Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Jak praktycznie i prawidłowo wymienic płyn ws
Autor Wiadomość
MichuGdy 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.8 GDI 2002 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 389
Skąd: Gdynia
Wysłany: 22-11-2010, 20:52   [Cari 1.8 GDI] Jak praktycznie i prawidłowo wymienic płyn ws

Witam,

Chciałbym wymienić płyn wspomagania, bo został mi 1 litr czerwonego dextrona II od firmy Febi i po co ma marnować sie...

Przeczytałem proces wymiany w książce serwisowej.

Ale chciałbym zapytać i jednocześnie poradzić się kogoś kto to robił. jak przebiegał proces ?

Pozdrawiam,
Michał
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 22-11-2010, 21:20   

Teoretycznie tego płynu się nie wymienia, tylko dolewa, a jezeli juz się uprzesz na wymiane, to podnosisz cały przód auta do góry, tak aby przednie koła oderwały sie od powierzchni, zostawiasz kluczyk w stacyjce aby sie kierownica nie zblokowala, nasteponie strzykawka odsysasz plyn ze zbiorniczka, najlepiej aby na koncu strzykawki byl cienki wezyk co tez wyciagnie troche plynu z przewodów, nstepnie demontujesz zbiorniczek płynu wspomagania, oba przewody wprowadzasz do jakiejs butelki, stawiasz ja stabilnie, łapiesz za dowolne kolo i rekami skrecasz dynamicznie wykonujac pelne skrety lewa prawa, im szybciej tym lepiej, nie wszystko wyleci ale spora ilosc, najlepiej byloby odkrecic przewod wysokiego cisnienia wychodzacy z pompy wspomagania i podac do niego cisnienie okolo 1bar, i powtorzyc operacje ruchami koła, wtedy zlejesz okoo 90% płynu.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
MichuGdy 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.8 GDI 2002 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 389
Skąd: Gdynia
Wysłany: 22-11-2010, 22:03   

Na dobra sprawę to obieg zamknięty i nie wiem czy ten olej ma prawo zużyć się...

Najwyżej sprawdzę różnice w poziomach oleju na silniku włączonym/wyłączonym.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.