Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9TD] Sprzęgło ciężko chodzi przy niskich temperatura
Autor Wiadomość
mitring 
Mitsumaniak


Auto: VW Passat AWX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 153
Skąd: Świdnica
Wysłany: 15-12-2010, 21:08   [Cari 1.9TD] Sprzęgło ciężko chodzi przy niskich temperatura

Cześć,

problem polega na tym, że przy niskich temperaturach od powiedzmy -5 w dół mam problem z pedałem sprzęgła a dokładniej ciężko chodzi.

Wymieniałem w tamtym roku wysprzęglik i od tej pory tak się dzieje. Jak jest ciepło to chodzi tak jak poprzedni. Czy to wina płynu jaki został zalany? Bo szczerze to nie wiem jaki mechanik wlał.

Pozdrawiam
 
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 16-12-2010, 08:54   

mi to wygląda jak najbardziej na trefny płyn wymień i zobacz czy coś się zmieni
 
 
wojtec
[Usunięty]

Wysłany: 16-12-2010, 19:25   

Nic nie wymieniaj. To normalne, że ciecz gęstnieje w zimnie.
 
 
wolf85 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,9 TD, 97 r., GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 20
Skąd: Chorzów
Wysłany: 16-12-2010, 19:55   

wojtec napisał/a:
Nic nie wymieniaj. To normalne, że ciecz gęstnieje w zimnie.


Masz trochę racji - gęstnieje. U mnie też nieco twardziej chodzi, ale żebym zauważył znaczną różnicę? W końcu "z buta" się w to sprzęgło daje.. Skoro kolega zwrócił na to uwagę to musi to sprzęgło mu chodzić jak w ciągniku rolniczym - wniosek? raczej trefny płyn.. albo coś nie tak ze sprzęgłem (?) . Spróbuj znaleźć jakiś znajomy garaż - zagrzej w nim dobrze auto. Jeśli dalej będzie ciężko chodziło - raczej nie płyn.. ale jeśli mu się znacznie poprawi to wywal to cudo i wlej nowy..

Pozdrawiam! :)
 
 
 
mitring 
Mitsumaniak


Auto: VW Passat AWX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 153
Skąd: Świdnica
Wysłany: 16-12-2010, 22:34   

Płyn wymienię w poniedziałek bo i tak rozrząd będzie wymieniany. A jak się auto nagrzeje jest poprawa. W jak dziś np. -18*C było to sprzęgło chodziło masakrycznie bałem się, że coś połamię :mrgreen: też obstawiam płyn. Bo jak wspomniałem wysprzęglik wymieniałem też w zimie bo mi padł przez płyn, który zrobił się jak mleko - pomijam ;) po wymianie momentalnie różnica była bo wymieniałem to zimą. Na początku myślałem, że musi się troszkę wysprzęglik rozruszać ale ta zima i to samo więc płyn do wymiany.

Czy polecacie jakiś specjalny płyn czy najzwyklejszy DOT4 ? Bo chyba taki trzeba zalać?
_________________
30.03.2011 - Alicja i Natalka - na świat przyszły moje małe Mitsumaniaczki :)
 
 
 
wolf85 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,9 TD, 97 r., GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 20
Skąd: Chorzów
Wysłany: 16-12-2010, 23:33   

Ja bym wlał DOT 4. Pytanie mam za to lepsze - skoro ostatnio było mleko i teraz znowu jest problem to znaczy, że skądś dobrał wody.. nieszczelność? korek? Dziwne.. może ktoś tak już miał i ma pomysł, bo mnie jedyne co przychodzi do głowy to dobrze uszczelnić korek wlewowy, np silikonem od zewnątrz..
ale ostrzegam , że to akurat "twórczość własna" ;) Może ktoś będzie miał coś mądrzejszego :)
pozdrawiam
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-12-2010, 08:42   

wolf85, twórczość właśna na bok, przy takim stanie zamknięcia jaki jest nalezy pozostać, co nie zmienia faktu, że DOT ma własciwości higroskopijne i ciągnie wilgoć, ale żeby aż w takich ilościach, że płyn mętieje do stanu mlekowego, dziwne, może ktoś wczesniej zalał jakiegoś syfu i tak się zaczęło dziać, bo przy normalnym stanie rzeczy, płyn hamulcowy w trakcie pracy zglębia swą barwe w kierunku herbacianym, ostatecznie szlamowatym.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.