Popsuło się od stania |
Autor |
Wiadomość |
TRUTIL CARI GDI
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 179 Skąd: Łagiewniki
|
Wysłany: 23-12-2010, 18:47 Popsuło się od stania
|
|
|
Witam Panowie na początku życzę wszystkim Wesołych i Spokojnych Świąt
A teraz mój problem. Odstawiłem przed dom dobry samochód mówimy o carismie 1.8 GDI 99r. przed lift. Auto co dzień przepalane nie jeździło około 3tyg. Trzy dni temu wchodzę do mojej carismy odpala bez problemu ładnie trzyma wolne obroty i w ogóle jakby nigdy nic, więc wyruszam się przejechać naciskam gaz a tu obroty do 3tys i odcięcie masakra. Na luzie dochodzi tak samo 3tys i odcina zapala się check engine na tresie tak samo rozpędza się do 3tys zamula nie leci dalej i zapala się check. Panowie pomocy co mogło się stać. Dodam że robiłem reset kompa lecz nic to nie dało |
_________________ Trutil |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 23-12-2010, 18:49
|
|
|
Jak przed lift, to wymrugaj błedy instrukcja w dziale FAQ |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
TRUTIL CARI GDI
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 179 Skąd: Łagiewniki
|
Wysłany: 23-12-2010, 18:51
|
|
|
Ta instrukcja jak dobrze pamiętam nie jest do GDI |
_________________ Trutil |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 23-12-2010, 18:53
|
|
|
Może paliwa masz mało, mrozy były i stąd ten problem. Woda się wytrąciła i narobiła kłopotu... |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
TRUTIL CARI GDI
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 179 Skąd: Łagiewniki
|
Wysłany: 23-12-2010, 18:55
|
|
|
Paliwa było mało ale zatankowałem i odstawiłem samochód na dwa dni do ciepłego garażu wiec to chyba odpada
[ Dodano: 23-12-2010, 19:05 ]
Dodam jeszcze jedna rzecz trzymając gaz w podłodze dochodzi do tych 3tys szarpie nią i bardzo dymi na biało może to coś podpowie
Edit: Wulgar |
_________________ Trutil |
Ostatnio zmieniony przez mkm 27-12-2010, 01:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
aren195612
Forumowicz
Auto: Space Star GDI 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 384 Skąd: Stargard Szczeciński
|
Wysłany: 23-12-2010, 19:48
|
|
|
TRUTIL CARI GDI napisał/a: | Ta instrukcja jak dobrze pamiętam nie jest do GDI | wymrugaj, jak kolega radzi , GDI do 2000 r. da się. |
|
|
|
 |
TRUTIL CARI GDI
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 179 Skąd: Łagiewniki
|
Wysłany: 23-12-2010, 19:48
|
|
|
Panowie odczytałem błędy i wyszło:
44 cewka/ moduł zapłonu
54 immobilizer
56 nie wiem co to jest;/
ostatnio wymieniałem fajkocewkę bo mi jedna padłą doszła gdzieś wilgoć zrobiła się śniedź i ja przepaliło.
nie wiem czy to ma znaczenie dokładnie chodzi o numeracje fajkocewki maja od 1 do 4 jakby do cylindrów ja mam dwie1, 3 , 4 |
_________________ Trutil |
|
|
|
 |
aren195612
Forumowicz
Auto: Space Star GDI 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 384 Skąd: Stargard Szczeciński
|
Wysłany: 23-12-2010, 19:50
|
|
|
56 - problemy paliwowe: jak sprawdzić
44- "abnormal combustion"- nienormalne spalanie, być może z powodu problemów paliwowych.
Kawałek procedury serwisowej dla "44"
Zresetuj, zobacz co wyskoczy aktualnie, no i ściągnij manuala do GDI dla twojego rocznika. |
Ostatnio zmieniony przez aren195612 23-12-2010, 20:43, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
TRUTIL CARI GDI
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 179 Skąd: Łagiewniki
|
Wysłany: 23-12-2010, 19:57
|
|
|
reset robiłem dziś zrobiłem 10km i przed chwila z czytywałem błędy no i wyszło to co napisałem |
_________________ Trutil |
|
|
|
 |
gigant87
Mitsumaniak

Auto: BMW 3GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 15 Gru 2005 Posty: 1877 Skąd: OOL & DW
|
|
|
|
 |
TRUTIL CARI GDI
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 179 Skąd: Łagiewniki
|
Wysłany: 24-12-2010, 22:27
|
|
|
Zmierzyłem pompę WC
bieg jałowy - 3,13V
przy obrotach 2000 - 3,19V |
_________________ Trutil |
|
|
|
 |
aren195612
Forumowicz
Auto: Space Star GDI 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 384 Skąd: Stargard Szczeciński
|
Wysłany: 24-12-2010, 23:05
|
|
|
Pompa WC ok, to skąd "56"??? Bez powodu nie wyskakuje.
Na tym forum:link
Błąd 44 wiążą z błędem 54, w sumie to nawet logiczne. Zakłócenia działania IMMO, ECU odcina, w tym przypadku to chyba przerywa, paliwo, /błąd 56/, zapłon /błąd 44/, sprawdź zapasowym kluczykiem.
W pierwszym rzędzie dla jasności należałoby się pozbyć błędu IMMOBILIZERA.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
TRUTIL CARI GDI
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 179 Skąd: Łagiewniki
|
Wysłany: 25-12-2010, 01:33
|
|
|
aren195612 mozesz dac do siebie nr tel?? |
_________________ Trutil |
|
|
|
 |
virago500
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 1,8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sie 2010 Posty: 30 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 25-12-2010, 12:40
|
|
|
Ja w dalszym ciągu walczę z błędem 56 ..troszkę pojeżdżę i odcina do 3000 włącza się check engine. Będę śledził temat bo ciekawy jestem diagnozy. w razie pytań służę pomocą. |
|
|
|
 |
TRUTIL CARI GDI
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 179 Skąd: Łagiewniki
|
Wysłany: 26-12-2010, 11:25
|
|
|
virago500, wiec poradziłeś sobie z tematem... ?? bo jak mówiłem auto miałem sprawne i nagle po 3 tyg padło A jeśli chodzi o błąd 56 odkąd pamiętam jak ją podłączałem pod kompa koleś pytał czy odpala mi normalnie bo jest błąd immo wiec sam już nie wiem I dlaczego mam 2 kluczki też nie wiem jednym otwieram samochód a drugim odpalam.
[ Dodano: 26-12-2010, 11:39 ]
ze swoja cari byłem z 3 razy na kompie i za każdym razem był błąd immo zawsze zostawał kasowany ale jak widać powraca |
_________________ Trutil |
|
|
|
 |
|