Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z automatem szarpie
Autor Wiadomość
jwin5 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,8 GDI
Kraj/Country: Sweden
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 8
Skąd: Göteborg
Wysłany: 07-11-2010, 14:42   Problem z automatem szarpie

Witam.
Od pierwszych wilgotnych dni zaczely sie problemy ze skrzynia automatyczna silnik 1,6.
Objawy:
Przy przelaczeniu na R mocne szarpniecie
Na D takie samo szarpniecie i mruga N tryb awaryjny

Podlaczali do kompa i wyszedl blad 54 elc relsy.
Nie moga okreslic jaki to blad i go wykasowac.
Wczesniej byly juz takie przypadki ale pomagalo odlaczenie akumulatora i bylo ok
Moze mial juz ktos taki problem?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 07-11-2010, 17:14   

jwin5 napisał/a:
wyszedl blad 54 elc relsy.
Control relay system
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
jwin5 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,8 GDI
Kraj/Country: Sweden
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 8
Skąd: Göteborg
Wysłany: 07-11-2010, 18:07   

Jesli mozna to cos wiecej.
Co z tym zrobic i gdzie ugrysc.
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 07-11-2010, 18:11   

w manuale jest rozpisane
 
 
 
jwin5 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,8 GDI
Kraj/Country: Sweden
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 8
Skąd: Göteborg
Wysłany: 07-11-2010, 18:33   

Sory nie moge znalesc.
Mozesz mi link podeslac.
:(
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 07-11-2010, 19:29   

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3448
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Moomin 
Mitsumaniak


Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1205
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 07-11-2010, 22:55   

Ja się podepnę bo też mam kłopoty od jakiegoś czasu - skrzynia się co jakiś czas ślizga przy przełączaniu z 1 na 2. Miałem już jechać do warsztatu ASB, ale pomyślałem najpierw odłączę akumulator i zresetuje kompy. Problem zniknął, skrzynia ładnie chodziła przez pierwsze 150km (jazda po mieście wyłącznie więc częste zmiany biegów), ale po 150km jak nałapał już jakichś ustawień problem zaczął powracać. Najpierw minimalnie, a teraz przy 200km już jest jak wcześniej. CE ani kontrolka N żadnych błędów nie wymigują. Czy dobrze kombinuję, że to niekoniecznie sama skrzynia może nawalać skoro reset pomaga na jakiś czas? Czy nie ma zmiłuj się i jechać od razu do warsztatu od automatów?
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 08-11-2010, 08:06   

Moomin, może samo ECU sterujące szwankuje
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Moomin 
Mitsumaniak


Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1205
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 08-11-2010, 15:01   

robertdg napisał/a:
Moomin, może samo ECU sterujące szwankuje

No właśnie chciałbym to ustalić bo nie wiem czy auto zostawiać u elektronika czy w warsztacie ASB, a na miejscu nie mam ani jednego, ani drugiego. Paskudne jest GDI pod względem diagnozy, ciężko cokolwiek ustalić, ludzi ze sprzętem i wiedzą jak na lekarstwo. :( Mimo, że auto daje wiele radości z jazdy to drugi raz bym nie kupił - ciągać się po warsztatach odległych o 150km to średnia przyjemność. :(
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 08-11-2010, 15:57   

Moomin napisał/a:
Paskudne jest GDI pod względem diagnozy, ciężko cokolwiek ustalić, ludzi ze sprzętem i wiedzą jak na lekarstwo.


Jaki sprzęt kabel vag kkl za 40zł i program za pare euro. Poza tym w twoim roczniku działa metoda na spinacz .
Dziwne jest to że technologia się rozwija a polski mechanik nie no teraz musi bo vag wprowadził silniki fsi tsi itp.
 
 
 
Moomin 
Mitsumaniak


Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1205
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 08-11-2010, 19:57   

pawelsonx napisał/a:
Moomin napisał/a:
Paskudne jest GDI pod względem diagnozy, ciężko cokolwiek ustalić, ludzi ze sprzętem i wiedzą jak na lekarstwo.


Jaki sprzęt kabel vag kkl za 40zł i program za pare euro. Poza tym w twoim roczniku działa metoda na spinacz .
Dziwne jest to że technologia się rozwija a polski mechanik nie no teraz musi bo vag wprowadził silniki fsi tsi itp.

Ok, ale po pierwsze trzeba umieć z tych wyników wyciągnąć jakieś wnioski, po drugie nie każdy ma chęci i czas samemu coś rzeźbić. Ja na przykład wolałbym auto oddać do warsztatu, dostać diagnozę i wiedzieć co naprawiać, a o to ciężko przy GDI.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.