Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Linki zmiany biegów "Tulejki"
Autor Wiadomość
Grahamos 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 87
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 04-02-2011, 19:11   [Cari 1.8 GDI] Linki zmiany biegów "Tulejki"

Witam wszystkich.

Od jakiegoś czasu obserwuje że w mojej cari z tygodnia na tydzień zwiększa się luz na lewarku zmiany biegów i biegi zaczynają wchodzić coraz mniej precyzyjnie a z rana po zimnej nocy czasami ciężko wyjąć jedynkę. Po sprawdzeniu wszystkiego po kolei udało mi się znaleźć problem "Tulejki linek dostały strasznego luzu"

Czy ktoś z was już wymieniał te tulejki i czy w ogóle da się je gdzieś kupić ? Nie chcę inwestować w linki bo to strata kasy. Przeszukałem neta i znalazłem jedynie tulejki
do Lancerów Evo które kosztują ok 100zł za 2 sztuki. :)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23681
Skąd: KSSE
Wysłany: 07-02-2011, 16:03   

Jeżeli chodzi o tulejki, to podejrzewam, że jedyne miejsce gdzie możesz je zakupić to u Marka Malika w Pabianicach, albo w ASO, w tym temacie zamieszczałem część schematów lewarków zmiany biegów http://forum.mitsumaniaki...ic.php?p=589474
Mogę podpowiedzieć jeszcze tyle, że np w galancie jest na kasecie zmiany biegów coś w stylu korektora luzu lewarka, polega to na tym, ze luzuje sie nakretke, no i tam sa blaszki o roznej grubosci, i wtedy robi sie pewien mix pomiedzy blaszkami, tak aby dopasowac w miare pasowna prace dźwigni lewarka, nie wiem, może w Cari tez tak jest, a jako, że Carisma i Volvo V/S 40 to to samo, wiec mozesz jeszcze spróbować zapytac o tulejki tutaj http://www.scandicar.eu/S...004_c81482.html
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Grahamos 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 87
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 07-02-2011, 17:19   

Wielkie dzięki Robert jutro będę pytał o te tulejki, może będą mieli coś takiego. A co do regulacji lewarka to jest tylko jedna nakrętka przy sprężynie ale z tego co sprawdzałem to tam jest wszystko ok najbardziej to te tulejki przy linkach są już zużyte. Pytałem już w kilku miejscach ale jak na razie nikt tych tulejek nie ma.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.