| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| [Cari 1.8 GDI] szarpie i przygasa |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | Mr.Andy   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Carisma 1.8GDI 2000r. Elegance
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 23 Mar 2010
 Posty: 6
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27-12-2010, 15:01   [Cari 1.8 GDI] szarpie i przygasa |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam Mitsumaniaków! 
 Mam następujący problem ze swoją Carismą, otóż zawsze przy zimnym bądź ciepłym silniku auto szarpie na niskich obrotach, przykład: dojeżdżam na dwójce do auta stojącego w korku, puszczam gaz to lekko szarpnie choć nie zawsze, gdy spadnie do około 900 obr. to szarpie jak oszalały, a powinien sie toczyć, nie mam bladego pojęcia od czego to może być. Gdy stoje w korku długi czas to silnik zaczyna spadać z obrotów i lekko budą trzęsie, światła przygasają, całe oświetlenie w środku tak samo, problem znika z szarpaniem i przygasaniem gdy wkręce silnik na wysokie obroty, chwile go tak podtrzymam i na krótki czas jest wszystko wporządku, na około 5km wolnej jazdy na niskich obrotach, jak trzymam wysokie obroty to szarpanie i przygasanie znika.
 Wymieniłem w nim akumulator bo stary juz na mrozie padl i zauważyłem lekka poprawę, mniej zaczął szarpać ale nie wyleczyło problemu :/ jedną fajkocewke wymieniłem gdyż kawałek sprężynki był ułamany i swieca była czarna w porównaniu do reszty, wykrecic nie mogę bo nie mam odpowiedniego narzędzia
 
 Wiecie w czym może tkwić problem? może własnie w tej świecy?
 
 Pozdrawiam
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |