Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Popsuło się od stania
Autor Wiadomość
TRUTIL CARI GDI 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 179
Skąd: Łagiewniki
  Wysłany: 23-12-2010, 18:47   Popsuło się od stania

Witam Panowie na początku życzę wszystkim Wesołych i Spokojnych Świąt :wink:

A teraz mój problem. Odstawiłem przed dom dobry samochód mówimy o carismie 1.8 GDI 99r. przed lift. Auto co dzień przepalane nie jeździło około 3tyg. Trzy dni temu wchodzę do mojej carismy odpala bez problemu ładnie trzyma wolne obroty i w ogóle jakby nigdy nic, więc wyruszam się przejechać :wink: naciskam gaz a tu obroty do 3tys i odcięcie :? :? masakra. Na luzie dochodzi tak samo 3tys i odcina zapala się check engine na tresie tak samo rozpędza się do 3tys zamula nie leci dalej i zapala się check. Panowie pomocy co mogło się stać. Dodam że robiłem reset kompa lecz nic to nie dało :cry:
_________________
Trutil
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 23-12-2010, 18:49   

Jak przed lift, to wymrugaj błedy instrukcja w dziale FAQ
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
TRUTIL CARI GDI 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 179
Skąd: Łagiewniki
Wysłany: 23-12-2010, 18:51   

Ta instrukcja jak dobrze pamiętam nie jest do GDI
_________________
Trutil
 
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 23-12-2010, 18:53   

Może paliwa masz mało, mrozy były i stąd ten problem. Woda się wytrąciła i narobiła kłopotu...
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
TRUTIL CARI GDI 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 179
Skąd: Łagiewniki
Wysłany: 23-12-2010, 18:55   

Paliwa było mało ale zatankowałem i odstawiłem samochód na dwa dni do ciepłego garażu wiec to chyba odpada

[ Dodano: 23-12-2010, 19:05 ]
Dodam jeszcze jedna rzecz trzymając gaz w podłodze dochodzi do tych 3tys szarpie nią i bardzo dymi na biało może to coś podpowie



Edit: Wulgar
_________________
Trutil
Ostatnio zmieniony przez mkm 27-12-2010, 01:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
aren195612 
Forumowicz

Auto: Space Star GDI 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 384
Skąd: Stargard Szczeciński
Wysłany: 23-12-2010, 19:48   

TRUTIL CARI GDI napisał/a:
Ta instrukcja jak dobrze pamiętam nie jest do GDI
wymrugaj, jak kolega radzi , GDI do 2000 r. da się.
 
 
TRUTIL CARI GDI 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 179
Skąd: Łagiewniki
Wysłany: 23-12-2010, 19:48   

Panowie odczytałem błędy i wyszło:

44 cewka/ moduł zapłonu
54 immobilizer
56 nie wiem co to jest;/

ostatnio wymieniałem fajkocewkę bo mi jedna padłą doszła gdzieś wilgoć zrobiła się śniedź i ja przepaliło.
nie wiem czy to ma znaczenie dokładnie chodzi o numeracje fajkocewki maja od 1 do 4 jakby do cylindrów ja mam dwie1, 3 , 4
_________________
Trutil
 
 
 
aren195612 
Forumowicz

Auto: Space Star GDI 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 384
Skąd: Stargard Szczeciński
Wysłany: 23-12-2010, 19:50   

56 - problemy paliwowe: jak sprawdzić
44- "abnormal combustion"- nienormalne spalanie, być może z powodu problemów paliwowych.
Kawałek procedury serwisowej dla "44"



Zresetuj, zobacz co wyskoczy aktualnie, no i ściągnij manuala do GDI dla twojego rocznika.
Ostatnio zmieniony przez aren195612 23-12-2010, 20:43, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
TRUTIL CARI GDI 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 179
Skąd: Łagiewniki
Wysłany: 23-12-2010, 19:57   

reset robiłem dziś zrobiłem 10km i przed chwila z czytywałem błędy no i wyszło to co napisałem
_________________
Trutil
 
 
 
gigant87 
Mitsumaniak


Auto: BMW 3GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 1877
Skąd: OOL & DW
Wysłany: 23-12-2010, 21:07   

Sprawdź pompę WC wg zaleceń aren195612
_________________
Była:Mitsubishi Carisma '96 1.6 automat HTB

Obecnie: F34
 
 
TRUTIL CARI GDI 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 179
Skąd: Łagiewniki
Wysłany: 24-12-2010, 22:27   

Zmierzyłem pompę WC

bieg jałowy - 3,13V
przy obrotach 2000 - 3,19V
_________________
Trutil
 
 
 
aren195612 
Forumowicz

Auto: Space Star GDI 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 384
Skąd: Stargard Szczeciński
Wysłany: 24-12-2010, 23:05   

Pompa WC ok, to skąd "56"??? Bez powodu nie wyskakuje.
Na tym forum:link
Błąd 44 wiążą z błędem 54, w sumie to nawet logiczne. Zakłócenia działania IMMO, ECU odcina, w tym przypadku to chyba przerywa, paliwo, /błąd 56/, zapłon /błąd 44/, sprawdź zapasowym kluczykiem.
W pierwszym rzędzie dla jasności należałoby się pozbyć błędu IMMOBILIZERA.
Pozdrawiam
 
 
TRUTIL CARI GDI 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 179
Skąd: Łagiewniki
Wysłany: 25-12-2010, 01:33   

aren195612 mozesz dac do siebie nr tel??
_________________
Trutil
 
 
 
virago500 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1,8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 30
Skąd: Kraków
Wysłany: 25-12-2010, 12:40   

Ja w dalszym ciągu walczę z błędem 56 ..troszkę pojeżdżę i odcina do 3000 włącza się check engine. Będę śledził temat bo ciekawy jestem diagnozy. w razie pytań służę pomocą.
 
 
TRUTIL CARI GDI 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 179
Skąd: Łagiewniki
Wysłany: 26-12-2010, 11:25   

virago500, wiec poradziłeś sobie z tematem... ?? bo jak mówiłem auto miałem sprawne i nagle po 3 tyg padło :? A jeśli chodzi o błąd 56 odkąd pamiętam jak ją podłączałem pod kompa koleś pytał czy odpala mi normalnie bo jest błąd immo wiec sam już nie wiem :? I dlaczego mam 2 kluczki też nie wiem jednym otwieram samochód a drugim odpalam.

[ Dodano: 26-12-2010, 11:39 ]
ze swoja cari byłem z 3 razy na kompie i za każdym razem był błąd immo zawsze zostawał kasowany ale jak widać powraca
_________________
Trutil
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.