Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
WIECEJ MOCY!!!
Autor Wiadomość
galant V6 
Forumowicz

Auto: MITSHUBISHI GALANT V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 31
Skąd: BIALYSTOK
Wysłany: 04-11-2010, 23:55   WIECEJ MOCY!!!

Witam co moge zrobic zeby moj galus byl bardziej żwawy bo wydaje mi sie ze cos juz malo jest te 150 koni moze jakies filtry,swiece czy to cos pomoze?Druga sprawa przy hamowaniu slysze stukanie gdzies z tylu auta,wiem ze mam jakis luz na wahaczu i gumy stabilizatora do wymiany moze to byc przyczyna?
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 05-11-2010, 19:15   

co do "mocy" to kup sobie inne auto w którym można "coś" pogrzebać przy silniku i z 150 zrobi się 200 koniów :wink: ..... w Galu E54A niestety nie podniesiesz mocy ( nie ma sensu ) .....

jeżeli chodzi o stukanie to pierwsza rzecz to zawsze stabilizatory i wahacze ... wymień i nie będzie stukać .... i w tym galu bardzo często to właśnie stuka :wink:
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 06-11-2010, 12:01   

Tuningować to można Galanta z rzędową 2 litrówką lub amerykańca 2,4 litra a V6tka to raczej oporny silnik do tuningu w Galantach worek pieniędzy i jeszcze więcej
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 06-11-2010, 21:54   

Tak jak pisze Wszyc, to nie jest prosta sprawa. Pierwsze co musisz zrobić, to wydech, dolot, i Wywalenie EGR-u, to może Ci dać przyrost ok. 10KM. Następnie ingerencja w silnik, czyli zrobienie głowic, dotarcie zaworów, wymiana uszczelniaczy, to może Ci tez poprawić sprawność silnika, dzięki poprawi szczelności komory spalania, można tez dla wszystkiego wymienić pierścienie na tłokach... ale to naprawdę zaczynają się koszta. Później zostaje już elektronika i takie tam pierdoły...
Ogólnie, to musisz mieć wolne co najmniej wolne jakieś 5 tys. zł.
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 06-11-2010, 23:51   

Nawet jak byś miał nie ograniczony budżet i chciał zakuwać silnik, uturbiać bajerować to dalej pozostaje problem samych części do tuningu tej jednostki po prostu ich nie ma na rynku... Podejrzewam że trzeba było by takie części importować prosto z japoni może by pasowały nie które elementy środka silnika od FTO ale nie pamiętam albo na zamówienie ze stanów tak to lipa właściwie jedyne co można zrobić to to co opisał wyżej kolega
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
galant V6 
Forumowicz

Auto: MITSHUBISHI GALANT V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 31
Skąd: BIALYSTOK
Wysłany: 08-11-2010, 09:42   

Dziekuje koledzy za info faktycznie duzo zabawy narazie musze zadowlic sie tym co jest zmieniac nie chcem swojego MIŚKA bo sentyment silniejszy hehe.Pomalutku bede go dlubal standardowo.Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.