[E55A 2.0] Głośna praca pompki od wspomagania ukł. kierownic |
Autor |
Wiadomość |
19freeq94
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 27 Skąd: Lipno
|
Wysłany: 01-10-2010, 16:36 [E55A 2.0] Głośna praca pompki od wspomagania ukł. kierownic
|
|
|
Przy skręcaniu zwiększa hałas i chwilami stawia opory że ciężko jest skręcić kierownicą. Czy to będzie wina pompki czy maglownicy ? Kabel który jest podłączony do pompki to jest masowy czy prądowy ? |
_________________ http://www.polskajazda.pl...i/Galant/100083 |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 04-10-2010, 17:27
|
|
|
Do tego co napisał zbychu80 dodam jeszcze, że możesz też wymienić ten płyn jeżeli wcześniej przez dłuższy czas nie był wymieniany..., bo również dzieje się tak jak płyn od wspomagania jest stary. |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
ferro79
Nowy Forumowicz Ferro
Auto: Mitsubishi Galant '93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Wrz 2010 Posty: 9 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 13-10-2010, 20:41
|
|
|
Przy okazji tematu chciałbym zapytać: jak wymienić płyn od wspomagania i na jaki wymienić? Z góry dziękuję za podpowiedzi. |
|
|
|
 |
dominikgogo
Mitsumaniak

Auto: Galant GLSi 137 KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 40 Skąd: Radzyń Podlaski
|
Wysłany: 15-10-2010, 12:44
|
|
|
Dołączam się do tematu. Mam już niski poziom płynu. Dolewać? jeśli tak to co? czy wymienić? Jeśli tak to na jaki? Co polecacie? |
_________________ Galant 2.0 16V GLSi 137 KM "był"
(Żałoba od 22.10.2010)
02253/KMM |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 17-10-2010, 22:41
|
|
|
ATF (czerwony) nie wie jakie dokładne są wymogi, ale polecam Dextron 3, raczej obojętne jakiej marki, to już zależy od portfela. |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
19freeq94
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 27 Skąd: Lipno
|
Wysłany: 20-10-2010, 18:05
|
|
|
Witam. To co podawaliście panowie nic nie pomogło Przewód ten co idzie od maglownicy do pompki wspomagania ukł. kierowniczego mocno się napręża i ten przewód drga, a jak zdejmę przewód górny co jest przykręcane nakrętką na klucz 17 i go zdjemę,to z płynu robi się piana przy skręcaniu. Co może być przyczyną tych objawów ? |
_________________ http://www.polskajazda.pl...i/Galant/100083 |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 20-10-2010, 20:14
|
|
|
To albo masz padającą pompę, albo źle odpowietrzony układ... |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
19freeq94
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 27 Skąd: Lipno
|
Wysłany: 20-10-2010, 21:30
|
|
|
Pompa jest nowa dziś założona i to się dzieje. A mógłbyś mi powiedzieć w jaki sposób dobrze odpowietrzyć układ ? Albo jak masz taką możliwość to poproszę o link na którym jest to opisane Jeżeli jest coś takiego bo ja szukałem i nie mogłem znaleźć ;/. |
_________________ http://www.polskajazda.pl...i/Galant/100083 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11174 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 20-10-2010, 21:44
|
|
|
19freeq94, z reguły wystarcza kręcić powoli kierą w prawo,i lewo do oporu,przytrzymując na chwilę na końcach.O ile wiem,nie ma konkretnego odpowietrznika do wspomagania. |
_________________
 |
|
|
|
 |
19freeq94
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 27 Skąd: Lipno
|
Wysłany: 20-10-2010, 21:50
|
|
|
Aha. A te odpowietrzanie to się robi w ten sposób, że luzuje się lekko tą nakrętkę na klucz 17? I na odpalonym silniku czy też nie ? Przepraszam że może to trochę dziwne pytanie ale wolę się upewnić. Pewnie mnie zrozumiecie. |
_________________ http://www.polskajazda.pl...i/Galant/100083 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11174 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 20-10-2010, 22:02
|
|
|
Odpalasz silnik,a potem robisz to co napisałem wcześniej.Co chwilę sprawdzaj stan płynu w zbiorniczku wyrównawczym. |
_________________
 |
|
|
|
 |
19freeq94
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 27 Skąd: Lipno
|
Wysłany: 20-10-2010, 22:03
|
|
|
aha dziękuje jutro się tym zajmę.
[ Dodano: 22-10-2010, 18:39 ]
Witam. Usterka została dziś pomyślnie usunięta. Układ był zapowietrzony i po odblokowaniu go okazało się że było za mało płynu. Dziękuje za pomoc ;D Pozdrawiam. |
_________________ http://www.polskajazda.pl...i/Galant/100083 |
|
|
|
 |
|