Gleba + wydech + dolot |
Autor |
Wiadomość |
leigimas [Usunięty]
|
Wysłany: 09-04-2011, 21:55 Gleba + wydech + dolot
|
|
|
Witam
oto mój lancer
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=57044
chciałbym go "wyglebować" ale nie mogę niestety dostać do niego sportowych sprężyn obniżających, wiecie może jak obniżyć go delikatnie bez nowych sprężyn?
jaki wydech i dolot proponujecie do niego?
dzięki wielkie za pomoc:) |
|
|
|
 |
BeNeK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Wrz 2010 Posty: 678 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 10-04-2011, 10:41
|
|
|
A więc tak ...
1.W sprawie sprężyn obniżających napisz tutaj na bank pomogą: biuro@racingstreet.pl
2.A co do wydechu przelotowego , to najlepiej zaopatrzyć się w rurę kwasoodporną2.25'' bądź 2.5'' wyciąć stary wydech i wspawać ten z co najmniej jednym wydechem środkowym [ może być strumienica] i zakończyć jakimś fajnym kominem ja polecam wydechy RM-Motors , ja mam w moim nismo i nie narzekam .
3.Dolot , najlepiej zaopatrzyć się w :
a)porządny stożek
b)rurę [może być kwasoodporna ale nie koniecznie]
c)silikonowe złączki
d)rurę harmonijkową wentylacyjną aby poprowadzić nadmuch zimnego powietrza na stożek
e) i troszkę wolnego czasu
Pzdr. |
_________________ “Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae |
|
|
|
 |
leigimas [Usunięty]
|
Wysłany: 10-04-2011, 12:23
|
|
|
BeNeK napisał/a: |
3.Dolot , najlepiej zaopatrzyć się w :
a)porządny stożek
Pzdr. |
jestem ciemny w tych sprawach i mógłbyś mi pomóc dobrać jakiś dobry stożek ale także zeby cena nie była z kosmosu do mojego lancera?
a co do wydechu, pewien mechanik powiedział mi ze jak wspawam rurę kwasowa w zamian starego wydechu to będzie bardzo ale to bardzo głośno i może stracić na mocy. Głośno to niech będzie tylko żeby mi mocy nie stracił. |
|
|
|
 |
BeNeK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Wrz 2010 Posty: 678 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 10-04-2011, 13:41
|
|
|
leigimas napisał/a: | BeNeK napisał/a: |
3.Dolot , najlepiej zaopatrzyć się w :
a)porządny stożek
Pzdr. |
jestem ciemny w tych sprawach i mógłbyś mi pomóc dobrać jakiś dobry stożek ale także zeby cena nie była z kosmosu do mojego lancera?
a co do wydechu, pewien mechanik powiedział mi ze jak wspawam rurę kwasowa w zamian starego wydechu to będzie bardzo ale to bardzo głośno i może stracić na mocy. Głośno to niech będzie tylko żeby mi mocy nie stracił. |
JA do swojgo samochodu zamówiłem airbox SIMOTA o taki: http://moto.allegro.pl/fi...1542334767.html
I do niego możesz od razu podłączyć rurę 'wentylacyjną' coby dawała do niego zimne powietrze i będzie się wszystko fajne komponowało i jaki dźwięk Podobno te też są dobre , tak słyszałem bo z autopsji nie wiem http://moto.allegro.pl/ka...1542334751.html
A co do wydechu nie wydaje mi się się żeby straciła na mocy , ale jeśli się tego obawiasz to wytnij tylko kata |
_________________ “Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae |
|
|
|
 |
leigimas [Usunięty]
|
Wysłany: 10-04-2011, 20:02
|
|
|
a co sie stanie jak wytne kata? |
|
|
|
 |
BeNeK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Wrz 2010 Posty: 678 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 10-04-2011, 20:09
|
|
|
twój kat jest pewnie bardzo ale to bardzo zapchany bo ma minimum 16 lat , i blokuje swobodne wydalanie spalin co w efekcie obniża sprawność twojego silnika :] |
_________________ “Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae |
|
|
|
 |
Marilyn
Forumowicz
Auto: Carisma 98' sedan :)
Dołączył: 08 Mar 2008 Posty: 84 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 20-12-2011, 13:13
|
|
|
Potwierdzam, ja wycialem kata i silnik zaraz inaczej chodzi... mi az uszczelke pod pokrywa zaworow wywalalo bo sie tak blokowalo wszystko. Teraz wali spalinami ale moc jest;d |
|
|
|
 |
|