Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pomocy galant nie chce odpalic
Autor Wiadomość
galant1.8 
Forumowicz
Meloman


Auto: Galant 1.8 4G93
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 59
Skąd: Elbląg
  Wysłany: 24-12-2010, 01:29   Pomocy galant nie chce odpalic

Tak jak w temacie

Dokładniej mówiąc , stał od poniedziałku do dziś , dziś wsiadam dosłownie parę dobrych minut temu odpalam wszystko ładnie zapaliła się kontrolka rezerwy na stację mam niedaleko raptem 400m , zacząłem odśnieżać , mówię sobie odśnieżę tylko przednią szybę i boczne tak abym mógł widzieć coś w lusterkach i jak już kończyłem odśnieżanie galant zgasł .

To ja długo nie myśląc wziąłem kanister 10l. z dziewczyną drugim autem podjechałem na stację zalałem mu te paliwo , włączyłem na zapłon , za trzecim włączeniem zapłonu zaczynam go odpalać , zakręciłem odpalił ale za chwilę zgasł to kręcę go dalej , ale niestety nic , po zakręceniu stacyjką niby chce załapać ale niestety nici z tego .

Jaka może być tego przyczyna ?
Wcześniej nic takiego mi się nie przytrafiło :(
_________________
Meloman :-)

Moj Galancik - http://forum.mitsumaniaki...p=687412#687412
Drugie autko - VW Passat B6 2.0 TDI 170KM (nowy :) )
Piszę poprawnie po polsku
.

Jednostka sterująca - ALPINE CDE-9870RM
Tweetery - FUSION NV-TW10X
Głośniki przód - ALPINE SXE-1025S
Skrzynia i wzmacniacz - Fusion Reactor Bass Pack - RE-PK112
Kondensator - HP AUDIO 1F
Kable - Przekrój 2*10mm skrzynia i wzmacniacz
Przekrój 2*3,5mm głośniki przód i tył
Przekrój 2*2mm tweetery
RCA Cinch Hifonics HFP 5RCA 3*ekranowany
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 24-12-2010, 08:43   

Może pompa paliwowa wysiadla
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
galant1.8 
Forumowicz
Meloman


Auto: Galant 1.8 4G93
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 59
Skąd: Elbląg
Wysłany: 24-12-2010, 08:47   

Jak włączam zapłon to jej nawet nie słyszę , dopiero jak przekręcę kluczykiem samochód niby załapie coś tam i jak zgaśnie to wtedy słychać jakby chodziła
_________________
Meloman :-)

Moj Galancik - http://forum.mitsumaniaki...p=687412#687412
Drugie autko - VW Passat B6 2.0 TDI 170KM (nowy :) )
Piszę poprawnie po polsku
.

Jednostka sterująca - ALPINE CDE-9870RM
Tweetery - FUSION NV-TW10X
Głośniki przód - ALPINE SXE-1025S
Skrzynia i wzmacniacz - Fusion Reactor Bass Pack - RE-PK112
Kondensator - HP AUDIO 1F
Kable - Przekrój 2*10mm skrzynia i wzmacniacz
Przekrój 2*3,5mm głośniki przód i tył
Przekrój 2*2mm tweetery
RCA Cinch Hifonics HFP 5RCA 3*ekranowany
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 24-12-2010, 08:52   

Wytrąciła się woda w paliwie, bo było go mało. Niedługo odpali i będzie chodził. Miałem to samo.
 
 
galant1.8 
Forumowicz
Meloman


Auto: Galant 1.8 4G93
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 59
Skąd: Elbląg
Wysłany: 24-12-2010, 09:02   

Niedługo powiadasz :) ja już muszę jechać na miasto załatwiać sprawy i kupić 3 prezenty :) idę zobaczę może odpali już misiek

[ Dodano: 24-12-2010, 09:09 ]
Moje niedługo już się skończyło aku umarł :-X
Idę go podratować jakoś
_________________
Meloman :-)

Moj Galancik - http://forum.mitsumaniaki...p=687412#687412
Drugie autko - VW Passat B6 2.0 TDI 170KM (nowy :) )
Piszę poprawnie po polsku
.

Jednostka sterująca - ALPINE CDE-9870RM
Tweetery - FUSION NV-TW10X
Głośniki przód - ALPINE SXE-1025S
Skrzynia i wzmacniacz - Fusion Reactor Bass Pack - RE-PK112
Kondensator - HP AUDIO 1F
Kable - Przekrój 2*10mm skrzynia i wzmacniacz
Przekrój 2*3,5mm głośniki przód i tył
Przekrój 2*2mm tweetery
RCA Cinch Hifonics HFP 5RCA 3*ekranowany
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 24-12-2010, 10:50   

Jak kręci rozrusznik to łapie silnik i od razu gaśnie, czy w ogóle nie chce odpalić?
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11180
Skąd: Radomsko
Wysłany: 24-12-2010, 11:02   

robertdg napisał/a:
Może pompa paliwowa wysiadla

galant1.8 napisał/a:
Jak włączam zapłon to jej nawet nie słyszę , dopiero jak przekręcę kluczykiem samochód niby załapie coś tam i jak zgaśnie to wtedy słychać jakby chodziła

Pompa w Galancie zaczyna działać,w chwili gdy zaczynasz kręcić rozrusznikiem.Nie ma czegoś takiego,że dobija ciśnienie po przekręceniu kluczyka na zapłon.
A z paliwem,to ja zawsze leję denaturkę,i nie ma problemów, nawet gdy mam niski poziom.(właściwie zawsze mam niski ,bo mam gazzzz,i nie chcę zbytnio obciążać tyłu auta)

