tarnów
Wysłany: 13-06-2011, 23:43   

Ja bym sie tez z JDM nie rozpedzal. Ostatnio tyle tego widuje po ulicach ze az fee.
Oczywiscie co kto lubi, ale dla mnie genialnie wygladaja lancery kolegow Rosomaka i Idasa - bardzo gustownie, bez przesadyzmu a jednoczesnie efektownie.

Felge z klasą (wcale nie trzeba wydawac tysiaka, mozna odrestaurowac jakies stylowe fele w kiepskiej kondycji, lub anwet kupic ladny komplet uzywek za znacznie mniej)
Na lotke moge sie zgodzic - chociaz nie jest ona decydujaca wg mnie w lancerniku..
I moja odiweczna porada: pomalowac ramki halogenów w srebro.

Takich bordowych Lanców jest na srio malutko - trzeba byc ostroznym z upiekszaniem aby go nie skaszanic.
bede sledzil temat :)

A co do spalania... ja juz przywyklem :D
Aczkolwiek pomaga zbic spalanie zadbanie o elementy ukladu zaplonowego, musza to byc markowe czesci.
Regulacja zaworow - to tez moze pomoc.

Eh marzy mi sie zeby mi ktos odwalil takie fajne car audio u mnie...
_________________
Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.