mivec |
Autor |
Wiadomość |
kamil
Forumowicz
Auto: eclipse 2g,fto,2xcjo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Lis 2006 Posty: 243 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 09-12-2010, 20:57 mivec
|
|
|
Fto 2.0 24v mivec nie wchodzi na wysokie obroty max 3000 obr.gaz w podłodze .Czy zepsuty mivec moze blokowac obroty jakie sa wasze sugestie na ten temat ?? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 10-12-2010, 09:54
|
|
|
Wydaje mi się, że to może byc kwestia np przepływomierza |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
kamil
Forumowicz
Auto: eclipse 2g,fto,2xcjo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Lis 2006 Posty: 243 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 10-12-2010, 12:12
|
|
|
Dzięki za podpowiedz ,ale w mivec nie ma przepływomierza. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 10-12-2010, 12:18
|
|
|
Spróbuj go podpiąc pod kompa, może jakiś bład się wykryje, albo któryś parametr rzeczywisty będzie poza normą. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
dylson [Usunięty]
|
Wysłany: 10-12-2010, 17:14
|
|
|
kamil napisał/a: | Czy zepsuty mivec moze blokowac obroty |
Jesli to dziala tak jak v-tec czy vvl to nie powinien. Zmiana krzywki na agrasywniejsza nie spowoduje obciecia obrotow tylko spadek mocy na gorze, zreszta przy 3tys zmienna faza i tak sie nie zalaczy. W nissanie taki objaw ma padnieta przeplywka ale skoro mowisz, ze jej nie masz to moze np sonda. |
|
|
|
 |
FTOrek
Forumowicz
Auto: COLT CJ5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Gru 2010 Posty: 668 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 11-12-2010, 12:09
|
|
|
mivec ma trzy fazy zależne od obciążenia i prędkości obrotowej silnika.Dwie pracują typowo na zwiększenie prędkoci,trzecia na oszczędność.Jednak wówczas również pracują wszystkie cylindry ,nie ma tylko zmiany krzywek-tak myśle.Jeśli ECU nie podaje błędów szukaj np.filtr paliwa,ciśnienie z pompki paliwa .
[ Dodano: 11-12-2010, 12:11 ]
|
_________________ 161261 |
|
|
|
 |
kamil
Forumowicz
Auto: eclipse 2g,fto,2xcjo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Lis 2006 Posty: 243 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 11-12-2010, 13:05
|
|
|
okazuje sie ze obroty nawet do 8 tys mozna uzyskac gdy pedał gazu naciskam rownomiernie do oporu i całkowicie puszczam |cos w rodzaju rownomiernego pompowania| ale gdy puszcze go na wolne obroty to nadal słychac jak by nie pracował na jeden z cylindrów |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 11-12-2010, 15:32
|
|
|
Cewka, przewody, świece Można gdybać, jeżeli masz możliwość, podepnij pod kompa |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
FTOrek
Forumowicz
Auto: COLT CJ5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Gru 2010 Posty: 668 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 11-12-2010, 16:32
|
|
|
Sprawdz ciśnienie w tym cylindrze. |
_________________ 161261 |
|
|
|
 |
dylson [Usunięty]
|
Wysłany: 12-12-2010, 09:44
|
|
|
Czyli problem to brak zaplonu na jednym cylindrze. Niestety przez internet nikt Ci nie pomoze. Do sprawdzenia caly uklad zaplonowy i paliwowy. |
|
|
|
 |
kamil
Forumowicz
Auto: eclipse 2g,fto,2xcjo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Lis 2006 Posty: 243 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 12-12-2010, 12:57
|
|
|
jutro sprawdze ciśnienie na cylindrach ,układ paliwowy sprawdzony zapłonu rowniez |
_________________
 |
|
|
|
 |
camel22tlen
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi colt 1.6 16v
Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 8 Skąd: internet
|
Wysłany: 12-01-2011, 00:00
|
|
|
przeplywomierz jak jest, a jak nie to ktorys czujnik odpowiedzialny za temperature zasysanego powietrza, na 100% .. !!! |
|
|
|
 |
|