Pozdro. :)
_________________

 
 
 
jarekrk 
Mitsumaniak


Auto: E46 323
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 376
Skąd: KRK
Wysłany: 27-12-2010, 08:30   

zazdroszczę mój jak nie zapalił to już nie chce załapać
nie mam sił ani kasy na naprawy dalsze więc zimuje pod pracą galant
_________________
jednak po 3 galantach kolei znów na RWD
 
 
galant1.8 
Forumowicz
Meloman


Auto: Galant 1.8 4G93
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 59
Skąd: Elbląg
Wysłany: 28-12-2010, 23:57   

Wszystko już się wyjaśniło , wytrąciła się woda i odpalił dopiero na lince , ale pojawiły się dziwne problemy z obrotami , jak silnik jest zimny odpalam samochód obroty są w granicach 1800 potem jak się troszkę rozgrzeję i spadną do 1500 zaczynają skakać od 1000 do 1500 , im autko bardziej się rozgrzewa tym szybciej one skaczą , jak misiek już się rozgrzeje wszystko ustaję ale pojawia się drugi problem z temperaturą , gdy chwilę postoi nawet jeżeli przed chwilą dopiero złapał optymalną temperaturę zaczyna się przegrzewać ,gdy ruszę albo potrzymam go na 2000 obrotów temperatura spada do optymalnej , nigdy wcześniej tak nie miałem a przed zimą zmieniałem olej , filtry , w tym płyn chłodniczy i termostat .

I jeszcze w środku strasznie długo muszę czekać aż poczuję ciepłe powietrze , w tamtą zimę tak nie miałem odpalałem rozgrzał się i za chwilę już było czuć troszkę ciepła , teraz je ledwo co czuje gdy dojadę do pracy jakieś 7 km

Proszę o podpowiedzi co to może być
_________________
Meloman :-)

Moj Galancik - http://forum.mitsumaniaki...p=687412#687412
Drugie autko - VW Passat B6 2.0 TDI 170KM (nowy :) )
Piszę poprawnie po polsku
.

Jednostka sterująca - ALPINE CDE-9870RM
Tweetery - FUSION NV-TW10X
Głośniki przód - ALPINE SXE-1025S
Skrzynia i wzmacniacz - Fusion Reactor Bass Pack - RE-PK112
Kondensator - HP AUDIO 1F
Kable - Przekrój 2*10mm skrzynia i wzmacniacz
Przekrój 2*3,5mm głośniki przód i tył
Przekrój 2*2mm tweetery
RCA Cinch Hifonics HFP 5RCA 3*ekranowany
 
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 29-12-2010, 02:09   

galant1.8, pompa wody ci nie działa :roll: ... moje pierwsze skojarzenie :roll:
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11180
Skąd: Radomsko
Wysłany: 29-12-2010, 02:17   

galant1.8, płyn w chłodnicy masz?odpowietrzałeś ukłaad po zmianie płynu?
_________________

 
 
 
galant1.8 
Forumowicz
Meloman


Auto: Galant 1.8 4G93
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 59
Skąd: Elbląg
Wysłany: 29-12-2010, 10:52   

Płyn jest wszystko było odpowietrzone , jeszcze mogę dodać tyle , że czasami wentylator mi się nie załącza
_________________
Meloman :-)

Moj Galancik - http://forum.mitsumaniaki...p=687412#687412
Drugie autko - VW Passat B6 2.0 TDI 170KM (nowy :) )
Piszę poprawnie po polsku
.

Jednostka sterująca - ALPINE CDE-9870RM
Tweetery - FUSION NV-TW10X
Głośniki przód - ALPINE SXE-1025S
Skrzynia i wzmacniacz - Fusion Reactor Bass Pack - RE-PK112
Kondensator - HP AUDIO 1F
Kable - Przekrój 2*10mm skrzynia i wzmacniacz
Przekrój 2*3,5mm głośniki przód i tył
Przekrój 2*2mm tweetery
RCA Cinch Hifonics HFP 5RCA 3*ekranowany
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11180
Skąd: Radomsko
Wysłany: 29-12-2010, 17:03   

Wygląda na wywaloną uszczelkę pod głowicą :roll: ale to musisz jeszcze dokładnie sprawdzić :roll:
_________________

 
 
 
galant1.8 
Forumowicz
Meloman


Auto: Galant 1.8 4G93
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 59
Skąd: Elbląg
Wysłany: 29-12-2010, 22:27   

No Panowie nie załamujcie mnie proszę :( muszę jutro zobaczyć pod maską co tam się dzieje

A z tym wentylatorem to nie wiem co może być , jak się samochód zaczyna troszkę grzać i zakręcę palcem wentylator to zaczyna kręcić ale potem przy drugim zagrzaniu już sam nie zakręci
_________________
Meloman :-)

Moj Galancik - http://forum.mitsumaniaki...p=687412#687412
Drugie autko - VW Passat B6 2.0 TDI 170KM (nowy :) )
Piszę poprawnie po polsku
.

Jednostka sterująca - ALPINE CDE-9870RM
Tweetery - FUSION NV-TW10X
Głośniki przód - ALPINE SXE-1025S
Skrzynia i wzmacniacz - Fusion Reactor Bass Pack - RE-PK112
Kondensator - HP AUDIO 1F
Kable - Przekrój 2*10mm skrzynia i wzmacniacz
Przekrój 2*3,5mm głośniki przód i tył
Przekrój 2*2mm tweetery
RCA Cinch Hifonics HFP 5RCA 3*ekranowany
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11180
Skąd: Radomsko
Wysłany: 30-12-2010, 09:12   

Sprawdź czy wentylator będzie chodził na obcym źródle prądu.Możliwe,że jest uszkodzony.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.