Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jest jakaś regulacja śrubą wolnych obrotów w GDI ?
Autor Wiadomość
Budrys 
Forumowicz


Auto: Astra H
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 390
Skąd: Best
Wysłany: 31-03-2009, 20:55   Jest jakaś regulacja śrubą wolnych obrotów w GDI ?

Uczyłem obrotów ale i tak czym mam wszystko włączone czy nie to obroty sa na poziomie 500-600, Znaczy na postoju czuć drgania a silnik podczas dojazdu do skrzyżowania chce nagle zgasnąć.
 
 
wazu 
Mitsumaniak

Auto: carisma GDI 1.8 LS 98`
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 309
Skąd: z Polski
Wysłany: 31-03-2009, 22:57   

Masz przepustnicę na linkę, więc możesz "podkręcić" obroty dwoma śrubkami.
1. Śrubka zgrubna od klapki przepustnicy, jak ją podkręcisz to otworzysz więcej klapkę przepustnicy i obroty wzrosną
2. Śrubka zgrubnej regulacji obrotów pod gumową zaślepką, jak ją trochę wykręcisz, to obroty tez wzrosną (otworzy sie kanał "lewego powietrza do kolektora omijającego byppas).
_________________
CIEKAWOSTKA
 
 
demeone 
Mitsumaniak


Auto: Carisma '98 1.8 GDI
Kraj/Country: UK
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 598
Skąd: Szczecin/Manchester
Wysłany: 01-04-2009, 01:34   

Ja ustawilem tak ze przepustnica zamknieta plus 1 i 1/4 obrotu, szczelinomierzem sprawdzilem czy przy 0,35mm TPS pokazuje czy otwarty, a tzw silnik krokowy otworzylem i pokrecilem plastikiem wbrew temu co mowia inni ze niby to szkodzi ale jak moze szkodzic skoro sam sobie komp ustawia wszystko, wiec wykrecilem pare obrotowi jak narazie jest ok

poprawka wkrecilem ten plastik bo wykrecenie powoduje ze trzpien mniej sie porusza w silniku krokowym
_________________

Ostatnio zmieniony przez demeone 27-04-2009, 19:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Budrys 
Forumowicz


Auto: Astra H
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 390
Skąd: Best
Wysłany: 01-04-2009, 06:35   

Dzięki panowie!
 
 
kkriss 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Prius
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 402
Skąd: Chotomów
Wysłany: 01-04-2009, 07:32   

Budrys, Jak zrobisz i się poprawi to daj znać, bo chyba ten sam zabieg będę musiał przeprowadzić.
_________________
Było: Lancer 1.5 92r., Carisma 2000r. [1.8 GDI ASB]., Galant 2.5 ASB 99r. kombi
 
 
 
mały 55 
Forumowicz

Auto: LANCER GTS ,2008 cvt.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 33
Skąd: Krakow
Wysłany: 03-04-2009, 18:32   

dołącze sie panowie ,czy jest jakaś możliwość podniesienia obrotów w cari po lifcie z elektroniczną przepustnicą?czy jest na to jakis sposób?
 
 
Budrys 
Forumowicz


Auto: Astra H
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 390
Skąd: Best
Wysłany: 03-04-2009, 19:10   

[/quote]Budrys, Jak zrobisz i się poprawi to daj znać, bo chyba ten sam zabieg będę musiał przeprowadzić.
Ja na razie nie mogę odkręcić kontry śrubki...

[ Dodano: 03-04-2009, 19:12 ]
kkriss napisał/a:
Budrys, Jak zrobisz i się poprawi to daj znać, bo chyba ten sam zabieg będę musiał przeprowadzić.

Ja na razie nie mogę odkręcić kontry śrubki...
 
 
demeone 
Mitsumaniak


Auto: Carisma '98 1.8 GDI
Kraj/Country: UK
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 598
Skąd: Szczecin/Manchester
Wysłany: 03-04-2009, 19:27   

Cytat:
Ja na razie nie mogę odkręcić kontry śrubki...


To wykrec cala srubke a nakretke kontrujaca pozniej bez problemu ruszysz
_________________

 
 
Grahamos 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 87
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 24-04-2009, 20:25   

Koledzy ja również się podczepię do tematu. Wczoraj czyściłem przepustnicę nigdzie nie moglem dostać uszczelki więc wolałem nie ryzykować demontażu. Mila Pani w sklepie poleciła mi coś takiego
"http://www.bazarek.pl/produkt/18914/204009/drosselklappen-reiniger-srodek-czyszczacy-do-przepustnic-5111.html"

Co okazało się dobrym zakupem i wszystko się ładnie porozpuszczało. Niestety obroty na biegu jałowym są tak małe że telepie silnikiem, myślałem że po wyczyszczeniu troszkę wzrosną ale niestety.
Druga sprawa to taka że po czyszczeniu przepustnicy gdy jadę i puszczę gaz to silnik zwalnia tak jak by wciskał hamulec.

Panowie poradźcie mi którą ze śrubek jest lepiej zwiększyć te obroty i co się dzieje że silniczek po puszczeniu gazu tak hamuje.
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 24-04-2009, 22:13   

Może te syfy spłynęły do cylindrów i coś się przytkało? Można by też nauczyć obrotów.
Albo zrób tak. Przejedź się jakiś kawałem na wyższych obrotach tak około 5-6k rpm. Może się przepali wszytsko i będzie ok.
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
Grahamos 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 87
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 25-04-2009, 12:16   

Obrotów uczyłem zaraz po zabiegu. Od czyszczenia zrobiłem już prawie 200km. obrotów też nie żałowałem więc wydaje mi się że te syfy powinny się już powypalać. Dzisiaj rano zauważyłem że obroty są bardzo dobre do momentu gdy silnik się już zagrzeje a wskazówka od Temp. stoi pionowo. Wtedy obroty spadają do takiego momentu że trzepie silnikiem :/
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 25-04-2009, 12:19   

A są powyżej tej cieniutkiej kreski powyżej 0? Czy prawie na tej kresce?
Mówisz że to odrazu po czyszczeniu się stało? Wcześniej nic takiego się niedziało?
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
Grahamos 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 87
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 25-04-2009, 12:49   

Zaraz po czyszczeniu stało się to że gdy jadę i puszczę gaz to auto po chwili zwalnia tak jak bym naciskał na hamulec. Wim że to normalne że jak się puści gaz to auto zwalnia :) ale po czyszczeniu przepustnicy zwalnia tak jak wyżej napisałem. Wcześniej tak nie było, pierwszy raz zabierałem się za czyszczenie przepustnicy więc nie wiem czy czegoś nie uszkodziłem :(

Druga sprawa to obroty. Gdy kupiłem cari. obroty na jałowym były ok nie szarpało silnikiem.
Jeżdżę już nią 7 miesięcy i ok miesiąca temu zauważyłem że na wolnych obrotach zaczyna trzepać silnikiem na biegu jałowym, dlatego postanowiłem wyczyścić przepustnicę.
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 25-04-2009, 13:32   

A może świece już padają powoli? Ile na nich już przejechałeś?
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
Grahamos 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 87
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 26-04-2009, 12:43   

Świece wymieniałem w zimę więc wykluczam że to ich wina założyłem NGK irydowe.
Co do obrotów to są powyżej tej cienkiej kreski, sprawdzałem też poduszki silnika i nie są poobrywane.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.