 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.8 GDI] hamulce przednie... |
Autor |
Wiadomość |
fanatyku
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 109 Skąd: Odchlan
|
Wysłany: 15-01-2015, 19:40 [Cari 1.8 GDI] hamulce przednie...
|
|
|
Witajcie!
Zwracam się z pytaniem czy ktoś miał taki problem (a może Carisma tak ma?).
Otóż sprawa wygląda następująco - po wciśnięciu pedału hamulca 3-4 razy robi się on twardy i przestaje hamować. Nie wiem czym może być to spowodowane. Tarcze i klocki ATE (strasznie piszczą), płyn dobry, mechanik sprawdzał też serwo, ciśnienie i wszystko ok - sam nie wie dlaczego tak się dzieje. Podejrzewa jakiś zaworek, który jest w wężu hamulcowym.
Jest to uciążliwe bo gdy poruszamy się w korku i kilka razy pod rząd naciśniemy na hamulec to za którymś razem auto traci hamowanie...
Może ktoś sprawdzić czy ma podobne objawy? Wersja przed liftem.
[ Dodano: 16-01-2015, 07:12 ]
Dzisiaj rano już całkowicie straciłem hamulec... Jadąc do pracy zauważyłem, że pedał hamulca jest bardzo twardy a gdy naciskam go z całej siły to auto minimalnie hamuje. Dobrze, że mam sprawny hamulec ręczny bo tylko dzięki niemu jakoś dojechałem.
Zabawne jest to, że wczoraj byłem u mechanika sprawdzić układ hamulcowy - powiedział, że płyn jest minimalnie zawilgocony ale serwo, pompka i inne rzeczy pracują prawidłowo. No i po tym grzebaniu padło. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 16-01-2015, 08:48
|
|
|
fanatyku napisał/a: | Jest to uciążliwe bo gdy poruszamy się w korku i kilka razy pod rząd naciśniemy na hamulec to za którymś razem auto traci hamowanie... | Najczęsciej niedrożne vacum (zaworek na kolektorze ssacym zapycha sie sadza)
fanatyku napisał/a: | Dzisiaj rano już całkowicie straciłem hamulec... Jadąc do pracy zauważyłem, że pedał hamulca jest bardzo twardy a gdy naciskam go z całej siły to auto minimalnie hamuje. Dobrze, że mam sprawny hamulec ręczny bo tylko dzięki niemu jakoś dojechałem.
Zabawne jest to, że wczoraj byłem u mechanika sprawdzić układ hamulcowy - powiedział, że płyn jest minimalnie zawilgocony ale serwo, pompka i inne rzeczy pracują prawidłowo. No i po tym grzebaniu padło. | To zachowanie potwierdza niedrożny przewód vacum/jego uszkodzenie/omyłke przy montazu przez mechanika - do sprawdzenia |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
fanatyku
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 109 Skąd: Odchlan
|
Wysłany: 17-01-2015, 09:36
|
|
|
Jeśli chodzi o utratę hamulców to mechanik podczas kontroli szczelności za słabo założył wężyk i spadł mi w trakcie jazdy do domu...
Robert oczywiście miał rację - po przeczyszczeniu łącznika hamulec już się nie blokuje po kilku naciśnięciach.
Teraz pozostaje wyczyścić cały kolektor z sadzy... |
|
|
|
 |
|
|