 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.9TD] Sprzęgło ciężko chodzi przy niskich temperatura |
Autor |
Wiadomość |
mitring
Mitsumaniak

Auto: VW Passat AWX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2008 Posty: 153 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 15-12-2010, 21:08 [Cari 1.9TD] Sprzęgło ciężko chodzi przy niskich temperatura
|
|
|
Cześć,
problem polega na tym, że przy niskich temperaturach od powiedzmy -5 w dół mam problem z pedałem sprzęgła a dokładniej ciężko chodzi.
Wymieniałem w tamtym roku wysprzęglik i od tej pory tak się dzieje. Jak jest ciepło to chodzi tak jak poprzedni. Czy to wina płynu jaki został zalany? Bo szczerze to nie wiem jaki mechanik wlał.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 16-12-2010, 08:54
|
|
|
mi to wygląda jak najbardziej na trefny płyn wymień i zobacz czy coś się zmieni |
|
|
|
 |
wojtec [Usunięty]
|
Wysłany: 16-12-2010, 19:25
|
|
|
Nic nie wymieniaj. To normalne, że ciecz gęstnieje w zimnie. |
|
|
|
 |
wolf85
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1,9 TD, 97 r., GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 20 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 16-12-2010, 19:55
|
|
|
wojtec napisał/a: | Nic nie wymieniaj. To normalne, że ciecz gęstnieje w zimnie. |
Masz trochę racji - gęstnieje. U mnie też nieco twardziej chodzi, ale żebym zauważył znaczną różnicę? W końcu "z buta" się w to sprzęgło daje.. Skoro kolega zwrócił na to uwagę to musi to sprzęgło mu chodzić jak w ciągniku rolniczym - wniosek? raczej trefny płyn.. albo coś nie tak ze sprzęgłem (?) . Spróbuj znaleźć jakiś znajomy garaż - zagrzej w nim dobrze auto. Jeśli dalej będzie ciężko chodziło - raczej nie płyn.. ale jeśli mu się znacznie poprawi to wywal to cudo i wlej nowy..
Pozdrawiam! |
|
|
|
 |
mitring
Mitsumaniak

Auto: VW Passat AWX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2008 Posty: 153 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 16-12-2010, 22:34
|
|
|
Płyn wymienię w poniedziałek bo i tak rozrząd będzie wymieniany. A jak się auto nagrzeje jest poprawa. W jak dziś np. -18*C było to sprzęgło chodziło masakrycznie bałem się, że coś połamię też obstawiam płyn. Bo jak wspomniałem wysprzęglik wymieniałem też w zimie bo mi padł przez płyn, który zrobił się jak mleko - pomijam po wymianie momentalnie różnica była bo wymieniałem to zimą. Na początku myślałem, że musi się troszkę wysprzęglik rozruszać ale ta zima i to samo więc płyn do wymiany.
Czy polecacie jakiś specjalny płyn czy najzwyklejszy DOT4 ? Bo chyba taki trzeba zalać? |
_________________ 30.03.2011 - Alicja i Natalka - na świat przyszły moje małe Mitsumaniaczki |
|
|
|
 |
wolf85
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1,9 TD, 97 r., GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 20 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 16-12-2010, 23:33
|
|
|
Ja bym wlał DOT 4. Pytanie mam za to lepsze - skoro ostatnio było mleko i teraz znowu jest problem to znaczy, że skądś dobrał wody.. nieszczelność? korek? Dziwne.. może ktoś tak już miał i ma pomysł, bo mnie jedyne co przychodzi do głowy to dobrze uszczelnić korek wlewowy, np silikonem od zewnątrz..
ale ostrzegam , że to akurat "twórczość własna" Może ktoś będzie miał coś mądrzejszego
pozdrawiam |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 17-12-2010, 08:42
|
|
|
wolf85, twórczość właśna na bok, przy takim stanie zamknięcia jaki jest nalezy pozostać, co nie zmienia faktu, że DOT ma własciwości higroskopijne i ciągnie wilgoć, ale żeby aż w takich ilościach, że płyn mętieje do stanu mlekowego, dziwne, może ktoś wczesniej zalał jakiegoś syfu i tak się zaczęło dziać, bo przy normalnym stanie rzeczy, płyn hamulcowy w trakcie pracy zglębia swą barwe w kierunku herbacianym, ostatecznie szlamowatym. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|
|