Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:54
[I 2.0T] Ćisnienie zaworu (gruszki) Turbiny
Autor Wiadomość
endriu323f 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 35
Skąd: Czestochowa
  Wysłany: 13-02-2017, 21:21   [I 2.0T] Ćisnienie zaworu (gruszki) Turbiny

Witam, od dwóch mieciemy jestem posiadaczem 2.0T.
Borykam się z problemem zbyt małego ciśnienia doładowania na poziomie 0,6b, wiem ze seria powiną być 0,95b.
Po miesiącu poszukiwań podejrzenia padły na zawór turbiny, który u mnie otwiera się przy ciśnieniu około 0,6b.
Po odłączeniu zaworu turbo bije w granicach 1,6b
Przy jakim ciśnieniu powinien zacząć się otwierać zawór i gdzie można dostać nowy?
_________________

 
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 13-02-2017, 21:42   

Ja bym sprawdził jednak paliwo. U mnie gdy auto pracowało w trybie serwisowym (przez źle wyregulowane lpg, albo badziewne paliwo PB98) turbo rozkrecalo sie tylko do 0,6 bara. Zmierz boost zaraz po resecie kompa. Jesli bedzie w normie to znaczy, ze problemu trzeba szukac w paliwie albo spalaniu stukowym. W razie W widziałem kiedys aktuator na allegro.
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
endriu323f 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 35
Skąd: Czestochowa
Wysłany: 13-02-2017, 22:05   

Komp resetowałem i bez zmian, błędu żadnego nie wywala. objawy na paliwie i po zamontowaniu lpg. takie same, świece i przewody wymienione, kolektor wydechowy cały, turbina wyjąłem i zawiozłem do serwisu ( nie mieli zastrzeżeń :D ),pierwszy kat wywalony, drugi okej.
Na czas sprawdzenia założona sprężyna miedzy dźwignia a zaworem. Boost skoczył w okolice 1b ale nie jest stabilny i czasem przeładowuje i strasznie szarpie silnikiem.
Na allegro brak lub nie potrafię znaleźć :(
_________________

 
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 13-02-2017, 22:13   

Mnie to wygląda na tryb serwisowy, przez który i ja się przebijałem. U mnie zwykle przez około 50km było normalnie a potem spadało do 0,6 bara. Wracało do normy po kilkukrotnym przebutowaniu na Pb. Sprawdź jeszcze kąt wyprzedzenia zapłonu na pełnym boost, w trybie serwisowym przy 0,6 bara u mnie było 0 a nawet +2 stopnie. Jaką masz instalacje lpg?
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
endriu323f 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 35
Skąd: Czestochowa
Wysłany: 13-02-2017, 22:25   

Przegoniony nie raz do odcinki na Pb, słaby boost jeszcze przed założeniem lpg. Sterownik stag qbox ,reduktor Kmg Gold listwa zasilana dwustronnie i wtryski hana niebieskie.
Jak sprawdzić kąt wyprzedzenia zapłonu ???? Odczytam go przez OBD i programem Torgue??
_________________

 
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 13-02-2017, 23:06   

Torque pro odczytuje na pewno - sprawdzone u mnie :-)
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.