 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
nr ramy |
Autor |
Wiadomość |
bercik
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero I 2.5 TD 89r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2009 Posty: 3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 09-01-2011, 20:37 nr ramy
|
|
|
Witam wszystkich serdecznie . Mam pare pytanian moze ktos bedzie mi w stanie pomoc. Jestem posiadaczem miska 3.5 roku troche nie mialem czasu sie nim zajac a gosc ktory mi sprzedawal auto mowil ze jest w idealnym stanie , na chwile obecna jeszcze nim jezdze ale wymaga gruntownej odbudowy. znalazlem czlowieka ktory mi w tym pomoze tzn zdiecie budy z ramy i jej wypiaskowanie i odbudowanie jak to w krotkich miskach jest tyl ramy bardzo newralgiczny poprzedni wlasciciel zapewnial ze jest ok ale do rzeczy nie mam na niej wcale zadnego nr bo juz byly jakies latki tam wstawiane , wiec teraz przy odbudowie jej mam nabijac nr ? , zglosic sie do rzeczoznawcy aby potem nie miec problemow przy przegladach ?? . podpowiedzcie cos w temacie. Nastepna sprawa w dowodzie mam wbite ze to jest silnik 2.3TD a w realu podobno 2.5TD jak moge to sprawdzic lub gdzie . I jeszcze jedno potrzebuje czesci raczej chcialbym nowe jek mi sie oczywiscie uda finansowo znam intercars i 4cars gdzie moge znalezc jakies reperaturki budy, i czesci mech. moze podpowiecie gdzie i czy sa takowe sklepy z typowymi czesciami do naszych miskow czy raczej mam juz traktowac go powoli jako unikat i zdobywac je ? . za podpowiedzi serdecznie dziekuje i pozdrawiam wszystkich. |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 09-01-2011, 21:13
|
|
|
Aby sprawdzić jaki masz silnik podnieś maskę, zrób parę fotek i podeślij na forum. Reparaturki są jakieś ale trudno dostępne. poza tym dobry blacharz powinien sobie poradzić bez reparaturek, w końcu ta buda skomplikowana nie jest. Co do numeru ramy to nie pomogę. Podobno da się nabić nowy ale jaką przy okazji przejdziesz gehennę po urzędach tego pewnie nikt nie wie. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
dodgev;)
Forumowicz
Auto: pajero I 2,5TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 48 Skąd: włodawa
|
Wysłany: 10-01-2011, 10:08
|
|
|
co do silnika to oile sie orientuje na bloku w okolicy pompy jest nabity numer to powinno wystarczyc w rozpoznaniu a bude to reperaturki błotników są dostepne napewno bo sam kupowałem a reszte to ciecie i doginanie blachy we własnym zakresie |
|
|
|
 |
|
|