Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
PRZY WIĘKSZYCH OBROTACH PEŁĄCZA NA BEZYNĘ
Autor Wiadomość
adpiekar 
Forumowicz

Auto: sigma 92r.12V, Pajero IV Dakar
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 130
Skąd: Mordy
Wysłany: 03-09-2009, 10:11   PRZY WIĘKSZYCH OBROTACH PEŁĄCZA NA BEZYNĘ

Witam! Mam taki problem w instalacji BRC sekwencji,że po daniu gazu w deskę przełącza na benzynę.Muszę parę razy przewalić na gaz i z powrotem aby znowu jechać na LPG.Czasem dzieje się to nawet bez szaleństw,po prostu przełącza na benzynę jak by nie było gazu w butli,a butla prawie pełna.Poprzednio siadł mapsensor,ale wtedy wogóle nie jechał na gazie.
 
 
kristof 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.6+LPG '99(lift)
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 326
Skąd: Biskupice/Poznań
Wysłany: 03-09-2009, 10:43   

nie wiem czy to Ci pomoże w znaczącym stopniu, ale swojego czasu miałem coś podobnego, tylko że u mnie auto przechodziło między gazem a beną jak mu się podobało...i okazała się padnięta cewka przy pompce od gazu, była odpowiedzialna za to...więc może po prostu przejrzyj bezpieczniki ( lubią oksydować) od instalacji gazowej i wszystkie dziwne kabelki ;-) powinno pomóc..tak mi się zdaje :-)
pozdrawiam
_________________
The Linux philosophy is 'Laugh in the face of danger'. Oops. Wrong One. 'Do it yourself'. Yes, that's it.
 
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 03-09-2009, 10:45   

jakie ciśnienie gazu masz przy "butowaniu" :?:
Reduktor odpowiedni do mocy autka :?: Bo wygląda na to, że może być za słaby.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
adpiekar 
Forumowicz

Auto: sigma 92r.12V, Pajero IV Dakar
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 130
Skąd: Mordy
Wysłany: 03-09-2009, 17:46   

kristof, Muszę przejrzeć bo takie objwy jak u ciebie widzę.sie zobaczy.
 
 
Duku 
Mitsumaniak

Auto: Galant 97' 2.5 V6 Sedan aut.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 78
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-11-2010, 20:42   

Nie wiem czy to pomoże, ale napisałeś, że objawy masz przy ostrym dodawaniu gazu. Większość sterowników ma parametr, który decyduje o przejściu na benzynę w funkcji obrotów silnika. U mnie przykładowo takie przejście jest ustawione przy 6000rpm. Jak masz możliwość to sprawdź to u siebie.
 
 
mis_smis 
Mitsumaniak


Auto: BRAVO 1,9, grandis 2.0 DID 05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 178
Skąd: Brzesko
Wysłany: 07-11-2010, 21:40   

dwie sprawy albo za mały reduktor albo za małe dysze na wtryskach gazu u mnie było podobnie pomogła wymiana dysz na wtryskach o 1 rozmiar pozdrawiam
_________________

 
 
 
mario mario 
Mitsumaniak

Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 727
Skąd: Lublin
Wysłany: 08-11-2010, 21:33   

adpiekar, No i to jest właśnie BRC. Dobre komponenty, ale jak jakiś magik spierniczy to i najlepszy sprzęt nie wytrzyma. Druga strona BRC to to, ze nie kupisz sobie fejsa i nie ściągniesz programu i sam nie ustawisz sterownika, a np. staga sam obsłużysz. Tak więc nie kombinuj tylko jedź do tego co zakładał, albo do innego warsztatu co to się na BRC zna. Jak chcesz jakieś porady to musisz podać dokładnie jakie masz komponenty, wszystkie, w ciemno można strzelać do śmierci.
_________________
Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super
 
 
Arturro-86 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A 97' + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 473
Skąd: Tychy
Wysłany: 20-12-2010, 13:12   

Mam dokładnie takie same objawy. Dzisiaj byłem u gazownika i po przejażdżce z podpiętym kompem diagnoza: na 95% do wymiany reduktor (słabe ciśnienie daje przy wysokich obrotach). Mam reduktor Zavoli (teoretycznie do 150KM), ale czuje dość dużą różnice między LPG a benzynką, zwłaszcza po przekroczeniu 3 000 obr./min. Ten obecny mam mieć wymieniony na Zavoli Zeta-S (do 180 -200KM) więc liczę na to, że będzie wyrabiał i dynamika się poprawi :badgrin:

Ps. Nie zwróciłem uwagi na datę posta, ale może komuś przyda się na przyszłość.

