Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mój mały diabeł
Autor Wiadomość
magik 
Forumowicz

Auto: CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 59
Skąd: wwa
Wysłany: 01-09-2009, 21:00   Mój mały diabeł

Mój Colcik CZT, kupiony jakieś 8 mies temu :)
W sumie zakup przypadkowy, szukałem mocnego kompakta (leona cupre, CTR, Megankę RS) lub czegoś poktoju Coopera S - jednak trafić wspomniane w dobrym stanie bez niepewnej przeszłości graniczy chyba z cudem. Nie mam nic przeciwko autom po jakiś przygodach o ile wiem jak samochód wyglądał po takim czymś, czy nie zniknęła go połowa i jeśli samochód robiony jest dobrze, a nie na odwal się, co niestety jest normą. Po zrobieniu ponad 1000km po Polsce w poszukiwaniu wspomnianych przypadkiem dowiedziałem się, że takiego Colta ma do sprzedania znajomy znajomego, więc znałem przeszłość auta. Właściwie to nawet nie wiedziałem, że takie colty wychodzą, od razu silnik 1,5T mnie zaintrygował + utwardzone zawieszenie, rozpórka, ładny body kit oraz fakt, że coltów cz3 jest mało, co dopiero CZT. Tak miało być, auto nie rzucające się w oczy z mocnym silnikiem, "niepozorne ciałem, a mocne duchem" :) i tak jest. Poza tym odróżnić CZT od CZ3 mogą tylko wtajemniczeni i o to chodzi :) Zastanawiam się nad przyklejeniem na dole, z tyłu znaczka 1,1 :twisted: :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez magik 02-03-2010, 18:51, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 01-09-2009, 21:19   

hehe wlasnie Ci mialem pisac, zebys sobie zmienil tytul bo nic innego nie wymyslilem, a tu juz jest.
Bardzo ladna wersja, niezbyt ladnego Colta (pisze to jako posiadacz Colta z "dobrych rocznikow")...
Jakbys mogl wrzucic wiecej fotek, byloby ekstra.
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 01-09-2009, 21:28   

A mi się podoba, ale tylko w 3 drzwiach. Naprawde fajne autko. Napisz jak tym się śmiga, ile pali i co ew byś w nim zmienił. 8)
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
placet 
Mitsumaniak
brat Londoluta!


Auto: Colt GLXi 1.6 CA0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 228
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 01-09-2009, 21:35   

Dla mnie to auto to już nie Colt, od kiedy pierwszy raz zobaczyłem Colta, zawsze kojarzy mi się ta nazwa z niską sportową sylwetką, to już nie to. :(

Wygląda on bardziej na rodzinnego, miejskiego hatchback a z pokroju VW Polo itp.

Ale czas na przełamanie stereotypów;) Powodzenia;)
_________________

 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 01-09-2009, 22:04   

placet, ja rózniez uwazam ze CAO i C50 to klasyka a reszta jest milczeniem... ale na poczatek łamania stereotypów mozesz zobaczyc filmik CZT z silnikiem EVO :twisted:
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Marcin-Krak 
Mitsumaniak
Senior Specialist ;)


Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 11527
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-09-2009, 22:06   

Jedyna wersja i chyba kolor nowego Colta jaką mógłbym mieć :D
Powodzenia i bezawaryjności życzę.
_________________
"Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 
 
 
placet 
Mitsumaniak
brat Londoluta!


Auto: Colt GLXi 1.6 CA0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 228
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 01-09-2009, 22:16   

Marcin-Krak napisał/a:
Jedyna wersja i chyba kolor nowego Colta jaką mógłbym mieć :D


To mnie chyba do gustu bardziej przypadł kolor czerwony;)
_________________

 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 02-09-2009, 01:36   

co do tego że Colt stracił swoją niską sportową sylwetke cóż panowe takie czasy takie wymagania rynku wszystkie auta przeznaczone jako samochody do jazdy na co dzień idą tą drogą Galant czy Lancer w górę też urósł i się zrobił bardziej napompowany ale trzeba trochę bardziej być otwartym :) Moim zdaniem Twoj Colt ma naprawde zadziorny wygląd i na prawdę wygląda fajnie ile to ma mocy i ile waży?
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
wojtas20 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.9 TD 2000r 90km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 336
Skąd: Kęty/Bielsko Biała
Wysłany: 02-09-2009, 09:58   

Marcin-Krak napisał/a:
Jedyna wersja i chyba kolor nowego Colta jaką mógłbym mieć :D
Powodzenia i bezawaryjności życzę.


