Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Znany czerwony C53 z 4g63 - projekt Feniks
Autor Wiadomość
Mateusz071 
Forumowicz


Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 329
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19-11-2012, 20:50   Znany czerwony C53 z 4g63 - projekt Feniks

Siema!
Najprawdopodobniej bede nowym właścicielem ;) Auto w opisie sprzedaży:

Sprzedam Colta GTI .
Jak na swój wiek samochód w bardzo dobrym stanie.
Colcik posiada sporą listę modyfikacji:
Oryginalny grill Mitsubishi-Hella gadżet na rynek Szwajcarski.
Silnik 4G63 pochodzący z Mitsubishi Eclipse o mocy 150 km i 175 Nm
Skrzynia biegów z Galanta 1.8TD.
Poliuretanowe tuleje zawieszenia (dodatkowo drugi komplet)
Wydech 2,5' z kwasiaka
Sportowy kolektor 4-2-1
Końcowy wydech El-tec kwasiak
Zwrotnice przód Evo 2
Zaciski hamulcowe od Mitsubishi 3000gt
Proszkowo malowane elementy zawieszenia
Felgi Enkei Evo 2 Opony Falken
Podsufitka czarna Alcantara
Doprowadzenie zimnego powietrza ze zderzaka
Tylne lampy USDM
Kierunkowskazy z obrysówkami USDM
Nagłośnienie Blaupunkt Velocity + Radio Blaupunkt
Brązowe Szyby
Mieszek z alcantary
Dokładka Espace III
Elektryczne szyby + lusterka
Silnik zalany olejem półsyntetycznym Motul
Świeżo po wymianie rozrządu, filtrów powietrza i oleju.
Nowe klocki tył + nowe tarcze tył.

Dodatkowo do auta dodaje:
-Drugą lotkę w kolorze nadwozia
-Grill zwykły
-Komplet nowych kierunków w kolorze pomarańczowym
-Komplet tylnych lamp
-Drugi komplet elementów zawieszenia pomalowany proszkowo + gumy z poliuretanu
-Drugi silnik w częściach
-2 skrzynie biegów
-wiele innych części i dodatków
Wady:
-wymagane jest uszczelnienie przedniej szyby bo przy większych opadach trochę podcieka

-2 komplety kluczyków , centralny zamek z pilota.


może w piątek po niego pojadę niestety bez zimówek i 4'500 zł :P
Ostatnio zmieniony przez Mateusz071 29-11-2012, 18:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Mateusz071 
Forumowicz


Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 329
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27-11-2012, 09:05   

Tak więc, kupiłem i już jest we Wrocku, po długich pertraktacjach udało mi sie go nabyc za 3800zł i wiem że przepłaciłem... Nie ma rewelacji, sprzegło sie slizga, pompa sprzegła cieknie, i co najlepsze wszędzie RUDA nawet na kielichu już od góry (na wylot). progi zamiast pionowo, leżą w poziomie doklepane do podłogi. nadkola do roboty, podłużnice od strony nadkola przód w rdzy ale nie na wylot, progi w purchlach i Uwaga zgrzewy puściły z jednej strony tak jak pisałem na forum ze u mnie się puściły w rajdowozie od twardości. Skrzynia niby wymieniona ale sa zgrzyty zresztą jak to diesel bo raczej sie diesla nie kreci do 7 tysi :P Mam zamiar zrobic w nim wszytsko na tip top ale czesci z evo ida do rajdowozu podobnie jak kolektor wydechowy a do czerwonego ida fabrycze cześci GTi.
 
 
 
Mateusz071 
Forumowicz


Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 329
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27-11-2012, 17:17   

MMMmmmm kielich do wymiany... Który to taki mądry był i zakleił włóknem szklanym dziurę i myślał że rdza dalej nie pójdzie ? Szkoda że wyrzuciłem swoje ładne boczki drzwi bo te są już zmęczone i poklejone. Skrzynia będzie do wymiany :/ zamontuje zwykłą od eclipse, ale puki co ta jeszcze pojeździ.
Ostatnio zmieniony przez Mateusz071 29-11-2012, 18:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
R-Man 
Forumowicz


Auto: '86 Ford Sierra RS2300
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 204
Skąd: Wyspa Sobieszewska
Wysłany: 27-11-2012, 19:00   

Mateusz071, to już nie lepiej drugiej budy poszukać?
_________________
Były:
90' Lancer GTi 16v 4G63 C68A
90' Lancer GTi 16v 4G67 C68A
92' Lancer 1.5 4G15 C62A
93' Lancer 1.6 4G92 C66A
 
 
 
Kleju 
Forumowicz
Mivec Power


Auto: Mitsubishi Mirage Cyborg-R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 1171
Skąd: Opole
Wysłany: 27-11-2012, 19:59   

Mateusz071 napisał/a:
i zakleił włóknem szklanym dziurę i myślał że rdza dalej nie pójdzie ?


