 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
przegrzany silnik?przytarty? |
Autor |
Wiadomość |
oloolosz
Forumowicz
Auto: mitsubishi space star 1,9 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Lut 2009 Posty: 83 Skąd: pomorze
|
Wysłany: 24-03-2011, 21:11 przegrzany silnik?przytarty?
|
|
|
Witam
podczas zimy miałem przed chlodnica kawałek wykładziny by silnik sie dogrzewał
dzis ciągnąłem przyczepkę pusta,pod wiatr,około 25 km
dosyć sie spieszyłem i jechałem ponad setke,gdy podjechałem pod górka auto zrobiło sie słabe,zaczeło spadac z obrotów,zatrzymałem sie,wskazówka od temp była mocno pionowo,wentylator sie krecił,wywalilem wykladzine z chlodnicy,dałem nawiew ciepła na auto,temp spadła,ale gdy jechałem zaraz temp sie podnoisła do pionu,potem odczepiłem przyczepke,pojezdziłem i auto było mocne,tylko ta temperatura?\
CZy mogłem przytrzeć lub przegrzac silnik? |
_________________ MSS 2004 102km 320tkm |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 24-03-2011, 21:50
|
|
|
A płyn w układzie masz?
Nie powinien się przegrzać, posprawdzaj płyny.
Może termostat się przyciął... |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
oloolosz
Forumowicz
Auto: mitsubishi space star 1,9 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Lut 2009 Posty: 83 Skąd: pomorze
|
Wysłany: 25-03-2011, 07:36
|
|
|
JEST plyn
to bedzie chyba termostat
ale czemu słabł? |
_________________ MSS 2004 102km 320tkm |
|
|
|
 |
drtymf
Mitsumaniak

Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Wrz 2009 Posty: 819 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 25-03-2011, 07:59
|
|
|
Temperatura w pionie to na DIDa normalne więc nie ma się czym przejmować. No chyba ,że wskaźnik szwankuje.
Termostat siada zazwyczaj jeśli wskazówka jest niżej, ale jeśli nie zapaliła Ci się czerwona kontrolka temp. płynu powinno być w porządku.Pojeździj trochę i zobacz jak się zachowuje.
Jakbyś go przytarł to raczej już byłby słaby cały czas, poza tym byłyby inne objawy chyba typu głośniejsza praca , klekotanie itp. Depnij mu gaz z miejsca w podłogę jeśli się nic nie odezwie to myślę że to nie to.
A może EGR się przyciął i dlatego był słabszy - pod obciążeniem nie miał mocy bo zasysał cały czas spaliny a bez przyczepki i po płąskim już może to jest niezauważalne albo go przedmuchało. Myślę, że sprawdzenie błędów ECU by coś powiedziało.
Jeśli coś było nie tak powinien być po tym ślad w pamięci kompa.
Zresztą przysłanianie chłodnicy to nie jest dobry pomysł lepiej zadbać o sprawny termostat niż potem radzić sobie z problemami od przegrzania są bardziej kosztowne - a i często ludzie przysłaniają dyktą i wtedy jak rozmięknie to potrafi się ona postrzępić a skrawki też często coś potrafią przyblokować. |
_________________ Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 |
|
|
|
 |
|
|