 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA1A 1.3] Rozładował sie akumulator, popych nie pomógł |
Autor |
Wiadomość |
bzyk
Nowy Forumowicz
Auto: COLT '93
Dołączył: 03 Kwi 2009 Posty: 13 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 06-12-2010, 09:16 [CA1A 1.3] Rozładował sie akumulator, popych nie pomógł
|
|
|
Witam
Wczora padł mi akumulator w colcie(93r, poj. 1,3), raz zakrecił i juz nie zakręcił....Podpiąlem sie do kumpla linką i zroblismy popych (niestety), probowalem go odpalać z trójki zeby nie poszarpać auta kumplowi, ujechaliśmy ok 100 metrów 3 próby nic nie dały. Znalazły się kable do podpiecia akumulatora, podpieliśmy do drugiego auta, zakrecił zaczął palić i pyrchać, troche dym spod silnika szedł, mam nadzieje ze to jakas szpara z rury.Palił nie na wszystkie gary, po 30 sekundach zgasł i juz nie chciał potem palic.
Jaka jest wasza diagnoza?
Zalane świece, przesuniety rozrząd, zalany katalizator ?
Naładowałem akumulator, dziś po 20 godzinach stania znów spróbuje....
Nie róbcie popychu!!! |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 08-12-2010, 00:13, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
lapass
Mitsumaniak
Auto: Space Star 1,3 '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Cze 2009 Posty: 265 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 06-12-2010, 13:23
|
|
|
bzyk napisał/a: | Zalane świece, przesuniety rozrząd, zalany katalizator ? |
Po długim pchaniu mogło się zdarzyć każde z tych trzech...
Może to coś poza akumulatorem padniętym, np. zawilgotniał aparat zapłonowy albo przewody zapłonowe są styrane. |
|
|
|
 |
Mateusz071
Forumowicz

Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 329 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 06-12-2010, 18:10
|
|
|
Tak jak kolega lapass powiedział, moze byc wszytsko. Na pych można o ile aku ma moc na iskre.... Pozatym na zimnym silniku to mozna i 3 km sie ciagać. nie martw sie o rozrzad i reszte. Wyczysc swiece i GO! |
|
|
|
 |
Jogurt
Mitsumaniak

Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 2554 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 08-12-2010, 17:36
|
|
|
a zmieniałeś kiedyś filtr paliwa ? może jest w nim syf, woda i złapało go na mrozie |
_________________ CA0
Galant II |
|
|
|
 |
bzyk
Nowy Forumowicz
Auto: COLT '93
Dołączył: 03 Kwi 2009 Posty: 13 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21-12-2010, 09:38
|
|
|
Witam
Dzięki za wskazówki, udało się. Po wymianie świec odpalił. Próbowałem suszyć stare ale dławił się. Może suszyć to za dużo powiedziane, wykręcić i wytrzeć. Było bardzo zimno, świce miały spory nagar, dawno nie wymieniałem więc dla higieny dałem nowe
Pozdrowienia, wszystkiego dobrego w Nowym Roku. |
|
|
|
 |
|
|