Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Gleba + wydech + dolot
Autor Wiadomość
leigimas
[Usunięty]

Wysłany: 09-04-2011, 21:55   Gleba + wydech + dolot

Witam
oto mój lancer
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=57044

chciałbym go "wyglebować" ale nie mogę niestety dostać do niego sportowych sprężyn obniżających, wiecie może jak obniżyć go delikatnie bez nowych sprężyn?

jaki wydech i dolot proponujecie do niego?
dzięki wielkie za pomoc:)
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 10-04-2011, 10:41   

A więc tak ...
1.W sprawie sprężyn obniżających napisz tutaj na bank pomogą: biuro@racingstreet.pl
2.A co do wydechu przelotowego , to najlepiej zaopatrzyć się w rurę kwasoodporną2.25'' bądź 2.5'' wyciąć stary wydech i wspawać ten z co najmniej jednym wydechem środkowym [ może być strumienica] i zakończyć jakimś fajnym kominem ja polecam wydechy RM-Motors , ja mam w moim nismo i nie narzekam .
3.Dolot , najlepiej zaopatrzyć się w :
a)porządny stożek
b)rurę [może być kwasoodporna ale nie koniecznie]
c)silikonowe złączki
d)rurę harmonijkową wentylacyjną aby poprowadzić nadmuch zimnego powietrza na stożek
e) i troszkę wolnego czasu
Pzdr.
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
leigimas
[Usunięty]

Wysłany: 10-04-2011, 12:23   

BeNeK napisał/a:


3.Dolot , najlepiej zaopatrzyć się w :
a)porządny stożek

Pzdr.


jestem ciemny w tych sprawach i mógłbyś mi pomóc dobrać jakiś dobry stożek ale także zeby cena nie była z kosmosu do mojego lancera?

a co do wydechu, pewien mechanik powiedział mi ze jak wspawam rurę kwasowa w zamian starego wydechu to będzie bardzo ale to bardzo głośno i może stracić na mocy. Głośno to niech będzie tylko żeby mi mocy nie stracił.
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 10-04-2011, 13:41   

leigimas napisał/a:
BeNeK napisał/a:


3.Dolot , najlepiej zaopatrzyć się w :
a)porządny stożek

Pzdr.


jestem ciemny w tych sprawach i mógłbyś mi pomóc dobrać jakiś dobry stożek ale także zeby cena nie była z kosmosu do mojego lancera?

a co do wydechu, pewien mechanik powiedział mi ze jak wspawam rurę kwasowa w zamian starego wydechu to będzie bardzo ale to bardzo głośno i może stracić na mocy. Głośno to niech będzie tylko żeby mi mocy nie stracił.



JA do swojgo samochodu zamówiłem airbox SIMOTA o taki: http://moto.allegro.pl/fi...1542334767.html
I do niego możesz od razu podłączyć rurę 'wentylacyjną' coby dawała do niego zimne powietrze i będzie się wszystko fajne komponowało i jaki dźwięk :twisted: Podobno te też są dobre , tak słyszałem bo z autopsji nie wiem :( http://moto.allegro.pl/ka...1542334751.html

A co do wydechu nie wydaje mi się się żeby straciła na mocy , ale jeśli się tego obawiasz to wytnij tylko kata :D
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
leigimas
[Usunięty]

Wysłany: 10-04-2011, 20:02   

a co sie stanie jak wytne kata? :P
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 10-04-2011, 20:09   

twój kat jest pewnie bardzo ale to bardzo zapchany bo ma minimum 16 lat , i blokuje swobodne wydalanie spalin co w efekcie obniża sprawność twojego silnika :]
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
Marilyn 
Forumowicz

Auto: Carisma 98' sedan :)
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 84
Skąd: Szczecin
Wysłany: 20-12-2011, 13:13   

Potwierdzam, ja wycialem kata i silnik zaraz inaczej chodzi... mi az uszczelke pod pokrywa zaworow wywalalo bo sie tak blokowalo wszystko. Teraz wali spalinami ale moc jest;d
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.