 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 21-03-2007, 01:56 |
[ALL] colt - przerywanie - prezewody wys. napiecia i |
Autor |
Wiadomość |
kumanprx [Usunięty]
|
Wysłany: 01-03-2007, 18:11 [ALL] colt - przerywanie - prezewody wys. napiecia i
|
|
|
witam , jakis czas temu colt mi strasznie przerywal przy gwaltownym wcisnieciu gazu po wizycie u elektryka samochodowego okazalo sie ze to przewody wysokiego napiecia i swiece - i to w nich lezy wina , zamowilem na allegro swiece i przewody wysokiego napiecia co wyszlo mnie 180zl - swiece firmy : NGK natomiast przewody firmy ktorej nazwa zaczyna sie na S ( Snska czy cos takiego - nie pamietam - MADE IN CHINA ) po wymianie tych elementow problem - czyli przerywanie znacznie ustapilo lecz wciaż wystepuje przy bardzo gwaltownym wcisnieciu gazu. I tu z mojej strony pytanie czym to moze byc spowodowane ? Byc moze przewody ktore zamontowalem sa niskiej jakosci ? Chcialem kupic przewody firmy NGK i bylem przekonany ze tej firmy przewody facet z allegro mi wysle , lecz gdy je otrzymalem przewody innej firmy to sie zdziwilem lecz postanowilem je mimo to zamontowac prosze o pomoc |
Ostatnio zmieniony przez Marcin-Krak 28-10-2007, 12:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 01-03-2007, 18:32
|
|
|
Po pierwsze sprawdz kable :
1 odpalasz auto gasisz swiatlo w garazu i obserwujeszjezeli widzisz blyski to to sa przebicia na kablach
2 polewasz kable woda/pendzel lub spryskiwacz do kwiatkow/ jezeli auto zgasnie lub jest b. duzo iskier to kable do wyrzucenia
3 sprawdza to sie przy roznych predkosciach
-------------------------
sprawdz cewke , kopulke , palec przerywacza i grafit w kopulce
przerywanie moze wystapic jak jest woda w kopulce
[ Dodano: 01-03-2007, 18:33 ]
i wyczysc styki w kopulce |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
kumanprx [Usunięty]
|
Wysłany: 01-03-2007, 18:50
|
|
|
mam kable seiwa - ale kurcze jak to moze byc przebicie skoro te kable sa nowe ? jak to mozliwe? |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 01-03-2007, 18:56
|
|
|
Ja zawsze sprawdzam przed montazem kabli /bez wzgledu na marke/ tak jak pisze wyzej jak przechodza test to dobrze jak nie zwrot do sklepu
[ Dodano: 01-03-2007, 18:57 ]
kumanprx, sprawdz jeszcze kopulke a jak nie masz garazu to juz jest ciemno mozna to zrobic na dworze
[ Dodano: 01-03-2007, 18:58 ]
zwroc uwage na cewke czy tam niema jakiegos przebicia
Posprawdzaj i napisz co i jak |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
swistak81 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-03-2007, 11:07
|
|
|
A ja sie podepne.
W moim CAO mam podobne problemy. Ale ujawniają się tylko i wyłącznie podczas wilgotnego dnia. Mrozy nie mają wpływu. Gdy pada deszcz to bardzo wyraźnie czuję przerywanie silnika podczas przyspieszania.
A niecały miesiąc temu wymieniane miałem świece (NGK) kable (SEIWA) kopółkę+palec (made in Japan) i moduł...
Jak będę miał chwilę to sprawdzę czy będzie choinka...ale może w/w informację coś wam mówią... |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 02-03-2007, 11:20
|
|
|
swistak81, sprawdz bo warto jezeli ci gdzies jazy tzn w jakims miejsu jest uplyw mozna to zlikwidowac np. smarem silikonowym |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
maciejaaa [Usunięty]
|
Wysłany: 02-03-2007, 12:12
|
|
|
MI tak samo sie robi tylko wtedy jak jade na benzynie przerywa mi ale jak jezdze na gazie jest wszystko OK |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 02-03-2007, 12:34
|
|
|
maciejaaa, mozesz miec wtryski przytkane, podawaj zawsze typ silnika |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
maciejaaa [Usunięty]
|
Wysłany: 02-03-2007, 13:21
|
|
|
mam colta 1.3 12v 90' |
|
|
|
 |
pawcio777 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-03-2007, 22:19
|
|
|
Co do przeywania mialem taki sam problem w CA0 GTI,a wlasciwie wydawalo sie jakby auto chodzilo na 3 cylindry,i wymienilem kable i swiece i dalej bylo to samo okazalo jak podpialem u mechanika miedzy cewke a kabel takie cos zeby obserwowac iskre ze jedna cewka w pewnym momencie urywala iskre.. tylko u mnie nie ma kopulki tylko sa poprstu same 2 cewki (tzw dwucewnik czy jakos tak) |
|
|
|
 |
kumanprx [Usunięty]
|
Wysłany: 04-03-2007, 20:46
|
|
|
problem z dnia na dzien sie nasila , mam kable firmy SEIWA ( made in japan ) i nie wiem co jest grane umowilem sie z elektronikiem samochodowym na spotkanie |
|
|
|
 |
swistak81 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-03-2007, 12:57
|
|
|
wojmi1 napisał/a: | swistak81, sprawdz bo warto |
Sprawdziłem u siebie psikając wodą i przebić nie było. Więc to nie to. |
|
|
|
 |
adart2 [Usunięty]
|
Wysłany: 11-06-2007, 14:58
|
|
|
Czy to jest przypadłość wsszystkich miśków? Jeżdżę Coltem 1.3`98 z gazem . W zeszłym roku wymieniałem świece i przewody. Po pół roku użytkowania - przy deszczu i dużej wilgoci pali jak chce. Na dwa lub na trzy cylindry. Jak uda mi sie rozbujać to po kilku km przechodzi - a ja o tym zapominam. Problem w tym że ostatnio częściej pada. Czytam Was i w końcu nie wiem co mam wymieniać... |
|
|
|
 |
magik82 [Usunięty]
|
Wysłany: 11-06-2007, 18:56 Szarpie na gorącym silniku czy to wina kabli?
