 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E34A 1.8TD] Dokręcanie przedniego łożyska |
Autor |
Wiadomość |
krzysciniakl
Nowy Forumowicz
Auto: galant 1.8 td gls sedan 1991r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 27 Skąd: Chrzanów
|
Wysłany: 19-01-2011, 14:52 [E34A 1.8TD] Dokręcanie przedniego łożyska
|
|
|
Witam ... ostatnio jechałem znajomego Galem ... u niego autko dziwnie pływa na boki na kierownicy.. po podniesieniu zauważyłem że koła gonią na zwrotnicy ... czy tak ma być ?? W moim twardo siedzą koła na boki nie da się ruszyć !! U niego po zdjęciu zawleczki z śruby piasty zauważyłem że nakrętka się da palcami wkręcić i to na obu przednich kołach .. ponoć jakiś mechanik mu łożyska wymieniał ... moim zdaniem śruby powinny być dociągnięte i to bardzo dobrze by koło nie goniło na boki ,,,, |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 19-01-2011, 17:42
|
|
|
krzysciniakl napisał/a: | koła gonią na zwrotnicy |
Nie rozumiem o co chodzi...
Rozumiem, że koło chodzi na boki na łożysku ?
W każdym razie, nakrętkę na półosi powinno się dokręcić z siłą około 180 Nm jak mnie pamięć nie myli. Czyli naprawdę mocno. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
krzysciniakl
Nowy Forumowicz
Auto: galant 1.8 td gls sedan 1991r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 27 Skąd: Chrzanów
|
Wysłany: 19-01-2011, 20:24
|
|
|
tak koło po podniesieniu na podnośniku chodzi na boki .. ja w swoim galu jak wymieniałem bez klucza dynamometrycznego to dokręciłem na maksa i później o 90 stopni odkręciłem... do dzisiaj śmiga ... też uważacie że powinno być jak najlepiej dokręcone? U niego śrubę normalnie palcami doręciłem była tak nakręcona.. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 19-01-2011, 23:25
|
|
|
Po prostu dokręć na maxa, tylko nie na rurze metrowej
Na metrowej rurze z wyczuciem. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
|
|