Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: swinks_UK
08-02-2009, 02:30
Galant VR4 - historia, rodzaje
Autor Wiadomość
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
  Wysłany: 14-08-2006, 09:51   Galant VR4 - historia, rodzaje

Ostatnio znalazłem ciekawą stronkę poświęconą legendzie wśród aut sportowych :arrow: Mitsubishi Galant VR-4 ("Viscous Realtime 4")

Na rynek prywatny zostały wyprodukowane limitowane wersje w ilości 2000 w roku 1991 oraz 1000 szt. w roku 1992.



Poniższe zdjęcie pochodzą ze strony www.galantvr4.org

Produkcja 1987-1991









Pierwsza generacja - lata 1987-1989







Galant wersja VR-4 RS - rok 1989



w barwach sportowych



wyposażenie


Galant wersja Super VR-4







Galant VR-4 wersja AMG









Galant VR-4 wersja Monte Carlo







Dane techniczne























Galant VR-4 - rok 1991



Dla zainteresowanych Mitsubishi Motors Sports Activities

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 14-08-2006, 22:39   

:lol: LOOL te same skany wysłałem Wichurze przedwczoraj na skrzynke, aby umieścił w downloadsach :D
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
swees 
Mitsumaniak

Auto: Volvo V60 CC T5 2018
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 145
Skąd: PL
Wysłany: 14-08-2006, 23:14   

to ja jak znajdę chwilkę czasu to poskanuję i wrzucę tutaj to co mam w swoim katalogu E3.

btw moim marzeniem jest EC5A...

pozdr
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 15-08-2006, 02:08   

galant AMG to nie jest VR-4
ma 170 hp 4G63 dohc nnon turbo i napęd na przód.występuje przede wszystkim w australii/nowej zelandii/indonezji.

dla mnie E39A to jedyne prawdziwe VR4... jakoś nie wyobrażam sobie rekina latającego po wertepach albo w piaskach czy w błocie...
 
 
swees 
Mitsumaniak

Auto: Volvo V60 CC T5 2018
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 145
Skąd: PL
Wysłany: 15-08-2006, 13:26   

shovel, żeby było prawdziwym VR4, nie musi latać po błocie i wertepach - od tego są terenówki. po prostu przy takiej mocy musi być napęd na cztery koła.

czy galant AMG był przygotowany przez to samo AMG, które znamy z mercedesów? logo wygląda identycznie...

pozdr
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 15-08-2006, 13:51   

swees napisał/a:
czy galant AMG był przygotowany przez to samo AMG, które znamy z mercedesów? logo wygląda identycznie...


dokładnie to jest wersja przygotowana przez niemieckiego tunera ;)

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 15-08-2006, 20:20   

swees napisał/a:
shovel, żeby było prawdziwym VR4, nie musi latać po błocie i wertepach - od tego są terenówki. po prostu przy takiej mocy musi być napęd na cztery koła.


a napęd na 4 koła przydaje się najlepiej w terenie ;] mnie nie przekonasz, rekin VR-4 to może fajna zabawka do szpanu, bo ładne mocne i 2 turbiny, ale to nie jest auto w moim stylu, za ciężkie / duże żeby mogło konkurować z sportowymi samochodami na drodze, i zbyt ładne / miękkie żeby mogło jeździć po terenie. po prostu Daily driver z turbawką i napędem na 4 łapy.
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 15-08-2006, 20:56   

shovel napisał/a:
rekin VR-4 to może fajna zabawka do szpanu, bo ładne mocne i 2 turbiny, ale to nie jest auto w moim stylu,


może poprostu jest jak z numerem abonenckim w byłej sieci idea :arrow: poza zasięgiem :lol: :wink:

ps. Może wszelkie dewagacje na temat upodobań prowadzić w innym wątku :arrow: to miało być o VR-4 :wink:
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 15-08-2006, 23:05   

roch, nie chodzi o to - nota bene VR-4 E39A w dobrym stanie chodzą w porównywalnych cenach co EA i tak samo są poza zasięgiem (dobre VR-4 E39A = 8-15k usd, idealne - 20-30 k usd + transport i opłaty). po prostu - dla mnie nie i już, tak samo jak jednym pasuje różowy kolor, innym czarny, tak samo mi pasuje e39a, innym EA, opinie sią jak dupy w końcu :-P
 
 
Carl Morris
[Usunięty]

Wysłany: 15-08-2006, 23:41   

shovel napisał/a:
roch, nie chodzi o to - nota bene VR-4 E39A w dobrym stanie chodzą w porównywalnych cenach co EA i tak samo są poza zasięgiem (dobre VR-4 E39A = 8-15k usd, idealne - 20-30 k usd + transport i opłaty). po prostu - dla mnie nie i już, tak samo jak jednym pasuje różowy kolor, innym czarny, tak samo mi pasuje e39a, innym EA, opinie sią jak *cenzura* w końcu :-P


There are almost no perfect E39As left in the US, and few "good" ones. Common prices are 2-3k usd for mediocre examples and 5-6k usd for relatively good ones. I probably can't sell mine for more than 4k usd.

Can anyone tell me how understandable the translations such as the one below are? In theory it should say the same thing as the paragraph above.

--
Nie ma prawie żadnego doskonałego E39As zostawionego w USA, i niewielu "dobry". Wspólne ceny są 2-3k usd dla miernych przykładów i 5-6k usd dla stosunkowo dobrych. Prawdopodobnie nie mogę sprzedawać kopalni za więcej niż 4k usd.
--
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 16-08-2006, 01:30   

what about number3?
as i spoke to n3 he told me it's for sale for 25K

and - do you remember that 9,83 sec VR4 from Malesia? it went for over 20k

translation is quite good. only when you wrote "i probably can't sell mine" translator didn't translate it to mine - as my but as... mine (coal mine etc).
 
