 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:54 |
[I 2.0T] Ćisnienie zaworu (gruszki) Turbiny |
Autor |
Wiadomość |
endriu323f
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2010 Posty: 35 Skąd: Czestochowa
|
Wysłany: 13-02-2017, 21:21 [I 2.0T] Ćisnienie zaworu (gruszki) Turbiny
|
|
|
Witam, od dwóch mieciemy jestem posiadaczem 2.0T.
Borykam się z problemem zbyt małego ciśnienia doładowania na poziomie 0,6b, wiem ze seria powiną być 0,95b.
Po miesiącu poszukiwań podejrzenia padły na zawór turbiny, który u mnie otwiera się przy ciśnieniu około 0,6b.
Po odłączeniu zaworu turbo bije w granicach 1,6b
Przy jakim ciśnieniu powinien zacząć się otwierać zawór i gdzie można dostać nowy? |
_________________
 |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 13-02-2017, 21:42
|
|
|
Ja bym sprawdził jednak paliwo. U mnie gdy auto pracowało w trybie serwisowym (przez źle wyregulowane lpg, albo badziewne paliwo PB98) turbo rozkrecalo sie tylko do 0,6 bara. Zmierz boost zaraz po resecie kompa. Jesli bedzie w normie to znaczy, ze problemu trzeba szukac w paliwie albo spalaniu stukowym. W razie W widziałem kiedys aktuator na allegro. |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
endriu323f
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2010 Posty: 35 Skąd: Czestochowa
|
Wysłany: 13-02-2017, 22:05
|
|
|
Komp resetowałem i bez zmian, błędu żadnego nie wywala. objawy na paliwie i po zamontowaniu lpg. takie same, świece i przewody wymienione, kolektor wydechowy cały, turbina wyjąłem i zawiozłem do serwisu ( nie mieli zastrzeżeń ),pierwszy kat wywalony, drugi okej.
Na czas sprawdzenia założona sprężyna miedzy dźwignia a zaworem. Boost skoczył w okolice 1b ale nie jest stabilny i czasem przeładowuje i strasznie szarpie silnikiem.
Na allegro brak lub nie potrafię znaleźć |
_________________
 |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 13-02-2017, 22:13
|
|
|
Mnie to wygląda na tryb serwisowy, przez który i ja się przebijałem. U mnie zwykle przez około 50km było normalnie a potem spadało do 0,6 bara. Wracało do normy po kilkukrotnym przebutowaniu na Pb. Sprawdź jeszcze kąt wyprzedzenia zapłonu na pełnym boost, w trybie serwisowym przy 0,6 bara u mnie było 0 a nawet +2 stopnie. Jaką masz instalacje lpg? |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
endriu323f
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2010 Posty: 35 Skąd: Czestochowa
|
Wysłany: 13-02-2017, 22:25
|
|
|
Przegoniony nie raz do odcinki na Pb, słaby boost jeszcze przed założeniem lpg. Sterownik stag qbox ,reduktor Kmg Gold listwa zasilana dwustronnie i wtryski hana niebieskie.
Jak sprawdzić kąt wyprzedzenia zapłonu ???? Odczytam go przez OBD i programem Torgue?? |
_________________
 |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
|
|
|
 |
|
|