[E34A 1.8TD] Wymiana łożyska TYLNIEGO |
Autor |
Wiadomość |
krzysciniakl
Nowy Forumowicz
Auto: galant 1.8 td gls sedan 1991r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 27 Skąd: Chrzanów
|
Wysłany: 07-10-2010, 20:22 [E34A 1.8TD] Wymiana łożyska TYLNIEGO
|
|
|
Witam poradźcie mi czy wymiana tylnego łożyska w galancie jest ciężka ... wymieniałem już stożkowate łożysko w tyle w bębnach w escorcie więc mam tam jeszcze jakieś pojęcie .. mam pytanie jak tego dokonać .. ?? czy jest to podobne rozwiązanie co w fordzie ?? |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 07-10-2010, 20:38
|
|
|
Nie wiem jak jest w fordzie, ale w galancie jest to dziecinnie proste
Tyle, że musisz wiedzieć jak je dokręcać, żeby było dobrze :> |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
krzysciniakl
Nowy Forumowicz
Auto: galant 1.8 td gls sedan 1991r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 27 Skąd: Chrzanów
|
Wysłany: 07-10-2010, 20:52
|
|
|
ech w eskorciku dokręciłem na wyczucie ...hula do dzisiaj juz 60 000 tys km |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 07-10-2010, 20:57
|
|
|
W tym przypadku dokręcasz chyba z 10-15 czy nawet 30 Nm, potem luzujesz i dokręcasz jakoś w miarę lekko - 10 Nm max. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
krzysciniakl
Nowy Forumowicz
Auto: galant 1.8 td gls sedan 1991r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 27 Skąd: Chrzanów
|
Wysłany: 07-10-2010, 21:04
|
|
|
ech ja tam wolę na wyczucie ... moje łożysko się totalnie rozleciało ... koło goni mi we wszystkie strony ech ... |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 07-10-2010, 21:45
|
|
|
Jak to mawiał mój znajomy - "Twój cyrk, Twoje małpy" inaczej mówiąc rób jak uważasz |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
|