Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
1,5 DiD - wlew paliwa
Autor Wiadomość
joel77
[Usunięty]

Wysłany: 29-01-2009, 21:08   1,5 DiD - wlew paliwa

Mam pytanie do użytkowników Colta z silnikiem Diesla (chociaż niekoniecznie - bezynowcy też mogą odpowiedzieć)
W moim przypadku nie mogę naciskać do końca pistoletu z paliwem. Cały czas mi odbija (pistolet oczywiście :P ).
Tak jakby za mała średnica wlewu paliwa była.
Nie użytkuje Colta od nowości i nie wiem czy "ten typ tak ma"?
Z góry dzięki za odpowiedź.
 
 
Grasshopper
[Usunięty]

Wysłany: 29-01-2009, 21:21   

joel77, jesteś pewien, że to wina wlewu, a nie dystrybutora? Na niektórych stacjach mnie również się tak dzieje, mimo, że mam benzynowego Colciaka.
 
 
looq 
Mitsumaniak


Auto: Colt 1.5 DID Motion
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 116
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-01-2009, 23:49   

podjeżdżam na stację, zapinam węża i leje do pełna, ON leci sobie pełnym strumieniem i nic dziwnego wtedy się nie dzieje. Kiedyś miałem podobne zjawisko (o którym piszesz) jak jeździłem innym autem, na jednej ze stacji benzynowych pistolet mi odbijał - ale to była wina dystrybutora, a nie auta.
 
 
joel77
[Usunięty]

Wysłany: 30-01-2009, 19:03   

Też myślałem, że to dystrybutor po pierwszym tankowaniu. Ale jeżdżę już od pół roku i nigdy normalnie nie zatankowałem.
 
 
Raffix
[Usunięty]

Wysłany: 07-02-2009, 18:50   

joel77, nie jesteś sam. U mnie jest to samo, da się tankować tylko na częściowo wyjętym, częściowo wciśniętym pistolecie. Tankuję dwa razy wolniej, nieważne jaka stacja, nieważne jaki dystrybutor. Tak było od tankowania #1. Odpowiedź serwisu: 'Emmm... mhmmm... eeee... no wie pan...'
 
 
MMC 
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 + Smart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 46
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 07-02-2009, 19:20   

Witam, mam ten sam problem, trzeba tankować na lekko wyjętym, dwa razy wolniej :-X , ale już ludzi na Shell'u nauczyłem jak to się robi i po problemie :mrgreen:
 
 
coltuch 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CZ5 1.5 DID
Kraj/Country: UK
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 15
Skąd: Torquay
Wysłany: 24-09-2010, 21:07   

Przyłączę się... mam tak samo niestety:( więc raczej ten typ tak ma.
_________________
Pozdrawiam
Maciek
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 25-09-2010, 07:11   

Ten typ tak ma od lat 90 :) Potwierdzam
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-09-2010, 15:10   

U moich rodziców w benzynie czasem trzeba poruszyć i inaczej ułożyć, zdarza się, że odbija.
Czy nie miałeś czegoś robionego (może tłuczone) przy wlewie paliwa?
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
Lepton 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1,5 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 4
Skąd: Lublin
Wysłany: 15-10-2010, 15:57   

Mam Colta z silnikiem Diesla 1500 i automatyczna 6-biegowa skrzynia biegów, i nie mam tego problemu z tankowaniem o jakim mowa. Tyle że ten Colt był sprowadzany, bo w takich wersjach w polskich salonach nie było. (Moj VIN xmcxjz39a7f054846).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.