Nie tak dawno był składany, części niby odnawiane, malowane, sesja w gazecie i po takim czasie już tak "zniszczony"??? :roll:
_________________
 
 
 
Derpin
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2012, 20:21   

tak to jest jak auto w krótkim czasie 4 razy zmienia właściciela i każdy tylko chce poupalać a potem pogonić jeszcze drożej niż sam kupił...
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 27-11-2012, 20:28   

Media kłamia... a własciele w takich programach itp lubia przykoloryzowac :P
Derpin napisał/a:
tak to jest jak auto w krótkim czasie 4 razy zmienia właściciela i każdy tylko chce poupalać

No sory ale co to ma do rzeczy z rdzewieniem kielichów :D
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Torp12 
Mitsumaniak


Auto: Galant Elegance 2.0 Sedan 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 09 Gru 2010
Posty: 2448
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-11-2012, 23:03   

Tak przeczuwalem ze skoro tak czesto ten woz zmienia wlascicieli to musi byc bajzel jakis ale ze az taka KUPA bedzie to nie sadzilem :)
_________________
Mój Rekin

Escort 1.6 1987r 07.2013 -
Galant 2.0 2001r 12.2010 -
Daewoo Espero 1.5 1996r 07.2005-12.2010 sprzedany
 
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 27-11-2012, 23:36   

Mateusz071, jak możesz to wrzucaj foty :wink: .
 
 
Zielu 
Forumowicz


Auto: Lancer'C60project&Eclipse
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 747
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-11-2012, 16:02   

Ponad tydzień temu, byłem w Krakowie oglądać tego Colta, wziąłem nawet kumpli z lawetą i busa, żeby pomieścić wszystkie dodatkowe graty i nie obciążać się zbytnio kosztami transportu, paliwa..Byłem prawie że pewien dobrego stanu tego Colta, podpierając się obszernie opisaną historią. Myliłem się.

To co zobaczyłem na miejscu, daleko odbiegało od stanu opisywanego przez sprzedającego, relacje na forum, zdjęcia z okolicy 2009 roku...
Nadkola tył do wstawienia reperaturek, progi dziurawe, prawy kielich złom, łatany faktycznie żywicą, sprzęgło się ślizga, pod maską ogólny syf, uszczelka przedniej szyby obklejona taśmą klejącą, całe auto było prawdopodobnie malowane. Przyznam że ciśnienie troszkę mi skoczyło...Do tego gość nie chciał za bardzo zejść z ceną, której te auto nie było warte...

Nie uległem emocjom, nie wziąłem go. Wracałem wkurzony ale przypomniałem sobie o pewnej ofercie z pod Krakowa...I nie wróciłem na pusto :wink: Ale o tym kiedy indziej.

Szkoda że piszę to dopiero teraz, miałem ostatnio dużo spraw na głowie, rzadko siadałem do komputera..Ludzie powinni wiedzieć, jak wyglądają takie perełki..Ładne foty to nie wszystko.
 
 
Mateusz071 
Forumowicz


Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 329
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28-11-2012, 19:21   

No więc właśnie miałem tak samo jak Ty Zielu, przyjechałem na miejsce i jak to zobaczyłem to się zagotowałem, specjalnie wziąłem busa na graty i goniłem z kolesiami.

Stwierdziłem że już wydałem na paliwo i wyrzuciłem kasę w błoto, widziałem kielich, widziałem progi, widziałem nadkola, pięknie osmarkane w środku klejem na gorąco itd. więc zacząłem negocjacje i zjechałem do 3800 i kupiłem. Zrobiło mi się bez kitu żal auta :P .