Hehe mamy podobne gusta :D ogólnie nowa buda w colcie jakoś nie powala mnie na kolana ale ten egzemplarz owszem ;) świetny samochód, bardzo zadziorny i pewnie można narobić wstydu
nie jednemu cwaniaczkowi na światłach :) :twisted:
_________________
01.2008 - 04.2009 - Mitsubishi Colt CJ0 1,3 12v
04.2009 - Mitsubishi Carisma 1.9 TD 2000r
 
 
 
magik 
Forumowicz

Auto: CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 59
Skąd: wwa
Wysłany: 02-09-2009, 11:04   

:) jeździ się... hmmm dziwnie, bo tak nadwozie wysokie... bałem się, że będzie przycierać lusterkami na zakrętach, ale miłe zaskoczenie... na równych drogach trzyma się bdb. Na nierównościach ... czyli na 3/4 Polskich dróg jest kiepsko, auto skacze, telepie, to jakiś plastik zaskrzypi itp... Silnik ciągnie bardzo fajnie - 150km, 230Nm momentu, masa ok 1000kg. Ciągnie aż miło, szczególnie podoba się dosyć wysoki moment obr. więc wbrew pozorom wysokich obrotów bardzo nie lubi, mimo, że moc max przy ponad 6000 to moment "już" przy 3500

Nie podoba mi się
- fakt wygląd, trochę pudełkowaty, ale w tej wersji jest znośnie, tył jest bardzo fajny, ale przód już taki sobie, choć intercooler w zderzaku wygląda zadziornie... Urzekł mnie silnik i podwozie. Na budę nie patrzę, choć im dłużej się przyglądam tym jest lepiej... taki mały bandyta. Choć niestety / stety na drodze wielu chce się przekonać ile to autko potrafi więc spalanie po trasie w granicach 7 - 8l przy w miarę dynamicznej jeździe, przy spokojnej, jak na razie rekord to - 5,4 l / 100km. W mieście, mam wrażenie, że ile mu się wleje tyle spali ;) przy wściekaniu poniżej 11 nie schodzi przy normalnej miejskiej w średnim ruchu ok 8l.

- brak wskaźnika temp silnika :shock: nie wiem co za idiota to wymyslił, ale czapa mu się za to należy, jest tylko kontrolka przegrzania wspomnianego

- nie wyłączalny całkowicie ESP :( lipa, choć nie jest szczególnie upierdliwy i wkracza względnie późno. Mam nadzieję, że w zimie mnie nie będzie wkurzał, choć tego się obawiam. nawet w accordzie, dużo bardziej rodzinnym samochodzie z fakt... sportowym zacięciem, ale jest to wyłączalne całkowicie... tu nie...

- za bardzo plastikowa deska, niby nie skrzypi cały czas, choć lubi się odezwać... szczególnie schowek :/ Dobrze, że klimatyzowany, taki pic na wodę jak na mój gust, zresztą Polski klimat z 2 mies. względnego ciepła... mogłoby go nie być... wolę wskaźnik temp. silnika, a za ciśnienie doładowania to oddałbym dziewczynę ;)

