| [E34A 1.8TD] Obroty | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | morgan28b   Forumowicz
 
 Auto: Lancer 2.0 Sportback
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 28 Wrz 2009
 Posty: 104
 Skąd: Ostrowiec Św.
 
 | 
            
               |    Wysłany: 30-09-2009, 14:26   [E34A 1.8TD] Obroty |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam. Od 1998 roku jeżdzę Miśkiem 1.8 TD GLS z 1990. Ostatnio coraz bardziej mi dokucza (ostatnio zbrzydła mu stara chłodnica hehe). Ale mój główny problem tkwi od jakiegoś czasu w obrotach a raczej ich wahaniu. Jak go odpalam w lecie to na początku jest spoko (ok 800 obr/min), jak się zagrzeje bądź po krótkim postoju obroty na "luzie" spadają do ok 700 aż całym samochodem trzęsie. Wymieniłem przewody paliwowe, filtr i nic, a w zimie zdażyło mi się nawet że po odpaleniu obroty zaczęły tak spadać, że zgasł. Czy ktoś może wie co jest tego przyczyną? |  
				| Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 24-10-2009, 09:22, w całości zmieniany 2 razy |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mitsu_pl   Forumowicz
 
  
 Auto: Subaru Forester
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 25 razy
 Dołączył: 14 Lip 2007
 Posty: 1301
 Skąd: Grajewo
 
 | 
            
               |  Wysłany: 01-10-2009, 22:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | Może czas najwyższy dobrać się do układu paliwowego? Sprawdzić wtryski, ustawić pompę... |  
				| _________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
 Subaru Forester SF - 1999r.
 Subaru Outback BI - 2005r.
 Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | waldi-1   Mitsumaniak
 
  
 Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 24 razy
 Dołączył: 25 Paź 2006
 Posty: 1577
 Skąd: Chechło City
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Owczar   Forumowicz
 
 Auto: CLS 450
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 282 razy
 Dołączył: 14 Lip 2008
 Posty: 14394
 Skąd: Pruszków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-10-2009, 12:08 |   
 |  
               | 
 |  
               | I zmierzyć oporność czujnika temperatury. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Maretzky85   Mitsumaniak
 Mod Galant E3x
 
  
 Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 67 razy
 Dołączył: 26 Gru 2006
 Posty: 2937
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24-10-2009, 09:21 |   
 |  
               | 
 |  
               | A ja proponuje sprawdzić luzy zaworowe   |  
				| _________________ Zawsze mogę się mylić
   
 "Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 by Krzyżak
 
 -Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 -Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 (Obecny)
 
 -Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki
  ) - Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piotrek_022   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Galant 1.8 TD
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 10 Maj 2010
 Posty: 3
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22-10-2010, 10:16 |   
 |  
               | 
 |  
               | Odświeżę wątek, bo bo tytuł jest tak ogólny jak mój problem.   
 Od kilku dni po odpaleniu obroty rosną do 1400 (na początku było trochę mniej, 1000-1200). Na początku jak zgasiłem i ponownie odpaliłem silnik, to obroty spadały do normalnej wartości, ale teraz już się tak nie dzieje. Wczoraj podniosłem maskę i zobaczyłem, że z okolic świec unosi się lekki dym. Czy świece są do wymiany czy to może być coś jeszcze innego?
 
 I jeżeli to świece, to mam jeszcze jedno pytanie: czy te będą na pewno ok? http://allegro.pl/swiece-...1285871961.html Czy polecacie może innej firmy (jakiej i gdzie najtaniej dostać)?
 
 Jeżeli to coś bardziej skomplikowanego, to poproszę o łapotologiczne wytłumaczenie, bo jestem kompletnym laikiem
   
 Pozdrawiam
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | waldi-1   Mitsumaniak
 
  
 Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 24 razy
 Dołączył: 25 Paź 2006
 Posty: 1577
 Skąd: Chechło City
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Andrew   Mitsumaniak
 01954/KMM
 
  
 Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 50 razy
 Dołączył: 10 Sie 2009
 Posty: 13646
 Skąd: Lubelskie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22-10-2010, 17:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | Piotrek_022,  Denso jak najbardziej mogą być i jeszcze NGK. Najlepiej zadzwoń do Japaneze, będzie pewnie i tanio, kontakt: 422154402. |  
				| _________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
   Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
 Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
 Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
 Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
 Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
 Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
 Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
 Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
 Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
 Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
 Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |