 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
problem ze świecami żarowymi (galant 1.8td 92r.) |
Autor |
Wiadomość |
tadzik6 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-10-2006, 18:04 problem ze świecami żarowymi (galant 1.8td 92r.)
|
|
|
Poszły mi wszystkie swiece, sprawdzałem. Jak sprawdzić system grzania świec, bo nie wiem czy działa , a nie znam się na elektryce.Mowa o Galu 1.8td 92r. |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 27-10-2006, 21:15
|
|
|
Przede wszystkim zobacz czy masz wersje Gala ze swiecami 6 V czy z 11 V. Bo jak masz instalacje na 11 V i dasz 6 V to spalisz . Ja mam gala z instalacja ze swiecami na 6 V i uklad dziala tak: odpalanie - grzanie ciagle przez okolo 4s. Po odlapleniu swiece grzeja non stop okolo 1 minuty, nastepnie przelaczaja sie w tryb sekwencyjny czyli grzeja co 10 s w czasie okolo 6 s. Drobna uwaga: praca ciagla idzie przez specjalny rezystor obnizajacy napiecie (zeby swiece sie nie spalily). Caloscia steruje komputerek umieszczony za schowkiem pasazera po prawej stronie. Wiem ze ludzei czasami przerabiaja uklad na grzanie za pomoca przycisku i trzeba wiedziec ze swiece szybko grzejne 6 V mozna wtedy latwo spalic. A swiece szybko grzejne na 11 V beda grzaly okolo 10 s.
Fajna stronka ze swiecami (odpowiedniki) do dieslow Mitsubishi jest tutaj :
http://www.glowplug.com.t..._list.php?cid=5
Aha jak potrzebujesz dobrego i taniego zamiennika swiec 6.2 V to polecam swiece ICAT nr kat. 003202 6. Ja taka zamontowalem i grzeje przez rok bez problemow a kosztuje smieszne pienadze. Jest jedna wada ma troche krotki gwint do przykrecenia przewodu wiec musisz przewod przykrecic na zwore jesli zmienisz wszystkie 4 swiece. Jak masz swiece 11 V to nie bedzie klopotu w katalogach tego pelno. |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
tadzik6 [Usunięty]
|
Wysłany: 28-10-2006, 18:34
|
|
|
dzięki za odpowiedź. Chciałbym jescze dowiedzieć się jak sprawdzić czy ten cały system grzania świec działa i czy nie spali mi świec?? |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 28-10-2006, 19:09
|
|
|
Na poczatku komputerek powinien puscic 12 V (bez swiec tyle pokaze miernik). Niestety nie umiem Ci powiedziec jak sie zachowa z 4 spalonymi swiecami. U mnie z jedna spalona puszczal napiecie dluzej na okolo 6 s. Wysle CI manuala do Galanta 1.8 TD tam sa opisy jak to pomierzyc |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
|
|