Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] Wymiana sworznia.
Autor Wiadomość
Pato89 
Mitsumaniak
Bandit


Auto: Lancer'92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 543
Skąd: Szczecin/Wrocław
Wysłany: 26-10-2010, 22:19   [CA1A 1.3] Wymiana sworznia.

Sprawa wygląda tak, znajomi z warsztatów mają zapierdziel (nagle wszystkie auta się psują albo zakładają zimówki) także zmuszony jestem do wymiany sworzni samodzielnie, są to sworznie wtykane (a takowych jeszcze nie robiłem) i byłbym wdzięczny gdyby ktoś opisał mi jak to zrobic? Na co zwrócic uwagę? Ile mi to może zając? i czy wystarczy mi własne podwórko?
_________________
https://www.facebook.com/mitsubishi.lancer.jdm
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 26-10-2010, 22:48   

Pato89
1. Wyciągasz cały wahacz.
2. Odcinasz gumę z góry i zdejmujesz zawleczkę starego sworznia.
3. Wyprasowujesz lub wybijasz sworzeń.
4. Wprasowujesz nowy.
5. Zaklejasz wszystko smarem z zestawu.
6. Zakładasz gumę z zawleczką, uważając, żeby nie uszkodzić gumy.
7. Montujesz wahacz.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Pato89 
Mitsumaniak
Bandit


Auto: Lancer'92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 543
Skąd: Szczecin/Wrocław
Wysłany: 26-10-2010, 22:56   

Od razu dziękuje za pomoc bo potem zapomnę :)
Nie mam w smaru w zestawie, jaki smar to miałby byc? W tym sworzniu jest otworek, tam też smar zapewne? Wstrzyknąc go czy jak?
_________________
https://www.facebook.com/mitsubishi.lancer.jdm
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 26-10-2010, 23:04   

Smar grafitowy.
Co do otworku to nie przypominam sobie, żeby taki był u mnie.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 27-10-2010, 14:10   

Pato89 napisał/a:
W tym sworzniu jest otworek, tam też smar zapewne? Wstrzyknąc go czy jak?

Także mam założone z "otworkiem" :wink: ale z tego co pamiętam to nic nie było tam wstrzykiwane. Ponoć służy to do smarowania sworznia "po jakimś czasie".
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.