 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
| Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
|
wymiana uszczelki pod głowicą a wymiana rozrządu |
| Autor |
Wiadomość |
MACIEK28
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 GL 90KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2011 Posty: 8 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 01-02-2011, 19:06 wymiana uszczelki pod głowicą a wymiana rozrządu
|
|
|
Witam,
Czeka mnie wymiana uszczelki pod głowicą i wszelkie dodatkowe koszty z tym związane, tj m.in. wymiana oleju, termostatu a przede wszystkim rozrządu. i o rozrząd chciałbym się Was poradzić. Czy wymiana rozrządu jest konieczna? dodam że ostatnio rozrząd był wymieniany jakieś 3 lata temu. Pytam ponieważ koszty związane z rozrządem to blisko 50% ceny związanej z wymianą uszczelki. błagam ratujcie mój budżet domowy:-) pozdrawiam |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 01-02-2011, 19:21
|
|
|
| MACIEK28 zależy ile km na nim zrobiłeś. Podczas robienia uszczelki mechanik będzie to rozbierał, więc będzie widać w jakim stanie jest pasek i rolki... Ja osobiście nie wymieniałem, jak miałem robioną uszczelkę pod głowicą w colcie. Więc jak części z rozrządu są ok, ja bym zostawił... |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 01-02-2011, 22:02
|
|
|
jak rolki będą ok, to przynajmniej pasek wymień, bo i tak go trzeba ściągać...
No i niech sprawdzi uszczelniacze na wale i wałku w głowicy, bo szkoda by było, żeby się zarzygało |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23682 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 01-02-2011, 22:17
|
|
|
| MACIEK28 napisał/a: | | Czy wymiana rozrządu jest konieczna? | Technologicznie, raz sćiagniety pasek nie powinien byc ponownie zakladany, biorac pod uwage ze Twój pasek ma juz 3 lata, a powinno sie wymieniac co 4, najpozniej co 5 lat, to i tak w przyszlym roku musialbys go wymieniac, a zrobic glowice i ryzykowac aby pasek strzelil przez oszczednosc, ktora moze nam przyniesc spore koszta, to ja podziekuje serdecznie, Twój wybór |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|
|
|