| [E34A 1.8TD] Wymiana łożyska TYLNIEGO | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | krzysciniakl   Nowy Forumowicz
 
 Auto: galant 1.8 td gls sedan 1991r
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 11 Maj 2010
 Posty: 27
 Skąd: Chrzanów
 
 | 
            
               |    Wysłany: 07-10-2010, 19:22   [E34A 1.8TD] Wymiana łożyska TYLNIEGO |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam poradźcie mi czy wymiana tylnego łożyska w galancie jest ciężka ... wymieniałem już stożkowate łożysko w tyle w bębnach w escorcie więc mam tam jeszcze jakieś pojęcie .. mam pytanie jak tego dokonać .. ?? czy jest to podobne rozwiązanie co w fordzie ?? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Maretzky85   Mitsumaniak
 Mod Galant E3x
 
  
 Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 67 razy
 Dołączył: 26 Gru 2006
 Posty: 2937
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-10-2010, 19:38 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nie wiem jak jest w fordzie, ale w galancie jest to dziecinnie proste   Tyle, że musisz wiedzieć jak je dokręcać, żeby było dobrze :>
 |  
				| _________________ Zawsze mogę się mylić
   
 "Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 by Krzyżak
 
 -Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 -Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 (Obecny)
 
 -Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki
  ) - Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | krzysciniakl   Nowy Forumowicz
 
 Auto: galant 1.8 td gls sedan 1991r
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 11 Maj 2010
 Posty: 27
 Skąd: Chrzanów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-10-2010, 19:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | ech w eskorciku dokręciłem na wyczucie ...hula do dzisiaj juz 60 000 tys km |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Maretzky85   Mitsumaniak
 Mod Galant E3x
 
  
 Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 67 razy
 Dołączył: 26 Gru 2006
 Posty: 2937
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-10-2010, 19:57 |   
 |  
               | 
 |  
               | W tym przypadku dokręcasz chyba z 10-15 czy nawet 30 Nm, potem luzujesz i dokręcasz jakoś w miarę lekko - 10 Nm max. |  
				| _________________ Zawsze mogę się mylić
   
 "Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 by Krzyżak
 
 -Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 -Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 (Obecny)
 
 -Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki
  ) - Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | krzysciniakl   Nowy Forumowicz
 
 Auto: galant 1.8 td gls sedan 1991r
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 11 Maj 2010
 Posty: 27
 Skąd: Chrzanów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-10-2010, 20:04 |   
 |  
               | 
 |  
               | ech ja tam wolę na wyczucie  ... moje łożysko się totalnie rozleciało ... koło goni mi we wszystkie strony ech ... |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Maretzky85   Mitsumaniak
 Mod Galant E3x
 
  
 Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 67 razy
 Dołączył: 26 Gru 2006
 Posty: 2937
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-10-2010, 20:45 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jak to mawiał mój znajomy - "Twój cyrk, Twoje małpy" inaczej mówiąc rób jak uważasz   |  
				| _________________ Zawsze mogę się mylić
   
 "Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 by Krzyżak
 
 -Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 -Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 (Obecny)
 
 -Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki
  ) - Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |