Pomocy galant nie chce odpalic |
Autor |
Wiadomość |
galant1.8
Forumowicz Meloman

Auto: Galant 1.8 4G93
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Gru 2009 Posty: 59 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 24-12-2010, 01:29 Pomocy galant nie chce odpalic
|
|
|
Tak jak w temacie
Dokładniej mówiąc , stał od poniedziałku do dziś , dziś wsiadam dosłownie parę dobrych minut temu odpalam wszystko ładnie zapaliła się kontrolka rezerwy na stację mam niedaleko raptem 400m , zacząłem odśnieżać , mówię sobie odśnieżę tylko przednią szybę i boczne tak abym mógł widzieć coś w lusterkach i jak już kończyłem odśnieżanie galant zgasł .
To ja długo nie myśląc wziąłem kanister 10l. z dziewczyną drugim autem podjechałem na stację zalałem mu te paliwo , włączyłem na zapłon , za trzecim włączeniem zapłonu zaczynam go odpalać , zakręciłem odpalił ale za chwilę zgasł to kręcę go dalej , ale niestety nic , po zakręceniu stacyjką niby chce załapać ale niestety nici z tego .
Jaka może być tego przyczyna ?
Wcześniej nic takiego mi się nie przytrafiło |
_________________ Meloman
Moj Galancik - http://forum.mitsumaniaki...p=687412#687412
Drugie autko - VW Passat B6 2.0 TDI 170KM (nowy )
Piszę poprawnie po polsku.
Jednostka sterująca - ALPINE CDE-9870RM
Tweetery - FUSION NV-TW10X
Głośniki przód - ALPINE SXE-1025S
Skrzynia i wzmacniacz - Fusion Reactor Bass Pack - RE-PK112
Kondensator - HP AUDIO 1F
Kable - Przekrój 2*10mm skrzynia i wzmacniacz
Przekrój 2*3,5mm głośniki przód i tył
Przekrój 2*2mm tweetery
RCA Cinch Hifonics HFP 5RCA 3*ekranowany
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 24-12-2010, 08:43
|
|
|
Może pompa paliwowa wysiadla |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
galant1.8
Forumowicz Meloman

Auto: Galant 1.8 4G93
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Gru 2009 Posty: 59 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 24-12-2010, 08:47
|
|
|
Jak włączam zapłon to jej nawet nie słyszę , dopiero jak przekręcę kluczykiem samochód niby załapie coś tam i jak zgaśnie to wtedy słychać jakby chodziła |
_________________ Meloman
Moj Galancik - http://forum.mitsumaniaki...p=687412#687412
Drugie autko - VW Passat B6 2.0 TDI 170KM (nowy )
Piszę poprawnie po polsku.
Jednostka sterująca - ALPINE CDE-9870RM
Tweetery - FUSION NV-TW10X
Głośniki przód - ALPINE SXE-1025S
Skrzynia i wzmacniacz - Fusion Reactor Bass Pack - RE-PK112
Kondensator - HP AUDIO 1F
Kable - Przekrój 2*10mm skrzynia i wzmacniacz
Przekrój 2*3,5mm głośniki przód i tył
Przekrój 2*2mm tweetery
RCA Cinch Hifonics HFP 5RCA 3*ekranowany
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 24-12-2010, 08:52
|
|
|
Wytrąciła się woda w paliwie, bo było go mało. Niedługo odpali i będzie chodził. Miałem to samo. |
|
|
|
 |
galant1.8
Forumowicz Meloman

Auto: Galant 1.8 4G93
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Gru 2009 Posty: 59 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 24-12-2010, 09:02
|
|
|
Niedługo powiadasz ja już muszę jechać na miasto załatwiać sprawy i kupić 3 prezenty idę zobaczę może odpali już misiek
[ Dodano: 24-12-2010, 09:09 ]
Moje niedługo już się skończyło aku umarł
Idę go podratować jakoś |
_________________ Meloman
Moj Galancik - http://forum.mitsumaniaki...p=687412#687412
Drugie autko - VW Passat B6 2.0 TDI 170KM (nowy )
Piszę poprawnie po polsku.
Jednostka sterująca - ALPINE CDE-9870RM
Tweetery - FUSION NV-TW10X
Głośniki przód - ALPINE SXE-1025S
Skrzynia i wzmacniacz - Fusion Reactor Bass Pack - RE-PK112
Kondensator - HP AUDIO 1F
Kable - Przekrój 2*10mm skrzynia i wzmacniacz
Przekrój 2*3,5mm głośniki przód i tył
Przekrój 2*2mm tweetery
RCA Cinch Hifonics HFP 5RCA 3*ekranowany
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 24-12-2010, 10:50
|
|
|
Jak kręci rozrusznik to łapie silnik i od razu gaśnie, czy w ogóle nie chce odpalić? |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11180 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 24-12-2010, 11:02
|
|
|
robertdg napisał/a: | Może pompa paliwowa wysiadla |
galant1.8 napisał/a: | Jak włączam zapłon to jej nawet nie słyszę , dopiero jak przekręcę kluczykiem samochód niby załapie coś tam i jak zgaśnie to wtedy słychać jakby chodziła |
Pompa w Galancie zaczyna działać,w chwili gdy zaczynasz kręcić rozrusznikiem.Nie ma czegoś takiego,że dobija ciśnienie po przekręceniu kluczyka na zapłon.
A z paliwem,to ja zawsze leję denaturkę,i nie ma problemów, nawet gdy mam niski poziom.(właściwie zawsze mam niski ,bo mam gazzzz,i nie chcę zbytnio obciążać tyłu auta)
Pozdro. |
_________________
 |
|
|
|
 |
jarekrk
Mitsumaniak

Auto: E46 323
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2009 Posty: 376 Skąd: KRK
|
Wysłany: 27-12-2010, 08:30
|
|
|
zazdroszczę mój jak nie zapalił to już nie chce załapać
nie mam sił ani kasy na naprawy dalsze więc zimuje pod pracą galant |
_________________ jednak po 3 galantach kolei znów na RWD |
|
|
|
 |
galant1.8
Forumowicz Meloman

Auto: Galant 1.8 4G93
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Gru 2009 Posty: 59 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 28-12-2010, 23:57
|
|
|
Wszystko już się wyjaśniło , wytrąciła się woda i odpalił dopiero na lince , ale pojawiły się dziwne problemy z obrotami , jak silnik jest zimny odpalam samochód obroty są w granicach 1800 potem jak się troszkę rozgrzeję i spadną do 1500 zaczynają skakać od 1000 do 1500 , im autko bardziej się rozgrzewa tym szybciej one skaczą , jak misiek już się rozgrzeje wszystko ustaję ale pojawia się drugi problem z temperaturą , gdy chwilę postoi nawet jeżeli przed chwilą dopiero złapał optymalną temperaturę zaczyna się przegrzewać ,gdy ruszę albo potrzymam go na 2000 obrotów temperatura spada do optymalnej , nigdy wcześniej tak nie miałem a przed zimą zmieniałem olej , filtry , w tym płyn chłodniczy i termostat .
I jeszcze w środku strasznie długo muszę czekać aż poczuję ciepłe powietrze , w tamtą zimę tak nie miałem odpalałem rozgrzał się i za chwilę już było czuć troszkę ciepła , teraz je ledwo co czuje gdy dojadę do pracy jakieś 7 km
Proszę o podpowiedzi co to może być |
_________________ Meloman
Moj Galancik - http://forum.mitsumaniaki...p=687412#687412
Drugie autko - VW Passat B6 2.0 TDI 170KM (nowy )
Piszę poprawnie po polsku.
Jednostka sterująca - ALPINE CDE-9870RM
Tweetery - FUSION NV-TW10X
Głośniki przód - ALPINE SXE-1025S
Skrzynia i wzmacniacz - Fusion Reactor Bass Pack - RE-PK112
Kondensator - HP AUDIO 1F
Kable - Przekrój 2*10mm skrzynia i wzmacniacz
Przekrój 2*3,5mm głośniki przód i tył
Przekrój 2*2mm tweetery
RCA Cinch Hifonics HFP 5RCA 3*ekranowany
 |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 29-12-2010, 02:09
|
|
|
galant1.8, pompa wody ci nie działa ... moje pierwsze skojarzenie |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11180 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 29-12-2010, 02:17
|
|
|
galant1.8, płyn w chłodnicy masz?odpowietrzałeś ukłaad po zmianie płynu? |
_________________
 |
|
|
|
 |
galant1.8
Forumowicz Meloman

Auto: Galant 1.8 4G93
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Gru 2009 Posty: 59 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 29-12-2010, 10:52
|
|
|
Płyn jest wszystko było odpowietrzone , jeszcze mogę dodać tyle , że czasami wentylator mi się nie załącza |
_________________ Meloman
Moj Galancik - http://forum.mitsumaniaki...p=687412#687412
Drugie autko - VW Passat B6 2.0 TDI 170KM (nowy )
Piszę poprawnie po polsku.
Jednostka sterująca - ALPINE CDE-9870RM
Tweetery - FUSION NV-TW10X
Głośniki przód - ALPINE SXE-1025S
Skrzynia i wzmacniacz - Fusion Reactor Bass Pack - RE-PK112
Kondensator - HP AUDIO 1F
Kable - Przekrój 2*10mm skrzynia i wzmacniacz
Przekrój 2*3,5mm głośniki przód i tył
Przekrój 2*2mm tweetery
RCA Cinch Hifonics HFP 5RCA 3*ekranowany
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11180 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 29-12-2010, 17:03
|
|
|
Wygląda na wywaloną uszczelkę pod głowicą ale to musisz jeszcze dokładnie sprawdzić |
_________________
 |
|
|
|
 |
galant1.8
Forumowicz Meloman

Auto: Galant 1.8 4G93
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Gru 2009 Posty: 59 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 29-12-2010, 22:27
|
|
|
No Panowie nie załamujcie mnie proszę muszę jutro zobaczyć pod maską co tam się dzieje
A z tym wentylatorem to nie wiem co może być , jak się samochód zaczyna troszkę grzać i zakręcę palcem wentylator to zaczyna kręcić ale potem przy drugim zagrzaniu już sam nie zakręci |
_________________ Meloman
Moj Galancik - http://forum.mitsumaniaki...p=687412#687412
Drugie autko - VW Passat B6 2.0 TDI 170KM (nowy )
Piszę poprawnie po polsku.
Jednostka sterująca - ALPINE CDE-9870RM
Tweetery - FUSION NV-TW10X
Głośniki przód - ALPINE SXE-1025S
Skrzynia i wzmacniacz - Fusion Reactor Bass Pack - RE-PK112
Kondensator - HP AUDIO 1F
Kable - Przekrój 2*10mm skrzynia i wzmacniacz
Przekrój 2*3,5mm głośniki przód i tył
Przekrój 2*2mm tweetery
RCA Cinch Hifonics HFP 5RCA 3*ekranowany
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11180 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 30-12-2010, 09:12
|
|
|
Sprawdź czy wentylator będzie chodził na obcym źródle prądu.Możliwe,że jest uszkodzony. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|