 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.8 GDI] centralny zamek, pilot Exus TA-18 |
Autor |
Wiadomość |
maxblink
Mitsumaniak own3r!
Auto: Passat B6 1.9
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 103 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 02-10-2010, 15:58 [Cari 1.8 GDI] centralny zamek, pilot Exus TA-18
|
|
|
Witam, mam drobne pytanie. Orientuje sie ktos z Was czy jakbym kupil inny pilot [bo jeden mi sie posypal jakis czas temu a drugi tez juz nie zawsze lapie - jest wyrobiony przycisk otwierania auta - do tego obudowa od srodka jest polamana, tj. plastyk laczacy te przyciski] czy nie bylo by problemu z zaprogramowaniem jego ? Bo, takiej obudowy nigdzie nie moge dostac - jakis czas temu byla na allegro ale juz niestety nie ma:/ |
|
|
|
 |
czuk90
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Space Star 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2011 Posty: 4 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 16-01-2011, 21:01 [Cari 1.8 GDI] centralny zamek, pilot Exus TA-18
|
|
|
Radzę zrobić tak:
I wariant
dorobić klucz na podstawie istniejącego (najlepiej i najdrożej - powyżej 100 zł)
II wariant
obudowa jest z miękkiego plastyku, obrobił się ten otwór i kluczyk wychodzi z tej obudowy (tak ???, ja tak miałem).
w otwór obudowy wtłoczyć odpowiedni klej , włożyć kluczyk, odczekać 1-2 godziny
i... naprawa zakończona. (nie rozumiem tego, że kluczyk nie łapie bo jest wyrobiony)
Po sklejeniu kluczyka z obudową zniknąc powinna trudność w uruchamianiu silnika. |
_________________ czuk1
 |
|
|
|
 |
|
|