 
Carl Morris
[Usunięty]

Wysłany: 16-08-2006, 01:57   

shovel napisał/a:
what about number3?
as i spoke to n3 he told me it's for sale for 25K


Yes, but Harry's car is probably one of less than 10 on the entire planet in that condition, and may actually be the ONLY one. I can't imagine spending the same amount on a 15 year old GVR4 as I could use to buy a new EVO IX or X, but that's just me.
--
Tak, ale samochód Harry'ego jest prawdopodobnie jednym z niespełna 10 na całej planecie w tym warunku, i w rzeczywistości móc być jedynym. Nie mogę wyobrażać sobie wydawanie tyle samo na 15 rok stary GVR4 ponieważ mogłem użyć by kupić dla nowego EVO IX albo X, ale być właśnie mną.

Cytat:

and - do you remember that 9,83 sec VR4 from Malesia? it went for over 20k


I remember that it existed, but I don't spend much time thinking about the examples where only one or two exist in the world. When I was responding to your post I was thinking more about regular cars that people could buy within 1000km of where they live.
--
Pamiętam, że to istniało ale nie spędzam dużo czasu przy zastanawianiu się o przykładach gdzie jedyny albo dwa istnieje na świecie. Gdy odpowiadałem twojej poczcie myślałem więcej o regularnych samochodach, które ludzie mogli zakupić w 1000km gdzie oni żyją.

Cytat:

translation is quite good. only when you wrote "i probably couldn't sell mine" translator didn't translate it to mine - as my but as... mine (coal mine etc).


Thanks, that's good to know. So, honestly, is it helpful to include the output from the translator in my posts (I don't mind the effort), or does it not matter because anyone who wants to read it will understand the English version better than the translated version, or should I just stick to the English section and hope that someone talks to me there about Galants and turbos and ECUs and AWD? :-)
--
Podziękowania, być dobrym znać. Tak, szczerze, to jest pomocne włączyć produkcję od tłumacza w moje słupy (nie mam coś przeciw wysiłkowi), albo to nie liczy się ponieważ każdy, kto chce odczytać to zrozumie angielską wersję lepiej od zinterpretowanej wersji, albo właśnie powinienem przyklejać do angielskiej części i powinienem mieć nadzieję, że ktoś rozmawia ze mną tam o Galants i silnikach turbo i ECUs i AWD? :-)

Speaking of AWD (and on topic for this thread if I remember correctly), I have disabled the viscous coupler in my center differential and welded it solid. It was great on the street, but I needed something stronger so that I wouldn't break any more center differentials at the track. I broke a 1000+ usd Quaife. :-(
--
Mówiąc o AWD (i na temacie dla tej nici o ile dobrze pamiętam), zablokowałem kleisty łącznik w swojej różnicy centrum i zespawałem to stały. To było wielkie na ulicy ale chciałem czegoś silniejszego tak że nie rozbiłbym jeszcze jakichś różnic centrum przy śladzie. Rozbiłem 1000+ usd Quaife. :-(
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 16-08-2006, 02:23   

i think You should put translation to posts... not everyone knows english... and some of translator mistakes are funny, like translating "posts" to a pile ;-)

[ Dodano: 16-08-2006, 02:37 ]
i think You should put translation to posts... not everyone knows english... and some of translator mistakes are funny, like translating "posts" to a pile ;-)

edit:
I'm not a normal people, i wouldn't buy mediocre gvr-4, i'd buy only one in exeptional condition. 1st, there aren't many VR-4's in europe, so I'd have to go to USA for it. I'll pay huge amount of money for shipping and taxes. then, parts in poland are more axpensive than in USA, so i probably wouldn't like to repair car that i just bought. so cars for 2-3 k, with leaking turbo, engine in agony, bad suspension etc.
if i could ever afford VR-4 it will be ma 2nd/3rd car... not a daily driver as some GVR4 users have used to think about it.
when i had 4 or 5 years, i saw somewhere galant VR-4, maybe that was in chewing gum picture? i dunno, but for years when someone asked me what car i'd like to have it was "mitsubishi galant turbo", 14-15 years later i bought first galant, then another, and when i had problems with electronic i've swapped borrowed 4G63T to galant and part of a dream came true. 2nd part is AWD and VR-4 sign on back.
and even tho now i don't have any galant (i have 4 parted, but none driveable) and i ride mercedes, with which i don't have any problems (gas&go), but i know i'll have another soon.
b'cause love is blind :]
 
 
Carl Morris
[Usunięty]

Wysłany: 16-08-2006, 03:14   

Hah hah...the output from the translator probably does belong in my "pile" :-) .
--
Hah hah...the produkcja od tłumacza prawdopodobnie ma swoje miejsce w mój "sterta" : -).


Well, if my employer ever starts producing product for Europe in Poland like they sometimes think about, I'll volunteer for an assignment there and bring my car over and see if I can sell it to anyone. It should be relatively reliable for a while if you don't race it :-) .
--
Dobrze, jeśli mój pracodawca kiedykolwiek zaczyna produkować produkt dla Europy w Polsce tak jak oni czasami myślą, zgłoszę się na ochotnika do przydziału tam i przyniosę mój samochód zbyt i widzieć czy mogę sprzedawać to każdemu. To powinno być stosunkowo niezawodne przez chwilę jeśli nie będziesz ścigać się z tym :-) .
 
 
swees 
Mitsumaniak

Auto: Volvo V60 CC T5 2018
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 145
Skąd: PL
Wysłany: 16-08-2006, 14:25   

skany z katalogu mitsubishi impressions:

jakość taka, żeby można było wszystko przeczytać, ale żeby nie ważyło dużo.















pozdr
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.