Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9DI-D] problem z rezerwą paliwa
Autor Wiadomość
tantosz 
Nowy Forumowicz
Tantosz

Auto: Mitsubischi Carisma 1.9 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2010
Posty: 10
Skąd: Krosno
Wysłany: 20-01-2011, 15:40   [Cari 1.9DI-D] problem z rezerwą paliwa

Witam
Problem jest następujący. Rezerwa się włącza przy 1/3 stanu paliwa na chwilę i gaśnie. Wyjeździłem paliwo do zera aż samochód zgasł. Rzerwa się nie zapaliła. Po tym wszystkim włączyła mi się kontrolka żółta silnika. Co z tym problemem mam zrobić. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
 
 
robson1014 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma 1.9 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 8
Skąd: Chrzypsko Wielkie
Wysłany: 20-01-2011, 16:39   

Nie wyjeżdżaj paliwa do końca. Komp pokazuje przebieg błędnie i nie ma co się tego trzymać. Do wszystkiego musisz mieć dystans. Troche logiki. POZDRO.
 
 
tantosz 
Nowy Forumowicz
Tantosz

Auto: Mitsubischi Carisma 1.9 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2010
Posty: 10
Skąd: Krosno
Wysłany: 20-01-2011, 20:04   

Nie chodzi mi oto żeby wyjeżdżać paliwo do końca tylko oto aby rezerwa paliwa sygnalizowała mnie w odpowiednim momencie.
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 20-01-2011, 20:07   

Sprawdź w zbiorniku pływak, który pokazuję stan paliwa. Może w nim tkwi problem...
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
drtymf 
Mitsumaniak


Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 819
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 21-01-2011, 10:29   

tantosz, zerknij tutaj http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#751561 .

Problem jest pewnie w elektronice sterowania kontrolką. U mnie na przykład też zapalała się nieregularnie i wskaźnik dziwnie chodził. Po naprawie alternatora jak zaczął dawać normalne napięcie problem się rozwiązał.
_________________
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 24-01-2011, 11:35   

Rezerwą steruje pływk i styki w nim umieszczone.
Wymontować , oczyścić ustawić i będzie git.
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.