|
|
|
Mam colta z 98 roku o pojemnosci 1.3 12v typ silnika 4G13 i nie maly problem.Rok temu go nabylam, cieszylam sie bardzo, bo mial juz instalacje gazowa, co prawda nieco zaniedbana,ale szybko sie zabralam za zmiane filtra gazu i membran. Pojezdzilam 2 miesiace i zaczelo szarpac. Okazalo sie ze swieca przewody, w sumie to nie dziwne jak mialy przjechane lacznie 170 tys z czego te 70 na gazie. Wymienilam kable, ktore kupilam w nippon auto firmy zdaje sie krzak bo to jakies ELEKTO SPARK, no ale wytrzymały 13 tys oczywscie swiece tez byly zmienione lacznie z kopulka i palcem. Bylo super do czasu. Pod koniec zimy zaczal padac deszcz no i wrocil problem szarpania. Sprawdzialam w nocy przewody okazalo sie ze mam choinke pod maska. Wiec poszorowalam do sklepu i wtedy sie zaczelo, chcialam kupic NGK, ale w sklepie niestety nie potrafili dobrac bo to za krotkie, a to fajki proste itd. Samochod szarpal, strzelal, doszlo do tego ze juz na benzynie nie chcial chodzic, wiec postanowilam odlaczyc akumulator zeby zresetowac komuter. Oczywiscie pomoglo ale tylko doraznie, na benzynie ok, ale na gazie prychal i strzelal. Wiec dalej szukalam przewodow, kupilam JANMOR po namowie sprzedawcy ale zaraz po zalozeniu odnioslam je z powrotem bo bylo jeszcze gorzej niz na starych. W wielkiej rozpaczy udalam sie ponownie do nippon auto i tam kupilam te same przewody ktore wytrzymaly 12 tys z nadzieja ze moze drugie tyle przejezdze, ale niestety sie przeliczylam. Wytrzymaly 600 km z czego po zalozeniu od poczatku swiecily juz dwa przewody. Pomyslalam sobie no to mam nie maly problem. Okazalo sie ze trzeba wymienic kopulke, wiec wymienilam, palec jest ok wiec zostal, nowe przewody SAIWA niestety swieca co juz w ogole robi mi metlik w glowie bo ile mozna kupowac przewody. Ale coz colt dalej nie chodzi, a ja jeszcze sie nie poddalam. Mechanik powiedzial mi ze trzeba przeregulowac zawory bo podobno nie byly regulowane ( tak powiedzial mi poprzedni wlasciciel ) Mam juz 2 komplety swiec, z czego ten jeden po przebigu 600 km jest jakis dziwny, bowiem dwie swiece sa bardziej czarne niz pozostale i co najlepsze wlasnie w tych miejscach przewody swieca przy fajkach. Dzis sprawdze jak to wyglada po wymianie kopulki. Ale co z tego jak samochod dalej nie idzie. Na zimnym silniku jest w miare znosnie, ale na cieplym juz szarpie. Na benzynie podobnie, ale na gazie znacznie gorzej. Nie wiem co to moze byc, czego to jest wina, zaplon podobno dobrze ustawiony. Silnik pracuje nierowno, czasem go zastrzesie tak jakby wlasnie gubil iskre, natomiast na bezynie pracuje rowniej. Pomozcie mi bo mam dosc kupowania czegos w ciemno. 3 komplety kabli, 3 kopulki i 2 komplety swiec w zupelnosci mi wystarcza. Dodam jeszcze ze swiece takie jak podaje ksiazka serwisowa czyli NGK. Powiadaja ze lepsze sa denso. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 11-06-2007, 19:44
|
|
|
magik82 napisał/a: | Na zimnym silniku jest w miare znosnie, ale na cieplym juz szarpie. | Typowo wina świec lub kabli WN. Właściwie kopułka i palec również może to powodować. Kable kupuj tylko i wyłącznie NGK. Oryginalne kupisz u kolegi Japaneze. Namiary do niego znajdziesz na forum. Nie wiem czy to będzie wina kabli, bo ja np. mam jeszcze oryginalne, fabryczne kable WN Yazaki, które świecą już i to ostro, ale ani razu nie szarpnął ani nie przerywał. |
|
|
|
 |
|
|