Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Carisma SZALEJĄCE OBROTY PILNE!!!
Autor Wiadomość
marcinmadozu 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lut 2011
Posty: 16
Skąd: Radziejów
Wysłany: 16-02-2011, 23:16   Carisma SZALEJĄCE OBROTY PILNE!!!

Witam. Mam carisme dopiero kilka dni 1996 1.6 i juz mam maly problem.Czytałem kilka tematów na forum i nigdzie nie doczytałem się rzeczy które dzieją się z moim autem.W większości prrzypadków obroty falują tylko przy zimnym silniku i u mnie też tak jest, lecz silnik po kilku sekundach gaśnie i musze go trzymać na wciśniętym pedale gazu, mało tego w momęcie kiedy się nagrzeje obroty rosną do 1500 /1800 obr/min i bardzo powoli spadają. Proszę o pomoc to mój pierwszy AZJATA i pojęcia nie mam co to może być POZDRO ;]
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 16-02-2011, 23:51   

wygląda na winny silnik krokowy przepustnicy, nie działa poprawnie, nie utrzymuje obrotów przez co gaśnie
 
 
 
rysiul 
Mitsumaniak


Auto: wstyd powiedzieć
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 244
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17-02-2011, 20:08   

Przejrzyj układ dolotowy pod kątem nieszczelności - u mnie przy uszkodzonej uszczelce pomiędzy przepustnicą a kolektorem obroty dosyć mocno skakały. Warto sprawdzić czujnik położenia przepustnicy, który jest źródłem sygnału IPS, który z kolei mówi ECU że właśnie zdjąłeś nogę z pedału gazu i sterowanie silnikiem powinno przejść w tryb wolnym obrotów. W manualu (rozdział 13A, strona 116)jest opis jak sprawdzić czujnik.
 
 
 
marcinmadozu 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lut 2011
Posty: 16
Skąd: Radziejów
Wysłany: 18-02-2011, 00:26   

Dzięki Panowie za szybka ODP, troche mnie przerażają tematy silnika krokowego ITP. Czytałem troche na forum i zaczne od czyszczenia układu dolotowego, a pożniej jak radzicie szczelność i silnik krokowy.Jeszcze jedno jak sprawdzić silniczek krokowy??? Silnik gaśnie pare min po odpaleniu pozniej jest okmi chodzi pracuje jak nalezy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.