Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
turbo bez odprężania silnika.
Autor Wiadomość
matunio20 
Forumowicz


Auto: Hyundai Lantra 1.8 GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 1329
Skąd: Zamość
Wysłany: 20-01-2011, 15:29   turbo bez odprężania silnika.

Witam, mam pytanie, czy mój silnik wytrzymał by turbinę np. od hyundaia scoupe bez odprężania motorka? chodzi mi o to, że turbo delikatnie by dmuchało, około 0.5bara.
dało by rade?

Silnik G4CN|1836ccm|094kW
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-01-2011, 16:12   

najprostszym i najtańszym a jednocześnie najrozsądniejszym wyjsciem będzie SWAP na 4G63T z Eclipse ze skrzynia biegów.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
matunio20 
Forumowicz


Auto: Hyundai Lantra 1.8 GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 1329
Skąd: Zamość
Wysłany: 20-01-2011, 16:57   

wiem o tym, ale już zmieniałem silnik, z 1.8 na 1.8, cały remont wyszedł mnie 3500 zł, i mam pytanie czy da rade założyć turbo bez odprężania, tj. sam o turbo, Intercooler, i kolektory.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-01-2011, 19:10   

Da radę, ale nie na długo.
No i koszty będą wyższe niż ten remont. Wielokrotnie wyższe.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
matunio20 
Forumowicz


Auto: Hyundai Lantra 1.8 GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 1329
Skąd: Zamość
Wysłany: 20-01-2011, 21:22   

dziękuję. A jak by się miał kompresor odnośnie kosztów i żywotności silnika?
_________________
http://forum.mitsumaniaki...p=818325#818325

komentować lendrynę! :D

Barwy narodowe :D
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-01-2011, 22:24   

Podobnie + nie bardzo masz go gdzie zmieścić a wzrost momentu w niskich obrotach błyskawicznie pognie korbowody
W silnikach N/A Mitsu korby są słabe. Nie dotyczy to tylko 4G61 ale on jest "podkwadratowy"
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
matunio20 
Forumowicz


Auto: Hyundai Lantra 1.8 GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 1329
Skąd: Zamość
Wysłany: 21-01-2011, 08:02   

dzięki za odpowiedz. dostajesz pomógł :) .
_________________
http://forum.mitsumaniaki...p=818325#818325

komentować lendrynę! :D

Barwy narodowe :D
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 22-01-2011, 10:54   

Hubeeert napisał/a:
W silnikach N/A Mitsu korby są słabe

a w 6 bolt ??? ponoc pancerne koby jak cholera.
nie wiem jak 4g67 ale wygladaja solidnie ok 2 razy bardziej niz w 4g93
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-01-2011, 11:46   

rosomak1983 napisał/a:
a w 6 bolt ??? ponoc pancerne koby jak cholera.
Gadaj z Bartkiem.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
matunio20 
Forumowicz


Auto: Hyundai Lantra 1.8 GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 1329
Skąd: Zamość
Wysłany: 23-01-2011, 00:29   

jak znajdę korbowody ze starego sinika to wam zrobię foto :)
_________________
http://forum.mitsumaniaki...p=818325#818325

komentować lendrynę! :D

Barwy narodowe :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.