Zależało mi na tych poliuretanach, kolektorze, zwrotnicach evo, zaciskach i wiązkę na wzór i takie tam ;] nawet rozważałem opcje wymontowania u niego gratów i zabranie bonusów :D Jak juz wcześniej pisałem wszystko idzie do rajdówki, a fabryczne czesci Gti idą do czerwonego.

Chcę doprowadzi to auto do stanu igła. Progi trzymają się podłogi na włóknie szklanym ;) więc jest trochę zabawy ale blacharka to mój żywioł i nie byle jaka aby załatac tylko obspawane doczołowo i tak zeby było jak fabryka i wszędzie zabezpieczone antykorozyjnie ;)


Jeżeli chodzi o sprzęgło to już się nie ślizga ;) wymieniłem pompkę sprzegła (kapała) na zregenerowana i wyregulowałem ale 1 czasem pierdyknie jak za szybko wrypię. Olej zmieniłem z "motula" 15w40 na Valvoline 10w60 VR1 ;]

Szyba zapewne nie przecieka tylko pewnie znana sprawa z mokrym dywanikiem ;]

Będę potrzebował parę detali do wnętrza, bo mam zamiar wywalic wszystko co jest kupą i wstawic dobre części. Szkoda że wnetrze swojego c52 wywaliłem bo był ideał.... zreszta jak całe auto bo buda bez grama rdzy :P JAKBY MIAŁ KTOŚ ŁADNE WNETRZE NA SPRZEDAŻ TO PROSZĘ O KONTAKT.

Maska tez jest załatwiona :/ na 3 śrubach i zaciapany stelarz do maski, nie wiem kto miał taki pomysł, zamiast punktowo masę wprowadzic pomiedzy stelarz i maske a jest pojechane do okola wszedzie i nie tylko do okola :/ nie wiem jak to teraz doczyszcze ;/

MKM - Oczywiście że powrzucam ;] jutro wezmę ze sobą aparata :P

Że jeszcze dodam ze poprzednik dał za niego 5500 i jeszcze nawkładał w niego...
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 29-11-2012, 01:08   

Cytat:
Ale o tym kiedy indziej.

Zielu domagam sie prowadzenia tematu na biezaco, pokazujac wszystko na raz narazisz nas na szok :wink:
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Zielu 
Forumowicz


Auto: Lancer'C60project&Eclipse
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 747
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-11-2012, 14:44   

Rosomaku, to prawda, w najbliższym czasie postaram się w końcu o jakieś konkretne uaktualnienie tematu.

Mijający rok, a najbardziej październik był dla mnie mało przychylny, doświadczyłem ogromnej tragedii rodzinnej, dopiero teraz się z tego zbieram...Przez co nie wykonałem całkowitego planu dot. Lancera. Trzeba było inaczej rozdysponować czasem. Ale teraz już będzie tylko lepiej. Niedługo!
EOT.


Co do Colta, dodam jeszcze że poprzedni właściciele pisali o tym aucie piękne farmazony...
A w zasadzie najbardziej o jego stanie blacharskim. Nie dziwne że został sprzedany po 2 miesiącach..

Mateusz071, czeka Cię dużo pracy ale dasz radę. Powodzenia!
 
 
Mateusz071 
Forumowicz


Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 329
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29-11-2012, 18:36   

Dzisiaj popadało... Nie chciało mi się auta chować do garażu i zastałem jezioro na desce ;) zdecydowanie cieknie z góry z podszybia, ale dam rade.

Najgorzej będzie z czasem żeby wygospodarować na auto ;]

Powiem wam że jak wsiadam do colta, to czuję się jak w domu i od razu mi humor się poprawia ;]

Zastanawiam się nad wstawieniem kompresora co by z dołu lepiej szedł, bo zabawa zaczyna sie po 4 tys ;] Ktoś ma jakieś doświadczenie z kompresorem ??

Hehe http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=10143 znalazłem ;]

Poczytałem i już mi przeszło, po kosztach :D ale może kiedyś... żeby było śmieszniej przepisy rajdowe dopuszczaja kompresor i jeździ sie w klasie normalnej zależnej od pojemnosci silnika, natomiast turbo powoduje przejscie do klasy najwyższej ;]

Mam zchipowanego przez niemca kompa do 4g63, chyba go podłączę i zobaczę co to warte pudełeczko ;]
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 29-11-2012, 23:42   

Kompresor fajna rzecz ale poczytaj raczej temat puntpussy (chyba nie przekreciłem :P )
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.