Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] problem
Autor Wiadomość
picia0019 
Nowy Forumowicz

Auto: carizma 1,8 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 6
Skąd: bialystok
Wysłany: 10-02-2011, 16:35   [Cari 1.8 GDI] problem

Mam problem ze swoja cari i z jej obrotami .Moze ktos mial takie obiawy lub slyszal o nich.Na wolnych obrotach przez ok 2 minuty wskazowka wskazuje caly czas 750 ok ale po 2 minutach wchodzi na 1100 i tak trzyma .Po uruchomieniu na nowo sytuacja sie powtarza .Przy zmianie biegow ida do gory zamiast opadac .Na biegu jalowym obroty mi faluja ale nie spadaja po nizej 1000 .Zejda na750 dopiero gdy zatrzymam samochod .Jak ktos cos wie prosze o pomoc .Zmienilem juz przepustnice silnik krokowy lewego powietrza nie bierze i bylem juz chyba u 6 mechanikow i nic
 
 
taurus2 
Mitsumaniak
Silver Arrow


Auto: Carisma 1.8 GDI, 97r. (LS)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 169
Skąd: Będzin
Wysłany: 12-02-2011, 00:24   

Więc tak, nie jestem specem, ale powiem czego się ja już na forum dowiedziałem.
Posiadasz silnik GDI - bezpośredni wtrysk. Silnik ten posiada 2 rodzaje mieszanki,
(opis na ciepłym silniku)
Za zapaleniu silnika masz ubogą mieszankę stosunek ok powietrza do paliwa 30:1 po jakiś ok 4 min przechodzi w uwarstwioną czyli stosunek powietrza do paliwa 14,7:1.
Jest to po to zrobione aby podczas postoju np. na światłach, przejazdach kolejowych zaoszczędzać paliwo, kiedy ruszasz przełącza sie na uwarstwioną 14,7:1 a kiedy stoisz 30:1.
Prawdopodobnie w Twoim przypadku jest za mocna wkręcona śruba Fixed sas (teraz pytanie czy ktoś grzebał przy przepustnicy i jaki masz rocznik Carismy???? )
Szerzej możesz poczytać tutaj :

http://forum.mitsumaniaki...light=fixed+sas

oraz mój problem:

http://forum.mitsumaniaki...light=fixed+sas

poczytać możesz nic nie kosztuję :)


P.S jeżeli coś pomyliłem to proszę o sprostowanie bardziej doświadczonych kolegów :)
_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 97r. (sedan LS)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.