Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9TD] Zawór przestawiacza kąta wtrysku - Pomocy
Autor Wiadomość
mandryl 
Forumowicz

Auto: 1.9 TD
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 44
Skąd: Płońsk
  Wysłany: 06-12-2010, 17:54   [Cari 1.9TD] Zawór przestawiacza kąta wtrysku - Pomocy

Witam,

Mam pytanie, kupiłem nowy zawór i po zamontowaniu go w aucie silnik pracuje jak stary traktor, na starym zaworze silnik pracuje normalnie, ale za to po odpaleniu go rano strasznie dymi na biało i nie słychać "tykania", na nowym słychać , czy jest taka możliwość ze coś jest źle ustawione, że na tym nowym tak głośno pracuje, czy zawór jest do dupy, dodam że sprawdzałem już dwa takie zawory i obydwa działały tak samo źle. Proszę o pomoc bo nie wiem czy mam kolejny reklamować
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 06-12-2010, 19:31   

a po czym stwierdziłeś że jest do wymiany??

Może masz zły statyczny kąt wtrysku lub uszkodzony jest czujnik położenia wału lub wzniosu iglicy czy wykluczyłeś te możliwości ??

Jak zawór jest sprawny elektrycznie czyli opór jest w granicach normy to da się go naprawić
 
 
 
mandryl 
Forumowicz

Auto: 1.9 TD
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 44
Skąd: Płońsk
Wysłany: 07-12-2010, 09:41   

pawelsonx napisał/a:
a po czym stwierdziłeś że jest do wymiany??

Może masz zły statyczny kąt wtrysku lub uszkodzony jest czujnik położenia wału lub wzniosu iglicy czy wykluczyłeś te możliwości ??

Jak zawór jest sprawny elektrycznie czyli opór jest w granicach normy to da się go naprawić


Tak jak pisałem silnik pracuje na nowym jak stary traktor, a stary wymieniłem bo nie tykał i podczas odpalania było dużo białego dymu. Możliwości o których piszesz nie wykluczyłem, możesz mi napisać jak to zrobić? Czy jest taka możliwość że na nowy zaworze silnik pracuje tak głośno bo coś jest nie tak, a na starym pracuje normalnie?
 
 
carisma1
[Usunięty]

Wysłany: 07-12-2010, 10:32   

stary masz zacięty w pozycji opóźniony kąt więc i praca jest miękka,nowy pracuje prawidłowo więc na zimnym motorze klekocze jak stara k...wa, rozgrzej na nowym zaworze dobrze motor i zobacz czy praca się wyciszy. opozdrawiam
....a kontrolka silnika Ci się nie zapalała na spieprzonym zaworze?.....okablowanie sprawdzone mam nadzieję?
 
 
mandryl 
Forumowicz

Auto: 1.9 TD
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 44
Skąd: Płońsk
Wysłany: 07-12-2010, 10:45   

carisma1 napisał/a:
stary masz zacięty w pozycji opóźniony kąt więc i praca jest miękka,nowy pracuje prawidłowo więc na zimnym motorze klekocze jak stara k...wa, rozgrzej na nowym zaworze dobrze motor i zobacz czy praca się wyciszy. opozdrawiam
....a kontrolka silnika Ci się nie zapalała na spieprzonym zaworze?.....okablowanie sprawdzone mam nadzieję?
.

Na nowym zaworze robiłem jazdę próbną, przejechałem jakieś 20 KM i cały czas klekotał. Tak zapal się kontrolka, okablowanie jest chyba ok, inaczej nowy zawór by nie "trykał"
 
 
carisma1
[Usunięty]

Wysłany: 07-12-2010, 10:59   

na starym się zpalała a na nowym?
okablowanie czyli pozostałe czujniki mające wpływ na korektę kąta......
poza tym może trykaz przy grzaniu swieć a [po uruchomieniu zaczyna wsio drżeć i gubic styk
 
 
mandryl 
Forumowicz

Auto: 1.9 TD
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 44
Skąd: Płońsk
Wysłany: 07-12-2010, 11:39   

Nie jestem pewien na 100% ale na nowym chyba też mi się zapaliła, a możesz mi napisać jakie czujniki mają jeszcze na to wpływ?
 
 
carisma1
[Usunięty]

Wysłany: 07-12-2010, 12:52   

napisał Ci już Palesonx, ja stawiałbym oczywiście jeśli TC jest sprawny padający wtrysk z czujnikiem, jest tego dużo na forum, zmierz opór powinien mieć 95-125 Ohm, ale niestety zdarza się, ze mechanicznie się przyciera i tez tak się dzieje, niska temp na polu temu sprzyja. Wymrugaj błędy, jeśli Cie się zapala diagnostyka motoru to nie jest źle,przynajmniej bedziesz wiedział co go boli.
 
 
mandryl 
Forumowicz

Auto: 1.9 TD
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 44
Skąd: Płońsk
Wysłany: 07-12-2010, 15:27   

carisma1 napisał/a:
napisał Ci już Palesonx, ja stawiałbym oczywiście jeśli TC jest sprawny padający wtrysk z czujnikiem, jest tego dużo na forum, zmierz opór powinien mieć 95-125 Ohm, ale niestety zdarza się, ze mechanicznie się przyciera i tez tak się dzieje, niska temp na polu temu sprzyja. Wymrugaj błędy, jeśli Cie się zapala diagnostyka motoru to nie jest źle,przynajmniej bedziesz wiedział co go boli.


TC - to jest czarna kostka na pompie dobrze myślę?
Jak zmierzyć opór wtrysku? czy wystarczy podpiąć się pod kostkę?
 
 
carisma1
[Usunięty]

Wysłany: 07-12-2010, 17:44   

było o tym od mety, szukaj.
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 07-12-2010, 20:48   

wymrugaj błędy opis w dziale faq potem podam ci wartości pomiarów.
Czujnik wzniosu iglicy jest na 1 wtrysku do którego idzie przewód elektryczny
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.