Miejsca jest dużo, nad głową prawie jak w mini-vanie, na kolana z przodu bdb, z tyłu kanapa przesuwna, składana całkowicie więc bagażnik może być naprawdę pojemny jak na takie małe autko.
Przednia szyba wielgachna, widoczność do przodu ok, choć szeroki przedni słupek trochę jest uciążliwy, nie tak jednak jak tylny, linia szyb idzie do góry, linia dachu natomiast spada, więc przy cofaniu jest kiepsko, najlepiej cofać na lusterka, ale można się przyzwyczaić, tym bardziej, że auto kończy się praktycznie zaraz za tylną, boczną szybką. W mieście jeździłoby się bdb, gdyby nie nierówności i wyrwy na które trzeba uważać, bo czt ma seryjnie nisko-profilowe 16tki. Ale coś za coś. Auto jest krótkie więc to również na nierównościach nie pomaga, ale jest bardzo zwinne i szybkie to in plus na mieście. A, że z myślą o tym kupowałem samochód... trzeba cierpieć... Wkurzali mnie Ci cwaniacy którzy ustawiali się na lewoskrętach, tudzież prawoskrętach, omijali korek by wskoczyć przede mnie przy jeździe na wprost, a używałem wcześniej typowego hatchbacka z silnikiem 1,6 więc nie było czym :)
Lusterka nie są zbyt urodziwe, ale z racji swojej vanowatości spełniają swoje zadanie w 100%. Fotele dobrze wyprofilowane, ładnie trzymają na bokach, choć siedzisko mogłoby być dłuższe. Kierownica mała, przełożenie krótkie, więc zakręty to jego żywioł. Prowadzenie neutralne, nie wyjeżdża mocno przodem, ale wiadomo jak to przednionapędówka. Podoba mi się, że gdy w ostrym zakręcie ujmiemy gazu ładnie zamiata tyłem z wyraźnym punktem tegoż i wtedy wkracza esp i zabawa się kończy. Gdyby nie to to mogłoby to być fajne autko do zabawy. Da się jednak z nim żyć, trzeba wolniej atakować zakręty by w połowie dać ostro w palnik... wtedy ładnie wyciąga, ale o jakichkolwiek kontrolowanych poślizgach można zapomnieć. Turbodziura jest, choć nie przeszkadza szczególnie mocno bo autko jest lekkie więc nawet na niskich obrotach radzi sobie dzielnie.

Tyle ... się upisałem i chyba odkryłem w sobie talent dziennikarski ;) nie no o czy jak o czym ale o samochodach / motocyklach / ciężarówkach i rowerach mógłbym rozprawiać godzinami ;)

Kolor jedyny słuszny czarny + ciemne szybki z tyłu więc wygląda ciekawie, choć mówią, że czerwone najszybsze :lol: . Mało jest coltów na ulicach więc nie każdy wie co to za puszka, a że Z wydechu lubi sobie strzelić więc również wrażenia słuchowe zaspokaja. Tłumik fabrycznie przemodelowany i brzmi dobrze, szczególnie na niskich obrotach, na wyższych silnik gra 1 skrzypce, ale brzmi równie dobrze.
Ogólnie jest ok, mam problem z tą sondą / czujnikiem, o którym może czytaliście w innym wątku... jak tylko się uporam, może już jutro / pojutrze będę na 100% wiedział czy to jednak cholerny czujnik i diagnoza okaże się trafna. Update we właściwym wątku. :)

Pozdrawiam

PS. wrzucę więcej zdjęć (dziś / jutro)

A to colt o którym mówiliście -
http://www.youtube.com/watch?v=xjD6WQ8zsHw
http://www.youtube.com/wa...feature=related

Przedzikus... :rolleyes:
 
 
MMC 
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 + Smart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 46
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 02-09-2009, 11:29   

Super autko, bardzo ładny egzemplarz :)
Gratuluję zakupu i życzę bezawaryjnej jazdy :wink:

Pozdrawiam
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 02-09-2009, 12:16   

A zauważyliście, że polifotwe CZ nie mają w ofercie tej jednostki napędowej? Jeśli miałbym kupować CZx to tylko T :mrgreen:
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
magik 
Forumowicz

Auto: CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 59
Skąd: wwa
Wysłany: 02-09-2009, 12:54   

Jest, silnik ten sam, bez zmian. Można również kupić wersję 5d.
Wspomniany colt CZT nazywa się bardziej zawodowo - RalliArt :) i dostępny jest na zamówienie w PL salonach. Kosztuje podobnie, jakieś chore pieniądze jak za takie małe 4oo.

Edit: link do cennika http://www.mitsubishi.pl/Colt/3d/Cennik.html
Widnieje tam RaliiArt, ale dostępny na zamówienie.
Ostatnio zmieniony przez magik 02-09-2009, 13:03, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 02-09-2009, 13:01   

Oglądałem przed chwilką ofertę silnikową na stronie MMC i lipa jest zwykły 1,5.
magik napisał/a:
dostępny jest na zamówienie
To wiele wyjaśnia.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
macieekg 
Mitsumaniak


Auto: Colt CAO 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 377
Skąd: Głosków k. Piaseczna
Wysłany: 02-09-2009, 20:58   

Ogólnie nie przepadam za nowymi pudełkowatymi Coltami, ale muszę powiedzieć, że ten ma w sobie coś (chyba to 1,5T) :D Naprawdę fajny, gratuluję...
_________________
Live to ride, ride to live by
Mitsubishi Colt CAO 1.6 16v
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.