Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
mivec
Autor Wiadomość
kamil 
Forumowicz

Auto: eclipse 2g,fto,2xcjo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 243
Skąd: wrocław
Wysłany: 09-12-2010, 20:57   mivec

Fto 2.0 24v mivec nie wchodzi na wysokie obroty max 3000 obr.gaz w podłodze .Czy zepsuty mivec moze blokowac obroty jakie sa wasze sugestie na ten temat ??
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 10-12-2010, 09:54   

Wydaje mi się, że to może byc kwestia np przepływomierza
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
kamil 
Forumowicz

Auto: eclipse 2g,fto,2xcjo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 243
Skąd: wrocław
Wysłany: 10-12-2010, 12:12   

Dzięki za podpowiedz ,ale w mivec nie ma przepływomierza.
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 10-12-2010, 12:18   

:oops:

Spróbuj go podpiąc pod kompa, może jakiś bład się wykryje, albo któryś parametr rzeczywisty będzie poza normą.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 10-12-2010, 17:14   

kamil napisał/a:
Czy zepsuty mivec moze blokowac obroty

Jesli to dziala tak jak v-tec czy vvl to nie powinien. Zmiana krzywki na agrasywniejsza nie spowoduje obciecia obrotow tylko spadek mocy na gorze, zreszta przy 3tys zmienna faza i tak sie nie zalaczy. W nissanie taki objaw ma padnieta przeplywka ale skoro mowisz, ze jej nie masz to moze np sonda.
 
 
FTOrek 
Forumowicz

Auto: COLT CJ5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 668
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 11-12-2010, 12:09   

mivec ma trzy fazy zależne od obciążenia i prędkości obrotowej silnika.Dwie pracują typowo na zwiększenie prędkoci,trzecia na oszczędność.Jednak wówczas również pracują wszystkie cylindry ,nie ma tylko zmiany krzywek-tak myśle.Jeśli ECU nie podaje błędów szukaj np.filtr paliwa,ciśnienie z pompki paliwa .

[ Dodano: 11-12-2010, 12:11 ]
:)
_________________
161261
 
 
kamil 
Forumowicz

Auto: eclipse 2g,fto,2xcjo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 243
Skąd: wrocław
Wysłany: 11-12-2010, 13:05   

okazuje sie ze obroty nawet do 8 tys mozna uzyskac gdy pedał gazu naciskam rownomiernie do oporu i całkowicie puszczam |cos w rodzaju rownomiernego pompowania| ale gdy puszcze go na wolne obroty to nadal słychac jak by nie pracował na jeden z cylindrów
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 11-12-2010, 15:32   

Cewka, przewody, świece :?: Można gdybać, jeżeli masz możliwość, podepnij pod kompa
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
FTOrek 
Forumowicz

Auto: COLT CJ5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 668
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 11-12-2010, 16:32   

Sprawdz ciśnienie w tym cylindrze.
_________________
161261
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 12-12-2010, 09:44   

Czyli problem to brak zaplonu na jednym cylindrze. Niestety przez internet nikt Ci nie pomoze. Do sprawdzenia caly uklad zaplonowy i paliwowy.
 
 
kamil 
Forumowicz

Auto: eclipse 2g,fto,2xcjo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 243
Skąd: wrocław
Wysłany: 12-12-2010, 12:57   

jutro sprawdze ciśnienie na cylindrach ,układ paliwowy sprawdzony zapłonu rowniez
_________________

 
 
 
camel22tlen 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi colt 1.6 16v
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 8
Skąd: internet
Wysłany: 12-01-2011, 00:00   

przeplywomierz jak jest, a jak nie to ktorys czujnik odpowiedzialny za temperature zasysanego powietrza, na 100% .. !!!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.