Pozdrawiam
 
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 20-12-2010, 13:59   

Arturro-86, nie wiem czy Cię pocieszę czy zdołuję ale Zavoli N powinien obsłużyć twój silnik spokojnie.
Także uważaj z tym S-bo możliwe, że będzie to samo.
Szukaj problemu gdzie indziej.
Jaki masz spadek ciśnienia przy pedale do podlogi :?:

Arturro-86 napisał/a:
Mam reduktor Zavoli (teoretycznie do 150KM), ale czuje dość dużą różnice między LPG a benzynką, zwłaszcza po przekroczeniu 3 000 obr./min.


Ile km masz na tym reduktorze :?:
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
mario mario 
Mitsumaniak

Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 727
Skąd: Lublin
Wysłany: 21-12-2010, 06:37   

Arturro-86 napisał/a:
Mam dokładnie takie same objawy. Dzisiaj byłem u gazownika i po przejażdżce z podpiętym kompem diagnoza: na 95% do wymiany reduktor (słabe ciśnienie daje przy wysokich obrotach). Mam reduktor Zavoli (teoretycznie do 150KM), ale czuje dość dużą różnice między LPG a benzynką, zwłaszcza po przekroczeniu 3 000 obr./min. Ten obecny mam mieć wymieniony na Zavoli Zeta-S (do 180 -200KM) więc liczę na to, że będzie wyrabiał i dynamika się poprawi :badgrin:


Jeżeli to wina ciśnienia i ma temu winny być reduktor, to należałoby sprawdzić jakie są czasy wtrysków na wyższych obrotach, czyli przy większym obciążeniu a jednoznacznie większym zapotrzebowaniu na mieszankę. Wtedy można określić czy reduktor do wymiany. Co do mocy reduktorów zavoli:

Arturro-86 napisał/a:
Ten obecny mam mieć wymieniony na Zavoli Zeta-S (do 180 -200KM) więc liczę na to, że będzie wyrabiał i dynamika się poprawi :badgrin:

to tak do serca bym tego sobie nie brał. Zavoli zeta S obsłuży i do 300 KM ale jak mu wciśniemy mocniej gazu to jego wydajność nie pozwoli rozprężyć a jednocześnie odparować zapotrzebowaną przez komory spalania dawkę paliwa. Zavoli zeta S 150 KM :mrgreen:

Objawy które opisujesz faktycznie wskazują na spadek ciśnienia, ale możesz mieć zapczanu FFl lub FFCiekłej. To akurat najmniejszy koszt, a wymiana filtrów przyda się w takiej sytuacji.
 
 
Arturro-86 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A 97' + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 473
Skąd: Tychy
Wysłany: 27-12-2010, 22:35   

KaWu napisał/a:
Arturro-86, nie wiem czy Cię pocieszę czy zdołuję ale Zavoli N powinien obsłużyć twój silnik spokojnie.
Ile km masz na tym reduktorze :?:

No to rzeczywiście za bardzo mnie z tym nie pocieszyłeś...
Teoretycznie reduktor ten (który dalej mam) - obsługuje do 150KM... z podkreśleniem słowa "teoretycznie" przez gazownika :?

Plus tego jest taki, że jeśli zmiana reduktora nie poprawi tej sytuacji to założy mi tamten i ja za to nie będę płacił :wink:

mario mario napisał/a:
Objawy które opisujesz faktycznie wskazują na spadek ciśnienia, ale możesz mieć zapczanu FFl lub FFCiekłej. To akurat najmniejszy koszt, a wymiana filtrów przyda się w takiej sytuacji.

Przy montażu gazownik dawał nowe filtry...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.