Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Coś z silnikiem ???
Autor Wiadomość
Pii 1980 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Sigma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 14
Skąd: Radom
  Wysłany: 11-11-2010, 10:56   Coś z silnikiem ???

Witam panowie mam znowu problem ze swoją strzałą i zanim pojadę do mechanika chciałbym się was poradzić śmigam 24v ostratnio coś się dzieje z silnikiem czasami nie wiadomo dlaczego zaczyna chodzić na czterech garach za chwilę mu przechodzi i jedzie normalnie świece dopiero co zmieniane, kable tez dobre, moduł nowy, wczoraj jak wracałem z trasy zaczeły stukać zawory (o ile dobrze to zdiagnozowałem) stukanie było wyrażne i rosło wraz z dodaniem gazu przejechałem parę kilometrów i mu samo przeszło ale znowu zaczął głupieć raz v4 dławił sie przerywał a za chwilę v6 i wszystko normalnie co to może być ecu? skąd te stukające zawory, które po jakimś czasie przestały stukać ?? Czy rozrząd mógł się przestawić ?? Dodam ze smigam na lpg .
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 11-11-2010, 11:18   

A w momencie kiedy pracował na 4 cylindrach to świecił się check engine?
Pozatym jakiego typu gaz? Potrzebna jest konfiguracja jest bo to pozwala na precyzyjną diagnozę. Może np. wtryski od gazu albo niedbale zlutowane połączenia do wtrysków.
Problemów z ECU nie da się także wykluczyć, mogą to być też zwyczajnie połączenia elektryczne.
Mówiąc krótko - JAKIE informacje TAKA odpowiedź.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 11-11-2010, 12:47   

ja miałem ten problem z dwoma kompami - to jest wylany kondensator prawdopodobnie - taki jest efekt .
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
Pii 1980 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Sigma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 14
Skąd: Radom
Wysłany: 11-11-2010, 21:39   

Dzieki za zainteresowanie Vir kontrolka od check to mi sie raz zapala raz gaśnie wtedy się raczej świeciła przeważnie na gazie się świeci instalke mam staga 300 wtryski valtec rewelacji niema ale narazie sie spisywała na wolnych obrotach na gazie głupieje na benzynie już troche mniej ale tez skaczą wiec może najpierw do gazowników podjechać a jak to ten koondensator w ECU to da się to naprawić czy trzeba kompa szukać ? I od czego to stukanie które najpierw się pojawiło a potem znikło?
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 11-11-2010, 22:52   

Pii 1980 napisał/a:
Dzieki za zainteresowanie Vir kontrolka od check to mi sie raz zapala raz gaśnie wtedy się raczej świeciła przeważnie na gazie się świeci instalke mam staga 300 wtryski valtec rewelacji niema ale narazie sie spisywała na wolnych obrotach na gazie głupieje na benzynie już troche mniej ale tez skaczą wiec może najpierw do gazowników podjechać a jak to ten koondensator w ECU to da się to naprawić czy trzeba kompa szukać ? I od czego to stukanie które najpierw się pojawiło a potem znikło?


Przynajmniej wiadomo co i jak. Najpierw spróbuj doprowadzić samochód do porządku na benzynie. Gazem można się zająć później. Po pierwsze to trzeba ustalić przyczynę dlaczego silnik czasem chodzi na 4 cylindry. Można sprawdzić ECU, jest zamontowane na prawo od schowka - trzeba zdjąć plastik nad nogami pasażera i przekaźnik który jest przykręcony na 2 śrubkach. Powyżej jest ECU (wchodzą żółte lub zieolne wtyczki).Wymontuj i rozbierz - jeśli jest coś wylane to będzie widoczne. Nie zaszkodzi odczytanie błędów, jeśli masz staga to na pewno będzie błąd 41, chyba że gazownik dał łaskawie emulator wtrysków.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.