 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zawieszenie pneumatyczne |
Autor |
Wiadomość |
Olivia
Forumowicz Pod nickiem
Auto: psujący się
Kraj/Country: Kuba
Pomogła: 3 razy Dołączyła: 28 Mar 2009 Posty: 1297 Skąd: Cisów
|
Wysłany: 30-09-2010, 21:39 Zawieszenie pneumatyczne
|
|
|
Cześć
Zastanawiam się nad przerobieniem zawieszenia w Carismie. Myślę, na razie wstępnie, nad montażem poduch powietrznych do zawieszenia. Takie poduchy występują np. w ciężarówkach, autobusach itp. Chciałabym aby prześwit podwozia można było dowolnie regulować powiedzmy +/-40mm. Wiem że czasami ludzie przerabiają w taki sposób auta. Ale robią to raczej n apokazy. Ja natomiast chcę to auto użytkować na codzień.
Więc teraz czas na pytania.
Jak byłby przeprowadozny montaż tych miechów ?
Czy po montażu tego zawieszenia amortyzatory będą potrzebne ?
Czy opuszcznie i pompowanie auta odbywa się za pomocą sprężarki tak jak ma to miejsce w ciężarówkach ?
Czy ktoś poruszał się autem po takich przeróbkach i mógłby podzielić się wrażeniami ?
Jaki przybliżony koszt montażu ?
itd.
Chce zebrać jak najwięcej informaci na ten temat. Może się zdecyduje a może pomysł zostanie tylko pomysłem. Nie mniej jednak bardzo mnie zaintrygował i chce poznać techniczne podstawy takiego zawieszenia.
Za wszelką pomoc serdecznie dziękuje |
_________________ Niebiańska robota |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 30-09-2010, 22:04
|
|
|
Znam gościa, co ma cos takiego zamontowane w swoim aucie, czas montazu zalezny jest od firmy wykonującej, powinien starczyć około tydzień, amortyzatory są konieczne, gdyż bez nich samochód zachowywałby się jak ping-pong na drodze, ale w tym celu stosuje sie specjalne poduchy z zabudowanym amorem wewnatrz (w przypadku Carismy tylko takie rozwiązanie wchodzi w gre), oczywiście, aby poduchy były pompowane, musi byc zamontowana spręzarka, w dodatku auto musi dostac dodatkowy zbiornik na powietrze, oraz cała game urządzeń sterujących, poruszałem sie autem na takim zawieszeniu - mogę to określić jako fajny bajer, gdyz rzecz przydatna, ze wględy na mozliwość dostosowania auta do warunków drogowych, mojego kolege same graty kosztowały troche ponad 4tys zł, przeróbki dokonywał we własnym zakresie, z tym, że w aucie jakim on to robił, zawieszenie było calkowicie niezależne, zatem nie musiał kombinowac z rozwijaniem przedniego zawieszenia o możliwości skrętne poduch, dlatego było prościej, natomiast w Carismie trzeba juz dostosowac poduche to możliwości skrętnych przedniej osi. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|
|