Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Carisma] 1,3
Autor Wiadomość
amateo 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma/colt
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 6
Skąd: IE
Wysłany: 01-12-2010, 17:18   [Carisma] 1,3

witam,

Jestem szczesliwym uzytkownikiem colta 1,3 z 1993!!! Wiem ze nast moj samochod to bedzie carisma (dzis ogladalem 2) lub lancer (1). Takie pytanko, bo zastanowila nas jedna rzecz. W obu carismach taka sytuacja miala miejsce: na w miare rownej powierzchni pomiedzy nadkolem a opona z jednej strony byla roznica 1,5cm... stal samochod na w miare plaskiejj powierzchni. Czym to spowodowane?

Drugi problem: silnik. Smieszna sprawa bo po odpaleniu wskazywal zuzycie 20l.... jak pochodzil do stopniowo podchodzilo do 24... Co jest grane? Oczywiscie swiecila sie kontrolka silnika.... Nic nie rozumiem poniewaz silniki uwazalem za jedna z mocniejszych stron marki mitso..

Dol silnika - jakby skorodowany...jakby platy rdzy. Czy dobrze rozumuje ze to "standardowy" problem? Wniosek mi sie nasuna tera. Wczesniej zastanawialem sie dlaczego w colcie mialem zafajdany spod olejopodobna substancja, a silnik nie ciekl..

Jeszcze cos... system zamocowania blotnikow z przodu. prawy jest inny od lewego? Taki jakby bardziej pokiereszowany?

Z niecierpliwoscia czekam na porade/wskazowke. Mam 2 dni na zakupienie auta....

pozdr
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 01-12-2010, 17:22   

To chyba jakieś pomidory oglądałeś. W cari na wolnych obratach jak stoi nie pokazuje spalania jedynie 3 kreski. Kontrolka silnika świecić też nie powinna. Lepiej odpuść takiego pomidora :P
 
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 01-12-2010, 18:35   

amateo napisał/a:
W obu carismach taka sytuacja miala miejsce: na w miare rownej powierzchni pomiedzy nadkolem a opona z jednej strony byla roznica 1,5cm... stal samochod na w miare plaskiejj powierzchni. Czym to spowodowane?


prawdopodobnie miała stłuczkę jak jeszcze do cari był 1 kluczyk to na pewno była jakaś naprawa (w irlandii żeby dostać wypłatę z ubezpieczenia trzeba oddać jeden kluczyk)
amateo napisał/a:
Smieszna sprawa bo po odpaleniu wskazywal zuzycie 20l.... jak pochodzil do stopniowo podchodzilo do 24... Co jest grane? Oczywiscie swiecila sie kontrolka silnika.... Nic nie rozumiem poniewaz silniki uwazalem za jedna z mocniejszych stron marki mitso..
)
pewnie sonda lambda dlatego spalanie lub inna usterka i nie silnik tylko osprzęt . Czy napewn bylo litry a nie mile per galon
amateo napisał/a:
Dol silnika - jakby skorodowany...jakby platy rdzy. Czy dobrze rozumuje ze to "standardowy" problem? Wniosek mi sie nasuna tera. Wczesniej zastanawialem sie dlaczego w colcie mialem zafajdany spod olejopodobna substancja, a silnik nie ciekl..

jak nie masz pod silnikiem osłony plastikowej to może w coś zarył w irlandii dużo jest żywopłotów i innych nasypów po bokach drogi

poatym w Irlandi nie ma samochodów bez stłuczek spowodowane jest to tym że pare lat temu prawo jazdy dostawało się po paru godzinach kursu

ja jestem z carlow
 
 
 
amateo 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma/colt
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 6
Skąd: IE
Wysłany: 02-12-2010, 06:34   

dziex

oslona plastikowa po calosci od spodu, czy tez tak do polowy? (tzn miska olejowa odslonieta?)

dzieki za to info o spalaniu jak stoi, sprawdze jeszcze raz.

obejrzalem dzis/wczoraj 2ie. I powiem tak: na silnikach od spodu rdza. Lebki srub na silnikach zasniedziale/pordzewiale. Zastanawialo mnie to. U mnie w colcie nic takiego nie ma.

Fakt, kierowcy tutaj to debile w wiekszosci. Zasady/obycie drogowe tu to masakra.

NA CO ZWROCIC UWAGE DODATKOWO PRZED ZAKUPEM?
Myslalem tez o Lancerze... Ktory samochod lepszy dla rodziny?

pozdr
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 02-12-2010, 15:46   



W zasadzie silnik 1.3 jest z lancera
co do rdzy to zależy jakim stopniu po iluś tam latach mogą śruby zaśniedzieć.

Zwracaj na ogólny stan techniczny na amorki tuleje zawieszenia itd bo to tu trochę kosztuje a o części ciężko (mi krzyknęli za amorki na tył 100 euro sztuka tuleji do zawieszenia nie było tylko łączniki bo 130 euro sztuka i tylko w garażu mitsu dobrze że zamówiłem części w polsce) co do tarczy klocków paski cena podobna co w Polsce.
poza tym silnik 1,3 w carii pali jak smok więc rocznie zaoszczędzisz na taxie ale więcej stracisz na paliwo.
Ja bym się skłaniał na space star z silnikiem 1.3 http://www.donedeal.ie/fi...star?source=all
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.