Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Twardy hamulec
Autor Wiadomość
riddick1 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 4
Skąd: opole
Wysłany: 17-10-2010, 19:05   [Cari 1.8 GDI] Twardy hamulec

Witam jestem nowy tutaj i chciałbym wszystkich przywitać.
1. Kupiłem jakiś czas temu samochód jak w temacie i mam mianowicie problem, ponieważ czasami hamulec działa ok że chodzi tak miękko jak powinien, i jak depnę mu hebel to w samochodzie aż szarpnie tak jak powinno być, a często tak jest że po prostu ja chce hamować a hamulec twardy i może wchodzi z 1 cm i hamowanie jest bardzo wolne i potrzebuje dużo asfaltu do zatrzymania samochodu, miałem nieprzyjemną już sytuację że prawie bym miał inny samochód w drzwiach ;/

2. Przy większej prędkości szczególnie odczuwam to przy 120-140 jak hamuje to kierownica tak drga jakby miała mi ręce urwać.

3. I podczas hamowania już prawie do zera, takiego delikatnego hamowania słyszę pisk chyba z prawego tylnego koła czy to wina może być klocków?

Pisze do was tylko dlatego że jestem aktualnie za granicą, samochód w Polsce został niebawem wracam i chcę się po prostu przygotować na ewentualne koszta związane z tą naprawą.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-10-2010, 22:22   

ad1. sprawdż zaworek w przewodzie vacum, wspomagania serwa, sprawdź cały przewód pod katem nieszczelności
ad2. sprawdź bicie tarcz i wyważenie kól
ad3. możliwe, że szczeka dogorywa, do sprawdzenia i przeczyszczenia tylny układ hamulcowy
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.