Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] poszedł rozrząd
Autor Wiadomość
freefly
[Usunięty]

Wysłany: 09-12-2010, 17:14   [EA2A/W 2.0] poszedł rozrząd

Poszedł mi rozrząd z tego co czytałem nie opłaca mi się z tym robić, tylko kupić "nowy" silnik problem jest taki że mam auto z skrzynią automatyczną... nie wiem co robić czy sprzedać auto za śmieszne pieniądze czy jak... chyba że ktoś ma taki silnik lub wie jak mi pomóc... pozdrawiam
 
 
stig1 
Forumowicz
stig1

Auto: Galnt 2.5V6 99r. Sport Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 37
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 09-12-2010, 17:26   

Narazie nie panikuj zależy jak mocno dostały zawory i tłoki, jak tylko troche zawory to nie będzie aż tak duży koszt jak ci sie wydaje.

nowa uszczelka 180 elring
uszczelniacze po 10
prowadnice po 2
zawór jakieś 20-25 zł

planowanie głowicy zależy od warsztatu ale najpierw trzeba zobaczyć czy trzeba jak równa to nie ruszaj jej

powinno sie jeszcze dać komplet nowych śrub do głowicy ale jak chcesz, koszt jakieś 180

no i nowy rozrząd

ewentualnie cos jeszcze ale to trzeba rozebrać i sie okaże

no i oczywiście jak nie potrafisz sam to koszt robocizny razem z rozrządem jakeś 500 -600 zł
_________________
Galnt 2.5V6 99r. Sport Edition
Ostatnio zmieniony przez stig1 09-12-2010, 17:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mario mario 
Mitsumaniak

Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 727
Skąd: Lublin
Wysłany: 09-12-2010, 17:28   

Kupuj silnik, przed chwilą widziałem na allegro kilka, średnio za 1000 zł, kupisz naprawdę dobry silniczek.
 
 
stig1 
Forumowicz
stig1

Auto: Galnt 2.5V6 99r. Sport Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 37
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 09-12-2010, 17:37   

mario mario napisał/a:
Kupuj silnik, przed chwilą widziałem na allegro kilka, średnio za 1000 zł, kupisz naprawdę dobry silniczek.


do tego nowe filtry, olej, rozrząd i może coś jeszcze po drodze podczas wymiany.

Najpierw trzeba zobaczyć co naprawde poszło a później zastanów sie czy robić czy zmienić silnik

to zależy głównie od kosztów całości

jak głowica porządnie dostała to reszte też masz do d... to wtedy tylko inny silnik
_________________
Galnt 2.5V6 99r. Sport Edition
 
 
kpawel 
Mitsumaniak

Auto: Space Star / Hyundai Accent LC
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 66
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-12-2010, 17:38   

Zdecydowanie używany silnik. np. ten 1200zł

Ten co masz, latał na LPG. Części do remontu to nie wszystko, potrzebny jest solidny mechanik, aby zapomnieć o tym incydencie.

Silnik ze skrzynią manualna ma koło zamachowe, a automatyczną blachę do której przykręcany jest konwerter. Są to element zamienne przykręcane do wału, jak kupisz od manualnej skrzyni tą to blachę przekręcisz do nowego silnika.

Oczywiści od razu rozrząd, olej do silnika oraz skrzyni biegów, płyn chłodniczy.
 
 
freefly
[Usunięty]

Wysłany: 09-12-2010, 18:06   

dzięki wszystkim rzeczywiście kupię inny silnik i go przełożę, zawiozę auto do fachowców i ocenia co się stało ale chyba nie jest dobrze bo poszło przy 3tyś obr. :/
 
 
wilukce 
Mitsumaniak


Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 400
Skąd: Kozienice/Kraków
Wysłany: 09-12-2010, 18:35   

freefly, co się dzieje z samochodem jak rozrząd strzela ? Bo aż sam jestem ciekawy
_________________
Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 
 
 
freefly
[Usunięty]

Wysłany: 09-12-2010, 19:10   

no kurka fuknęło coś pod maską i zgasł silnik, najpierw zapaliła mi się kontrolka od oleju potem reszta
 
 
kpawel 
Mitsumaniak

Auto: Space Star / Hyundai Accent LC
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 66
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-12-2010, 20:30   

Przeczytaj ten temat:
http://forum.mitsumaniaki...=56930&start=15
Po wymianie rozrządu, silnik odpalony na 2 s i trzy zawory uszkodzone oraz odciśnięte na tłokach.
 
 
CIENIO1 
Forumowicz

Auto: GALANT 2,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 57
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 09-12-2010, 20:32   rozrzad

właśnie a jak się maja silniki 2l 16v w galantach,,,są bezkolizyjne? a co się stanie jak pęknie balans?
 
 
 
pipi_ja 
Forumowicz

Auto: Galant EA 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 574
Skąd: wlkp
Wysłany: 09-12-2010, 20:50   

Ten wątek właśnie dotyczy silnika 2.0 16V. Gdyby był bezkolizyjny nie było by tego tematu. Te silniki są bardzo kolizyjne :) Mam taki sam w garażu tyle, że od wersji E55. U mnie dostały wszystkie zawory. Bardzo niewiele ale jednak dostały.
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-12-2010, 21:42   

freefly, na Twoim miejscu połasiłbym się o SWAP na V6, bo ani przekładka silnika, ani remont obecnego do tanich nie należa, biorac pod uwage, że za kazdym razem musisz ładowac sporo kasy w rozrząd, filtry, oleje, i inne fanty, może pochwalisz sie kiedy w Twoim aucie byl ostatnio wymieniany nierzad i na jakich detalach.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
CIENIO1 
Forumowicz

Auto: GALANT 2,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 57
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 09-12-2010, 21:53   

tzn,,,ze utrzymanie silnika 2l 16 jest droższe od 2.5 v ?ja za taka przekładkę silnika z kumplem brałem 300zl,,,i dodam ze silnik nowy był totalnie goły,,,cały osprzęt z 1 do 2...
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 09-12-2010, 22:37   

pipi_ja napisał/a:
Te silniki są bardzo kolizyjne Mam taki sam w garażu tyle, że od wersji E55. U mnie dostały wszystkie zawory. Bardzo niewiele ale jednak dostały
Kumplowi też pękł pasek w takim Galu. Dostały tylko wszystkie ssące. Tak to jest jak się kupi auto, które stoi nieużywane pod chmurką 2 lata i nie spojrzy się nawet pod osłonę rozrządu.
 
 
mario mario 
Mitsumaniak

Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 727
Skąd: Lublin
Wysłany: 10-12-2010, 06:57   

Przekładka 2,5 to dopiero koszt, osprzęt silnika, wiązka elektryczna, komputery, skrzynia i kilka innych. Głupi pomysł, lepiej sprzedać auto i kupić V^ z 2,5 litrowym silnikiem, a jak nie to kupić silnik 2 litrowy, jeszcze części pozostaną za które można wziąć niezłe pieniążki.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.