WIECEJ MOCY!!! |
Autor |
Wiadomość |
galant V6
Forumowicz
Auto: MITSHUBISHI GALANT V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010 Posty: 31 Skąd: BIALYSTOK
|
Wysłany: 04-11-2010, 23:55 WIECEJ MOCY!!!
|
|
|
Witam co moge zrobic zeby moj galus byl bardziej żwawy bo wydaje mi sie ze cos juz malo jest te 150 koni moze jakies filtry,swiece czy to cos pomoze?Druga sprawa przy hamowaniu slysze stukanie gdzies z tylu auta,wiem ze mam jakis luz na wahaczu i gumy stabilizatora do wymiany moze to byc przyczyna? |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 05-11-2010, 19:15
|
|
|
co do "mocy" to kup sobie inne auto w którym można "coś" pogrzebać przy silniku i z 150 zrobi się 200 koniów ..... w Galu E54A niestety nie podniesiesz mocy ( nie ma sensu ) .....
jeżeli chodzi o stukanie to pierwsza rzecz to zawsze stabilizatory i wahacze ... wymień i nie będzie stukać .... i w tym galu bardzo często to właśnie stuka |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 06-11-2010, 12:01
|
|
|
Tuningować to można Galanta z rzędową 2 litrówką lub amerykańca 2,4 litra a V6tka to raczej oporny silnik do tuningu w Galantach worek pieniędzy i jeszcze więcej |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 06-11-2010, 21:54
|
|
|
Tak jak pisze Wszyc, to nie jest prosta sprawa. Pierwsze co musisz zrobić, to wydech, dolot, i Wywalenie EGR-u, to może Ci dać przyrost ok. 10KM. Następnie ingerencja w silnik, czyli zrobienie głowic, dotarcie zaworów, wymiana uszczelniaczy, to może Ci tez poprawić sprawność silnika, dzięki poprawi szczelności komory spalania, można tez dla wszystkiego wymienić pierścienie na tłokach... ale to naprawdę zaczynają się koszta. Później zostaje już elektronika i takie tam pierdoły...
Ogólnie, to musisz mieć wolne co najmniej wolne jakieś 5 tys. zł. |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 06-11-2010, 23:51
|
|
|
Nawet jak byś miał nie ograniczony budżet i chciał zakuwać silnik, uturbiać bajerować to dalej pozostaje problem samych części do tuningu tej jednostki po prostu ich nie ma na rynku... Podejrzewam że trzeba było by takie części importować prosto z japoni może by pasowały nie które elementy środka silnika od FTO ale nie pamiętam albo na zamówienie ze stanów tak to lipa właściwie jedyne co można zrobić to to co opisał wyżej kolega |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
galant V6
Forumowicz
Auto: MITSHUBISHI GALANT V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010 Posty: 31 Skąd: BIALYSTOK
|
Wysłany: 08-11-2010, 09:42
|
|
|
Dziekuje koledzy za info faktycznie duzo zabawy narazie musze zadowlic sie tym co jest zmieniac nie chcem swojego MIŚKA bo sentyment silniejszy hehe.Pomalutku bede go dlubal standardowo.Pozdrawiam |
|
|
|
 |
|