 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
problem z ręcznym |
Autor |
Wiadomość |
bufor [Usunięty]
|
Wysłany: 13-12-2010, 13:01 problem z ręcznym
|
|
|
witam .....sam już nie wiem o co chodzi u mnie z ręcznym raz działa raz nie ,,oczywiście chodzi o tarcze z tyłu w carisma 1,9 di-d a mianowicie w warsztacie wyjęli linki wyczyszczone nasmarowane i nie odbija lewa strona jak młotkiem potraktuje to działa jakiś czas rozebrali docisk nowe uszczelki i klocki to prawa strona to samo mam to z powrotem lewa się wiesza ,,, nie odbija do kaca taki pierdolnik co linka za niego trzyma i jest luz na dźwigni ręcznego jak bym nie miał go wcale i tak jest dopiero jak młotkiem cofnę co się wyreguluje to działa chwilę ,,,,,,,,,,czy mam wymienić tarcze docisk i klocki oj to drogo ale jak mus to mus |
|
|
|
 |
Student
Mitsumaniak
Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 2986 Skąd: Marki
|
Wysłany: 13-12-2010, 13:53
|
|
|
Jest to standardowa wada zacisków hamulcowych w Cari i Volvo.
Zapieka się trzpień na którym jest ta dziwna kształtka która jest cofana przez sprężynę
Jak sobie z tym poradziłem domowym sposobem.
Zdjąłęm linkę, pędzel i ropa.
Odkreciłem trochę ten dziwny element i zrobiłem smarowanie rdzy ropą, poprzez ruchy góra dół (tak jak byś zaciągła ręczny) przesmarowąłem trzpień i oczyściłem, przynajmniej trochę z tego syfu.
Takie działanie robię co pół roku i mam spokój.
PS. poprzedni właściciel totalnie zaniedbał hamulce i nie tylko ale wyszedłem na prostą . |
_________________ Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium |
|
|
|
 |
Piwor
Mitsumaniak

Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 3444 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-12-2010, 21:30
|
|
|
Używajcie ręcznego, to nie będzie problemu. |
_________________ 01270/KMM
ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 - |
|
|
|
 |
bufor [Usunięty]
|
Wysłany: 14-12-2010, 08:49
|
|
|
używa się jak nie działa a jak się zapomnę i go używam to zacina się i go nie ma ale teraz już sobie poradzę czyli muszę bardziej dbać o to maleństwo ,,,,dzięki za pomoc i cenne wskazówki ,,,pozdrawiam |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 19-12-2010, 18:52
|
|
|
miałem ten sam problem 2 razy czyściłem nie rozbierając zacisku raz rozebrałem zacisk wystarczy odkręcić tą blaszkę na której opiera się pancerz linki mocowana jest chyba na torx-y i wsadzić pomiędzy trzpień a taką gumową uszczelkę igłę ze strzykawką napełnioną wd40 wypłukać cały syf rozruszać powtórzyć czynność kilka razy na koniec wstrzyknąć trochę smaru miedzianego pomaga na jakiś czas za 3 razem rozebrałem zacisk żeby dowiedzieć się co powoduje zapiekanie się tej dźwigienki i okazało się że cała ośka jest prze-korodowana głębokie wżery tak jakby tam się w jakiś sposób woda dostawała oczyściłem zmontowałem i za 7 miesięcy znowu to samo w końcu kupiłem zacisk i teraz mam święty spokój |
|
|
|
 |
|
|