1,5 DiD - wlew paliwa |
Autor |
Wiadomość |
joel77 [Usunięty]
|
Wysłany: 29-01-2009, 21:08 1,5 DiD - wlew paliwa
|
|
|
Mam pytanie do użytkowników Colta z silnikiem Diesla (chociaż niekoniecznie - bezynowcy też mogą odpowiedzieć)
W moim przypadku nie mogę naciskać do końca pistoletu z paliwem. Cały czas mi odbija (pistolet oczywiście ).
Tak jakby za mała średnica wlewu paliwa była.
Nie użytkuje Colta od nowości i nie wiem czy "ten typ tak ma"?
Z góry dzięki za odpowiedź. |
|
|
|
 |
Grasshopper [Usunięty]
|
Wysłany: 29-01-2009, 21:21
|
|
|
joel77, jesteś pewien, że to wina wlewu, a nie dystrybutora? Na niektórych stacjach mnie również się tak dzieje, mimo, że mam benzynowego Colciaka. |
|
|
|
 |
looq
Mitsumaniak

Auto: Colt 1.5 DID Motion
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 116 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-01-2009, 23:49
|
|
|
podjeżdżam na stację, zapinam węża i leje do pełna, ON leci sobie pełnym strumieniem i nic dziwnego wtedy się nie dzieje. Kiedyś miałem podobne zjawisko (o którym piszesz) jak jeździłem innym autem, na jednej ze stacji benzynowych pistolet mi odbijał - ale to była wina dystrybutora, a nie auta. |
|
|
|
 |
joel77 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-01-2009, 19:03
|
|
|
Też myślałem, że to dystrybutor po pierwszym tankowaniu. Ale jeżdżę już od pół roku i nigdy normalnie nie zatankowałem. |
|
|
|
 |
Raffix [Usunięty]
|
Wysłany: 07-02-2009, 18:50
|
|
|
joel77, nie jesteś sam. U mnie jest to samo, da się tankować tylko na częściowo wyjętym, częściowo wciśniętym pistolecie. Tankuję dwa razy wolniej, nieważne jaka stacja, nieważne jaki dystrybutor. Tak było od tankowania #1. Odpowiedź serwisu: 'Emmm... mhmmm... eeee... no wie pan...' |
|
|
|
 |
MMC
Mitsumaniak
Auto: Lancer 1.8 + Smart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Lut 2009 Posty: 46 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 07-02-2009, 19:20
|
|
|
Witam, mam ten sam problem, trzeba tankować na lekko wyjętym, dwa razy wolniej , ale już ludzi na Shell'u nauczyłem jak to się robi i po problemie |
|
|
|
 |
coltuch
Nowy Forumowicz
Auto: Colt CZ5 1.5 DID
Kraj/Country: UK
Dołączył: 06 Wrz 2010 Posty: 15 Skąd: Torquay
|
Wysłany: 24-09-2010, 21:07
|
|
|
Przyłączę się... mam tak samo niestety:( więc raczej ten typ tak ma. |
_________________ Pozdrawiam
Maciek |
|
|
|
 |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 25-09-2010, 07:11
|
|
|
Ten typ tak ma od lat 90 Potwierdzam |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
Misiek :)
Mitsumaniak Pan Misio

Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 2954 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-09-2010, 15:10
|
|
|
U moich rodziców w benzynie czasem trzeba poruszyć i inaczej ułożyć, zdarza się, że odbija.
Czy nie miałeś czegoś robionego (może tłuczone) przy wlewie paliwa? |
_________________ kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany
08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 |
|
|
|
 |
Lepton
Nowy Forumowicz
Auto: Colt 1,5 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 4 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 15-10-2010, 15:57
|
|
|
Mam Colta z silnikiem Diesla 1500 i automatyczna 6-biegowa skrzynia biegów, i nie mam tego problemu z tankowaniem o jakim mowa. Tyle że ten Colt był sprowadzany, bo w takich wersjach w polskich salonach nie było. (Moj VIN xmcxjz39a7f054846). |
|
|
|
 |
|