Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA5A 1.8] kolektor wydechowy z eclipsa
Autor Wiadomość
wenclubmx 
Forumowicz

Auto: CA5A GTI:)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 134
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 21-01-2010, 11:05   [CA5A 1.8] kolektor wydechowy z eclipsa

http://www.mtuning.pl/skl...roducts_id=1074
cos takiego pasuje pod sruby w gti??:)wyglada niezle, moze cos da a cena nie jest taka straszna:)ew mozna by bylo troche przerobic na jakiejs frezarce czy cos i jazda;p:)
 
 
 
kartomaniak gti 
Forumowicz
stary kartingowiec


Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 1073
Skąd: wrocław
Wysłany: 21-01-2010, 12:27   

niestety nie przypasi
_________________

 
 
 
wenclubmx 
Forumowicz

Auto: CA5A GTI:)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 134
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 21-01-2010, 13:47   

ale co zupelnie inne rozmiary czy tylko inny rozstaw srub??bo jak inny rozstaw to zrobie sobie flansze:)
 
 
 
elt 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Colt CA0 1.3 GLi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 103
Skąd: Choszczno
Wysłany: 22-01-2010, 00:00   

A czy takie coś w ogóle podejdzie do jakiejkolwiek colciny?:)
 
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 22-01-2010, 00:14   

Z porownan (nie osobistych) 4g63 ma wieksze kanaly w glowicy a wiec i prawdopodobnie inna srednice rur wydechu. Flansza nie zalatwi wsyztkiego - moze sie okazac ze wydech jest za "luzny" i zamiast na + wyjdzie na -
Roznice mozesz sobie sprawdzic na uszczelce wydechu 4g93 i 4g63.
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 22-01-2010, 08:52   

Tylko ten kolektor nie jest do 4G63 tylko do 420A, czyli silnika z chryslera (choć też projektowanego przez mitsu).
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 22-01-2010, 10:46   

viader, a że tak zapytam o subtelna różnice pomiedzy kolektorami
viader napisał/a:
4G63 tylko do 420A

Bo ten kolektor wygląda niemalze identycznie jak właśnie do 4G63 w Galancie EA, wiesz forma wizualna
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 22-01-2010, 10:58   

Różnic nie podam bo nie mierzyłem i nie porównywałem, kolektora tego nie miałem też nigdy w ręku. Jedno wiem, że nie pasuje do 4G63, była o tym dyskusja na forum eclipse.

PS: Gdyby pasował to już dawno bym go miał bo cena jest atrakcyjna.
 
 
 
Oskar2000 
Forumowicz
COLT


Auto: colt CJ0 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Paź 2009
Posty: 72
Skąd: Zebrzydowice
Wysłany: 31-01-2011, 10:43   

A ja mam pytanie z innej beczki jaki byłby lepszy 4-2-1 czy 4-1 do colta 4g92 auto startuje w kjs i super sprintach?? :mrgreen:
 
 
macieekg 
Mitsumaniak


Auto: Colt CAO 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 377
Skąd: Głosków k. Piaseczna
Wysłany: 31-01-2011, 14:03   

Na kjs to lepiej 4-2-1 bo wtedy lepiej idzie z dołu,
na 4-1 daje moc na samej górze. Na kajtki chyba bardziej potrzebny jest mocny dół..
_________________
Live to ride, ride to live by
Mitsubishi Colt CAO 1.6 16v
 
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 31-01-2011, 14:37   

Oskar2000 napisał/a:
A ja mam pytanie z innej beczki jaki byłby lepszy 4-2-1 czy 4-1 do colta 4g92 auto startuje w kjs i super sprintach?? :mrgreen:

A seryjny kolektor w Colcie jest jaki? Wg. mnie 4-2-1

Była już dyskusja, ale nierozstrzygnięta :wink:
http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
macieekg 
Mitsumaniak


Auto: Colt CAO 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 377
Skąd: Głosków k. Piaseczna
Wysłany: 31-01-2011, 16:09   

Tak, seryjnie jest 4-2-1
_________________
Live to ride, ride to live by
Mitsubishi Colt CAO 1.6 16v
 
 
 
Browar
[Usunięty]

Wysłany: 31-01-2011, 18:52   

Potwierdzam colty maja fabrycznie 4-2-1
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.